Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
De Fane/Beyma 2-weggen zijn inmiddels ingepakt, ze passen precies in grote boodschappenshoppers. Verder heb ik heb 2x speakon-speakon en 2x speakon-blanke draad mee.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Geen flightcases ?

Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Dit echt een lowbuget/fun systeem Ray, ze hebben me maar 50 euro per kast gekost aan componenten. De Fane woofers had ik bijv. voor 15 euro per stuk via dit forum gescoord! Misschien zet ik er nog wel een keer bolhoeken op en een likje verf maar zeker geen dure flightcases.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Hmmm, na deze oproep heb ik besloten toch ook te komen.dre schreef:Komen er eigenlijk nog normale mensen?
Tot zaterdag!
Harry
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
harryeng schreef:Hmmm, na deze oproep heb ik besloten toch ook te komen.dre schreef:Komen er eigenlijk nog normale mensen?
Tot zaterdag!
Harry
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Hier ook alles rustig aan het inpakken. Straks even mijn streamsetup werkend maken met een andere router.
Oh ja, niet vergeten de 2 Vifa HT275's voor iemand mee te nemen.
Oh ja, niet vergeten de 2 Vifa HT275's voor iemand mee te nemen.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Met lege handen, of een volle auto ?harryeng schreef:Hmmm, na deze oproep heb ik besloten toch ook te komen.dre schreef:Komen er eigenlijk nog normale mensen?
Tot zaterdag!
Harry
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Leuk, zo'n luisterdag dicht bij huis! Ik kom morgen ook.
Als er tijd en plaats is, zal ik graag mijn zelfbouw mid-hoog AMTs laten horen.
Gerard
Als er tijd en plaats is, zal ik graag mijn zelfbouw mid-hoog AMTs laten horen.
Gerard
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Zo juist eens een paar As2.100 aan mijn Blanda's gehangen. Geen filtering alleen een highpass op 30Hz om de speakers een beetje te beschermen. Er valt nog wel het ea te verbeteren met filtering maar klinkt erg leuk. Icm met de peerless XLS10 voel ik in de nabije toekomst een FAST aankomen
Ik neem die AS2.100's morgen ook maar mee. Misschien leuk om hier en daar wat mee uit te proberen, beter mee verlegen dan om verlegen
Ik neem die AS2.100's morgen ook maar mee. Misschien leuk om hier en daar wat mee uit te proberen, beter mee verlegen dan om verlegen
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik zie nog wel een paar vraagtekens bij de bronnen staan, ik hoop dat we 's ochtends genoeg hebben om van start te kunnen gaan...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
ray5150 schreef:Met lege handen, of een volle auto ?harryeng schreef:Hmmm, na deze oproep heb ik besloten toch ook te komen.dre schreef:Komen er eigenlijk nog normale mensen?
Tot zaterdag!
Harry
Bij de meeting in Breda moet ik ook mijn cornerwoofers XL gereed hebben, dan is er weer een echte stap gemaakt.
Als er nog een set nodig is ga natuurlijk wel inpakken, maar anders kom ik eens goed luisteren!
Gr. Harry
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Volgens mij zijn reeds meer dan genoeg speakers aanwezig, kijk maar eens op de PDF 'V'4 van het luisterschema (deze staat aantal posts terug).
Ik ben trouwens benieuwd naar de XL cornerwoofers, 15 inch AT"s ?
GroetjesWalter
Ik ben trouwens benieuwd naar de XL cornerwoofers, 15 inch AT"s ?
GroetjesWalter
Laatst gewijzigd door Walt op vr 18 apr 2014, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Geen probleem, ik gooi nog wel een extra cd-spelertje in de auto...Walt schreef:Ik zie nog wel een paar vraagtekens bij de bronnen staan, ik hoop dat we 's ochtends genoeg hebben om van start te kunnen gaan...
Groetjes Walter
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Vinnie 411,
Ik zou graag de GeScho versterker (transistor eindversterker zonder overall tegenkoppeling) mee willen nemen en die te beluisteren met jouw Alpair 10 luidsprekers.
Is dat mogelijk? Vroeg in de middag in zaal 17?
GerardJ, die AMT's lijken me wel interessant om te luisteren. Dus van mij mogen ze mee.
Gr René
Ik zou graag de GeScho versterker (transistor eindversterker zonder overall tegenkoppeling) mee willen nemen en die te beluisteren met jouw Alpair 10 luidsprekers.
Is dat mogelijk? Vroeg in de middag in zaal 17?
GerardJ, die AMT's lijken me wel interessant om te luisteren. Dus van mij mogen ze mee.
Gr René
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Een tijdje geleden een EL84 versterker gebouwd. Een diy project van het diyaudio-forum, de Baby Huey. Meenemen?
Gr René
Gr René
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik heb het programma en de algemene informatie nog even opnieuw in de startpost geplaatst. (Mike, bedankt voor het duidelijke overzicht!)
De lijst met bezoekers groeit nu nog met de minuut, zo lijkt het wel. De bezoekerslijst zal ik nu niet meer updaten, maar we zijn met genoeg mensen voor een heel gezellige dag.
Ik heb er zin in! (Ga nog even snel het filter van mijn TQWT's aanpassen.)
De lijst met bezoekers groeit nu nog met de minuut, zo lijkt het wel. De bezoekerslijst zal ik nu niet meer updaten, maar we zijn met genoeg mensen voor een heel gezellige dag.
Ik heb er zin in! (Ga nog even snel het filter van mijn TQWT's aanpassen.)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
ik voel me al de hele week brak, morgen ben ik er wel, maar ik ga dus niet de zware 3weg van zolder sjouwen, excuses. iets zegt me dat die Pass van Ray het ook mooi zal doen met de Orfeo's om maar wat te noemen
de rest van m'n spullen (ncore, SB, CD, etc) komen wel gewoon mee, die zijn allemaal niet zo zwaar gelukkig
de rest van m'n spullen (ncore, SB, CD, etc) komen wel gewoon mee, die zijn allemaal niet zo zwaar gelukkig
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik heb in ieder geval een Macbook pro met SPDIF en een dac bij me. Als vliegende kiep.Walt schreef:Ik zie nog wel een paar vraagtekens bij de bronnen staan, ik hoop dat we 's ochtends genoeg hebben om van start te kunnen gaan...
Groetjes Walter
Edit: ik gooi er ook nog wel een CD transport bij voor het geval we veel DAC's hebben en CD plaatjes maar geen draaiers.
Laatst gewijzigd door Jan Geert op vr 18 apr 2014, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
En gisterenavond nog even de 300B SET opgevoerd..... Turbootje, spoilertje... 
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Na mijn demo zijn er 4 streamers beschikbaar, waarvan 1 met analoog uit, en een DAC c.q.VV. , die kan tot DSD afspelen met de server en files.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik neem mijn (Win7) laptop mee en ik heb een Tascam in mijn koffertje zitten...
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Dat wordt een primeur GerardGerardJ schreef:Leuk, zo'n luisterdag dicht bij huis! Ik kom morgen ook.
Als er tijd en plaats is, zal ik graag mijn zelfbouw mid-hoog AMTs laten horen.
Gerard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28477
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Zo, ik ben er klaar voor. Sonos systeem draait en laagkasten staan al in de auto, de rest is ingepakt. 
