Groetjes Walter
ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Moderator: Beheerdersteam
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
5 op een rij, bonusprijs voor ds23man!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Dat krijg je als iedereen nog in zijn bed ligt te stinken!Walt schreef:5 op een rij, bonusprijs voor ds23man!![]()
Groetjes Walter
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
En als je de knop "wijzigen" niet gebruikt...
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
ds23man staat inmiddels wel al op plek 12 van de leden met de meeste posts, echter Ray, Henkjan en Pjotr zijn nog ver uit het zicht...
Op plek 1 volgens de database met ruim 182.000 posts is trouwens 'Robert de Niersteen', maar geen idee wie dat is eigenlijk...??
Groetjes Walter
Op plek 1 volgens de database met ruim 182.000 posts is trouwens 'Robert de Niersteen', maar geen idee wie dat is eigenlijk...??
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op zo 27 apr 2014, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Je vergeet Bart, Jeroen, en Robert de Niersteen...

Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ray5150: +1 / Walt +1
Gaat lekker zo...
Maar inderdaad wie is die 'Robert de Niersteen' eigenlijk..?
Groetjes Walter
Gaat lekker zo...
Maar inderdaad wie is die 'Robert de Niersteen' eigenlijk..?
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Weer eentje erbij! 
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
En Ray schuift er snel weer een hamburger in, of een satestok...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Nee hoor, glaasje koffie, net.
en een zakje
en een zakje

Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ik heb mijn lunch net op, een paar stuks normale Audyn caps met een gepocheerd eitje erbij...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ik heb medelijden met de mensen die dit draadje later doorspitten. 
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Voor zo iets moet je de tijd nemen. 
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Dit is nog niks met het termino topic vergeleken...

Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ik vond het ultrazoom spul zo mooi klinken in Alphen; zou zoiets op een wat kleiner formaat ook te realiseren zijn, een kleinere Magnetostaat en wat kleinere woofers, met een "gewoon" filter, aangestuurd door twee Ncores?
Ga ik vast over dromen.
Ga ik vast over dromen.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Dat kan een ULTRAZOOM light
http://www.bg-speaker.de/downloads/rd-productinfo.pdf
http://www.bg-speaker.de/downloads/rd-productinfo.pdf
DE RD75 heb ik ook gehoord waanzinnig mooi .
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
ik heb t emphasis verhaal maar z'n eigen topic gegund, leek me wel de moeite waard
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 10&t=20256
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 10&t=20256
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ik moet me nog heftig inlezen hoor, maar dat DSP gebeuren, is dat ook gewoon kant en klaar te koop of is het nog alleen zelfbouw?
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
MiniDSPRudolf schreef:Ik moet me nog heftig inlezen hoor, maar dat DSP gebeuren, is dat ook gewoon kant en klaar te koop of is het nog alleen zelfbouw?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
En dan haal je toch een partij ellende in huis! Gezien de prijsverlaging van de Hypex DLCP is minidsp niet meer interessant qua prijs.Zweitse schreef:MiniDSPRudolf schreef:Ik moet me nog heftig inlezen hoor, maar dat DSP gebeuren, is dat ook gewoon kant en klaar te koop of is het nog alleen zelfbouw?
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Gelukkig ben je niet bevooroordeeld. 
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
DLCP is toch niet kant en klaar?ds23man schreef:En dan haal je toch een partij ellende in huis! Gezien de prijsverlaging van de Hypex DLCP is minidsp niet meer interessant qua prijs.Zweitse schreef:MiniDSPRudolf schreef:Ik moet me nog heftig inlezen hoor, maar dat DSP gebeuren, is dat ook gewoon kant en klaar te koop of is het nog alleen zelfbouw?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Dit is toch een zelfbouw forum?????Zweitse schreef:DLCP is toch niet kant en klaar?
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Die partij ellende is vooral gebaseerd op de nog (onkundige) ervaringen met de eerste 4 kanaals, en het ploppen met het inschakelen.ds23man schreef:En dan haal je toch een partij ellende in huis! Gezien de prijsverlaging van de Hypex DLCP is minidsp niet meer interessant qua prijs.Zweitse schreef:MiniDSPRudolf schreef:Ik moet me nog heftig inlezen hoor, maar dat DSP gebeuren, is dat ook gewoon kant en klaar te koop of is het nog alleen zelfbouw?
Met de 8 kanaals zijn er in het begin ook wel wat problemen geweest, maar ik hoor die nu niet meer.
Klankmatig hoor ik wel dat de 8 kanaals mooier is dan de 4 kanaals.
Ik heb dus beide (Hypex en MiniDsp) oplossingen gehoord.
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
De vraag was toch een kant en klare oplossing?ds23man schreef:Dit is toch een zelfbouw forum?????Zweitse schreef:DLCP is toch niet kant en klaar?![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Mijn timmerman had een 2x8 ( inclusief opgeblazen 2" TAD drivers door de plop). Van ellende heb ik maar een DLCP voor hem gebouwd. Hij wil niet meer terug!hannesie schreef:Die partij ellende is vooral gebaseerd op de nog (onkundige) ervaringen met de eerste 4 kanaals, en het ploppen met het inschakelen.ds23man schreef:En dan haal je toch een partij ellende in huis! Gezien de prijsverlaging van de Hypex DLCP is minidsp niet meer interessant qua prijs.Zweitse schreef:
Met de 8 kanaals zijn er in het begin ook wel wat problemen geweest, maar ik hoor die nu niet meer.
Klankmatig hoor ik wel dat de 8 kanaals mooier is dan de 4 kanaals.
Ik heb dus beide (Hypex en MiniDsp) oplossingen gehoord.
