wie herkent deze tangband tweeters
Moderator: Beheerdersteam
-
Tauremight
wie herkent deze tangband tweeters
.
Laatst gewijzigd door Tauremight op zo 04 mei 2014, 0:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: wie herkent deze tangband tweeters
Weet je zeker dat de tweet ook een TB is 
Lijkt een beetje op een Vifa.
Lijkt een beetje op een Vifa.
-
Tauremight
.
Laatst gewijzigd door Tauremight op zo 04 mei 2014, 0:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wouter
- Ook commercieel actief
100% TB? Heb je hem open gemaakt en gekeken dan? Lijkt mij niet namelijk, geen tangband W3-315 in ieder geval. Ik mis de coating op de dempring, de verhoudingen lijken anders en de korf is van ander (kleurig)materiaal
-
Tauremight
.
Wat Wouter al zegt, de coating op de rolrand zit er niet en dat is typisch Tangband....Tauremight schreef:nou, ik heb toevallig deze thuis liggen, en ze lijken er echt 100% op.wouter schreef:Ik mis de coating op de dempring,
Is de "woofer" in dat speakertje even groot??? de Tangband is maar een 3" exemplaar en zo te zien is dat woofertje groter...of zie ik dat verkeerd?
-
Tauremight
.
Laatst gewijzigd door Tauremight op zo 04 mei 2014, 0:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je al contact opgenomen met de kennissen om te vragen welk merk en type de luidsprekers zijnTauremight schreef:ben ik vandaag bij wat kennissen op bezoek, zie ik bookshelf speakertjes met deze drivers!
-
Tauremight
.
Laatst gewijzigd door Tauremight op zo 04 mei 2014, 0:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Contacteer:
Dat dacht ik ook , die tweeter herken ik niet als TB .arjank schreef:Lijkt een beetje op dat Eltax spul
-
Tauremight
.
Laatst gewijzigd door Tauremight op zo 04 mei 2014, 0:46, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Tauremight
.
Laatst gewijzigd door Tauremight op zo 04 mei 2014, 0:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Tauremight schreef:inderdaad ik google even 5 seconde op die naam en ik krijg deze als resultaatbas focal m180 schreef:Dat dacht ik ook , die tweeter herken ik niet als TB .arjank schreef:Lijkt een beetje op dat Eltax spul
http://www.eltax.com/media/Eltax/10276/ ... _black.jpg
http://www.eltax.com/media/Eltax/10283/ ... -black.jpg grote broer
grappig dat me die naam in de tweeter niet is opgevallen
hahah, kijk eens aan
-
wouter
- Ook commercieel actief
Weer een aanname denk ik?Tauremight schreef:inderdaad ik google even 5 seconde op die naam en ik krijg deze als resultaatbas focal m180 schreef:Dat dacht ik ook , die tweeter herken ik niet als TB .arjank schreef:Lijkt een beetje op dat Eltax spul
http://www.eltax.com/media/Eltax/10276/ ... _black.jpg
http://www.eltax.com/media/Eltax/10283/ ... -black.jpg grote broer
grappig dat me die naam in de tweeter niet is opgevallen
Deze drivers zijn niet hetzelfde, woofer en tweeter is optisch anders. Die op de wazige foto van je heeft ook geen eltax in de tweeter staan toch? En die eltax kasten hebben een radius ipv een facet. En zijn waarschijnlijk ook betere speakers, maar das een ander verhaal.
Waarom heeft TS al haar posts weggehaald? Bevielen de antwoorden haar niet? Kinderachtig hoor. Volgens mij heetft ze teveel op het vivaforum gezeten. 
Mij ontgaat de reden compleet ... ik weet wel dat dit zeer irritant kan zijn voor mensen die van buitenaf (via Google of zo) dit topic inkijken en relevante zaken blijken geheel te ontbreken 
-
Tauremight
grappig, over aannamens gesproken.JBHC schreef:Waarom heeft TS al haar posts weggehaald? Bevielen de antwoorden haar niet? Kinderachtig hoor. Volgens mij heetft ze teveel op het vivaforum gezeten.
laatste keer dat ik in een spiegel keek was ik nogsteeds een mannetje
en de info is weg omdat het niet meer uitmaakt wat voor tweeter het is. als de woofer al niet hetzelfde is als wat ik heb liggen.
maakt de combinatie van woofer-tweeter ook niet meer uit ^^
daarnaast schijnt dit in de categorie "goedkoop, plastic, meuk" te horen.
toch allen bedankt
Dan nog is het erg onhandig dat je jou berichten weghaalt, nu is de hele samenhang weg. Net alsof je in een overleg zit met drie man waarvan je er maar twee kan/mag horen...Tauremight schreef:en de info is weg omdat het niet meer uitmaakt wat voor tweeter het is. als de woofer al niet hetzelfde is als wat ik heb liggen.
maakt de combinatie van woofer-tweeter ook niet meer uit ^^