[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
daar heeft-ie toch helemaal geen tijd voor gehad 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hij moet anders aardig populair zijn bij de dames ,met zijn 15 inch

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
En, hebben we al "First Blood"?
Ik ga je inhalen hoor
Ik ga je inhalen hoor
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Neuj, nog niet klaar.....wel ff een andere aanpassing gerealiseerd inmiddels
Out with the old (42G10)......
in with the new (55ST60).
Out with the old (42G10)......
in with the new (55ST60).
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Het uiteindelijke idee....TVdressoirtje weg...stoeltje foetsie......TVkast erin.......koof met projectiescherm
Cinemáááá Galacticááááá

Cinemáááá Galacticááááá
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dan toch niet verhuisd?
Wel leuke ideeën!
Wel leuke ideeën!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Die tv kast klinkt als een mooi domino project.
Ik heb de galactica's in levende lijve gezien.
Wat zijn die enorm prachtig (en groot!)
Het afwerkings niveau ligt zeer hoog.
Ga ze maar gauw afmaken
Ik heb de galactica's in levende lijve gezien.
Wat zijn die enorm prachtig (en groot!)
Het afwerkings niveau ligt zeer hoog.
Ga ze maar gauw afmaken
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Nope.......moest zoveel spaargeld dat hypotheekgat in.....dus bord maar weer uit de tuin, dikke camper gekocht voor de vakanties met de honden en we gaan hier wat verbouwen.rho schreef:Dan toch niet verhuisd?
Wel leuke ideeën!
Shadow schreef:Eerst die speakers es afmaken
Die was toch over?ray5150 schreef:Crisis ? wat nou crisis !?
![]()
Zeker Peter!Peertje schreef:Die tv kast klinkt als een mooi domino project.
Ik heb de galactica's in levende lijve gezien.
Wat zijn die enorm prachtig (en groot!)
Het afwerkings niveau ligt zeer hoog.
Ga ze maar gauw afmaken
Dank je wel voor het compliment! Leuk dat je ze even hebt kunnen zien, ga me best doen ze je ook te laten horen
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Wel ont-zettend mooi gemaakt. Chapeau
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Thanks! Het was ook eigenlijk de bedoeling dat ze in ons volgende huis kwamen, beetje op de groei gebouwd, maar we blijven hier 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Och je kan ze altijd nog in je camper zetten 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dat kan ik best begrijpen.MechanicalAnimal schreef:Nope.......moest zoveel spaargeld dat hypotheekgat in.....dus bord maar weer uit de tuin, dikke camper gekocht voor de vakanties met de honden en we gaan hier wat verbouwen.rho schreef:Dan toch niet verhuisd?
Wel leuke ideeën!
We zijn ook aan verbouwingen/renovatie aan het denken. Da's ook niet goedkoop. Maar een heel huis ... Ik snap soms niet waar sommige mensen het geld vandaan halen.
Ik ben blij met het huisje dat ik heb.
Die TV wand met projectie-scherm vind ik al even super als je speakers.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
mooie TV, jammer van het huis.
Moet de Galactica 5.1 nog maar even wachten.
Heb je gemist in Hengelo.
Moet de Galactica 5.1 nog maar even wachten.
Heb je gemist in Hengelo.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
weinig midhoog zeker net deze speaker?MechanicalAnimal schreef:Neuj, nog niet klaar.....wel ff een andere aanpassing gerealiseerd inmiddels![]()
Out with the old (42G10)......
in with the new (55ST60).
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
hey John,gervenja schreef:mooie TV, jammer van het huis.
Moet de Galactica 5.1 nog maar even wachten.
Heb je gemist in Hengelo.
ja ach, weet je......we hebben hier een veel beter gevoel bij. Hengelo is langs me heen gegaan helaas door alle drukte.
inmiddels gezinsuitbreiding....vriendje voor onze Border Terrier.....een Leonbergerpupje

Gaat ook weer een hoop tijd inzitten maar wat een pretletter

ook weinig laag........die 12 en 15 inchers zijn alleen nog maar de roostersarchitect schreef:weinig midhoog zeker net deze speaker?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dan zal het wel even duren voordat ze af zijn. Je kunt die pup trouwens beter leren dat het geen schoothondje is. Anders krijg je daar later vast spijt van. 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Mijn gommes wat een monster whehe.
Wat dacht je nu die luidprekers af zijn is het terriertje niet helemaal meer in verhouding dus moet er ook maar een hond komen die in verhouding is met de speakurts.
Kom ik aan met men twee Jacks Die kunnen alleen al in de kop van dat beest.
Wel een mooi dier dat dan weer wel
Wat dacht je nu die luidprekers af zijn is het terriertje niet helemaal meer in verhouding dus moet er ook maar een hond komen die in verhouding is met de speakurts.
Kom ik aan met men twee Jacks Die kunnen alleen al in de kop van dat beest.
Wel een mooi dier dat dan weer wel
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ja kijk,
grote speakers, nog grotere hond.
grote speakers, nog grotere hond.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
MechanicalAnimal schreef:hey John,gervenja schreef:mooie TV, jammer van het huis.
Moet de Galactica 5.1 nog maar even wachten.
Heb je gemist in Hengelo.
ja ach, weet je......we hebben hier een veel beter gevoel bij. Hengelo is langs me heen gegaan helaas door alle drukte.
inmiddels gezinsuitbreiding....vriendje voor onze Border Terrier.....een Leonbergerpupje
Gaat ook weer een hoop tijd inzitten maar wat een pretletter![]()
ook weinig laag........die 12 en 15 inchers zijn alleen nog maar de roostersarchitect schreef:weinig midhoog zeker net deze speaker?
Spelen deze reuzen nu al eens een keer!?
Is dit toevallig bij het "Hijgend Hert" ?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ga je de zijkant van die koof dan matzwart maken? Zo niet, dan help je volgens mij het contrast om zeep. Het grootste probleem met projectie is de reflectie van licht terug op het scherm, als je tenminste geen speciale ruimte of erg duur scherm hebt.MechanicalAnimal schreef:Het uiteindelijke idee....TVdressoirtje weg...stoeltje foetsie......TVkast erin.......koof met projectiescherm
Cinemáááá Galacticááááá![]()
Ondanks de beperkingen vindt ik het beeld via de projector toch een stuk beter dan op de TV. Bij een TV zit er altijd iets tussen het beeld en je ogen (anders dan de lucht), bij een projector is dat niet zo en daardoor heeft het beeld van nature al meer diepte (als je scherm vlak is).
Gerrit
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Is nu net of ik het laatste hoofdstuk mis 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Tis nu een soort hoogtepunt zonder lozing!

