Dat staat geheel los van de grootte van je laagspeakers.......Walt schreef:Dre had niet zulke geweldige resultaten met zijn 15" woofers in die grote zaal, volgens mij is het een aardige crime om daar goed laag te krijgen...
Groetjes Walter
Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Wat was er niet goed aan?
Er zat alleen te weinig output rond 1khz,voor de rest klonk het prima.
Maar omdat het een 15 inch zal jij het wel weer niets vinden.
Er zat alleen te weinig output rond 1khz,voor de rest klonk het prima.
Maar omdat het een 15 inch zal jij het wel weer niets vinden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Trouwens, toen ik begon in de tachtiger jaren te werken in de PA wereld zag je die Fane roeptoeters alleen op de kermis......
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Niks mis met een leuke kermis toch? Fane had in die tijd die 'expander' bedacht, dat was wel een geinig kastje... Fane Studio 15B/15L ook niks mis mee trouwens. Tweeters wel dramatisch behalve die HF-50 bullet.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Sprak Wim Kan niet ooit eens : "als je het spel niet speelt, moet je je ook niet met de regels bemoeien" ?Walt schreef:Dre had niet zulke geweldige resultaten met zijn 15" woofers in die grote zaal, volgens mij is het een aardige crime om daar goed laag te krijgen...
(in relatie tot de Kerk en voorbehoedsmiddelen...
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Betekent dit dat je niet zomaar een ruimte in kan lopen om te luisteren?
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Het wordt heel snel teveel, denk je dat je het redelijk onder controle hebt door het niveau flink te verlagen, is het alsnog teveel als het vol zit met publiek. Een kleine 2-weg heeft in die zaal al veel laag, denk aan de paper hatt die klonk alsof er een sub mee speelde.Walt schreef:Dre had niet zulke geweldige resultaten met zijn 15" woofers in die grote zaal, volgens mij is het een aardige crime om daar goed laag te krijgen...
Groetjes Walter
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Dat is te bezien. Ik vroeg mij al af wat Wowly met "stints" bedoelde, ik ken dat begrip stint alleen vanuit de motorracerij. http://www.encyclo.nl/begrip/Stintds23man schreef:Dat staat geheel los van de grootte van je laagspeakers.......Walt schreef:Dre had niet zulke geweldige resultaten met zijn 15" woofers in die grote zaal, volgens mij is het een aardige crime om daar goed laag te krijgen...
Groetjes Walter
Dat wordt dus 3 rondjes rondom het ZBA klupgebouw in Breda. Die subs van jou zijn kansloos....
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Jan strooit graag met Engelse woorden, "luistersessie" is zeker te simpel... 
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Hahaha neehoor, het is meer een beetje nostalgie. Bij de eerste luisterdag wist ik niet hoe ik ze moest noemen, en inderdaad zoals pjotr al aangaf komt het een beeje uit de racerij. Keek toen veel F1
Heb het maar zo gehouden, maar als jullie een goed alternatief hebben verander ik het wel
Heb het maar zo gehouden, maar als jullie een goed alternatief hebben verander ik het wel
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Nee hoor, laat maar lekker zo. Vind hem wel grappig. Stints hebben een hoog wedstrijd element, dus dat past wel goed bij de laagdiscussies die hier gevoerd worden 
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Hahahaha ja dat competitieve hier speelt erg op. Gelukkig wel op een ergggg leuke manier
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
ehm
ik versta het niet
hoor ik niet eerst te weten wat er waar en wanneer te beluisteren valt, voor ik een beslissing kan nemen over waar en wanneer ik wil gaan luisteren??
ik versta het niet
hoor ik niet eerst te weten wat er waar en wanneer te beluisteren valt, voor ik een beslissing kan nemen over waar en wanneer ik wil gaan luisteren??
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Tja, zo'n luister (en kijk) dag zit vol verrassingen.

Het is net een blind date, daar weet je ook niet wat je kunt verwachten....

Het is net een blind date, daar weet je ook niet wat je kunt verwachten....
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Ik geniet vaak meer van de gesprekken met de andere leden buiten de demo-ruimtes dan van de luistersessiesmischa72 schreef:Betekent dit dat je niet zomaar een ruimte in kan lopen om te luisteren?
Gr. Mischa
Gr. Mischa
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Wacht maar tot je het Ultrazoom systeem hoort...mischa72 schreef:Uiteraard is het leuk om al dat moois te bekijken en te beluisteren, maar dat hoeft voor mij geen half uur per set te zijn![]()
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Dan blijf je CD's aanslepen: Deze wil ik ook horen !ray5150 schreef:Wacht maar tot je het Ultrazoom systeem hoort...![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Ultrazooom luisterdag Breda 2014?pappaleo schreef:Dan blijf je CD's aanslepen: Deze wil ik ook horen !ray5150 schreef:Wacht maar tot je het Ultrazoom systeem hoort...![]()
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
(als je nou nog een set bouwt, heb je een hele leuke (thuis)bioscoop.
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
ray5150 schreef:huh![]()
Hoezo? Er zijn 2 luistersessies in 2 ruimtes, dan kun je toch 2x luisteren?
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Ik sluit mij helemaal aan bij Mischa, L1:R1, L2:R2mischa72 schreef:ray5150 schreef:huh![]()
Hoezo? Er zijn 2 luistersessies in 2 ruimtes, dan kun je toch 2x luisteren?
Groetjes, Joris
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
idem, mag hetzelfde zijn voor mij !molekuul schreef:Ik sluit mij helemaal aan bij Mischa, L1:R1, L2:R2mischa72 schreef:ray5150 schreef:huh![]()
Hoezo? Er zijn 2 luistersessies in 2 ruimtes, dan kun je toch 2x luisteren?
Groetjes, Joris
