Allereerst natuurlijk gefeliciteerd allemaal met dit leuke forun
ik ben 60 jaar en op mijn 10de jaar kennisgemaakt met het radio virus
dat was met een 27mc portofoon van een schoolvriendje
in die tijd van alles gedaan met lampen waar je achteraf van gruwelt
een zendmachtiging gehaald om legaal te kunnen doen wat toen ten striktste verboden was
ik heb netjes leren bouwen maar heb de neiging het steeds groter te maken
van 4 watt HF naar 1500 watt van 250vDC naar 4500 vdc
met transsitortjes van 50mwat tot 1000 watt hf
van 12 volt 100ma tot 170 amp
Nu wil ik eens lekker een paar LF versterkertjes maken met de EL84
en eens gewoon proberen te blijven doen met een watt of 5 -10
Ik heb daar weinig kennis van
en zo doende kom ik via een google zoektocht hier
ik hoop een constructieve bijdrage te kunnen leveren
Bert
