Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
Moderator: Beheerdersteam
Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
Ik weet zo gauw even niet beter waar dit zou moeten staan maar wilde het toch even met jullie delen.
Vanavond een paar fototjes in een stukje hout gegraveerd en hier onder het resultaat.
Gr,
Harm.
Vanavond een paar fototjes in een stukje hout gegraveerd en hier onder het resultaat.
Gr,
Harm.
Laatst gewijzigd door hrscharft op ma 19 mei 2014, 3:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mijkie
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 222
- Lid geworden op: vr 22 aug 2008, 18:51
- Locatie: uithoorn
Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
ziet er leuk uit !!
hoe doe je dat als ik vragen mag ?
gr Mijkie
hoe doe je dat als ik vragen mag ?
gr Mijkie
Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
Heel mooi!
Prachtig hoe de houtnerf ^%#@@! weer suggereert.
Prachtig hoe de houtnerf ^%#@@! weer suggereert.
Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
Daar ben ikmijkie schreef:ziet er leuk uit !!
hoe doe je dat als ik vragen mag ?
gr Mijkie
ook wel beniewd naar
Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
Geheim van de smid 
Maar om te beginnen heb je een CNC machine nodig. Als je overigens ff googled kom je er wel achter hoor.
Mocht je er ook eentje willen hebben stuur ff een PBtje.
Maar om te beginnen heb je een CNC machine nodig. Als je overigens ff googled kom je er wel achter hoor.
Mocht je er ook eentje willen hebben stuur ff een PBtje.
Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
Uiteraard is er veel meer mogelijk dan alleen bootjes.
deze heb ik vorige week gemaakt voor een kennis.
deze heb ik vorige week gemaakt voor een kennis.
Re: Foto's gegraveerd in een mooi stukkie hout.
Afgelopen zaterdag een partijtje nieuw hout gearriveerd 
