Veel nieuw geluid gehoord, en ondanks het duidelijke programma toch nog heel veel gemist.
Het blijft leuk om te zien dat of je nu met breedbanders werkt, met goedkope Fane/Beyma, grote BG/JBL, of het met Scan Speak de grenzen opzoekt, wij als DIY toch overal goed geluid uit kunnen krijgen.
Ook leuk waren de verschillen in resultaat. Prachtig ingetogen en strak van Orfeo, en de overweldigende wall of sound van de Ultrazooms. Voor ieder wat wils!
Extra dank voor de goede organisatie, en voor Hannesie die goed inzicht gaf in de mogelijkheden van streaming. (En bij de presentatie "life" gelijk het grote pijnpunt liet zien: integratie over een enkel netwerk)
Ik hoop jullie allemaal in Breda weer te zien,
Harry
