Zijn hier mensen die al een tuner in elkaar gestoken hebben?
Ik zit hier namelijk met m'n poot in de plaaster dus kan ik lekker nog wat audioklusjes afwerken (kappen op de annastasia, rca-connectors in m'n TD160, HK DACje in elkaar steken) maar er is ook nog wel wat tijd om na te denken. Zo merk ik alweer tot mijn grote frustatie dat mijn tuner behoorlijk "mager" klinkt. Het is een Sony ST-SA 3 ES. Nu klinkt hij wel zeer zuiver en je kan de posten haarscherp selecteren, maar jongens, alles klinkt me toch te schel in de oren, en nauwelijks bas ook. Zeker als ik dat vergelijk met mijn platendraaier en cd-speler. Het kàn natuurlijk zijn dat de radiostations de kanaalbreedte manipulieren en zo alles even plat laten klinken, maar toch... Nu kan ik eventueel op internet gaan zoeken naar zo'n legendarisch goede tuner als bvb Dynalab, maar die zijn pokkeduur. Dus dacht ik van "hey, misschien is er iemand op dat toffe zelfbouwforum die al een goeie tuner in elkaar gestoken heeft" ?
