Het viel me trouwens nog alleszins mee hoe mijn Fane kastjes klonken in verhouding tot de Ultrazooms. Hier thuis vallen de Fane units echter wel volledig door de mand in vergelijk met de AT/AMT set
Groetjes Walter
Moderator: Beheerdersteam
Walt schreef:Het viel me trouwens nog alleszins mee hoe mijn Fane kastjes klonken in verhouding tot de Ultrazooms. Hier thuis vallen de Fane units echter wel volledig oor de mand in vergelijk met de AT/AMT set![]()
Wie neemt zijn plaats dan in als huisfotograaf?ds23man schreef:We hebben een klein praktisch probleem..... Hans komt niet! De reden zal ik me hier maar niet over uitlaten.