Luisterdag Alphen: het Eettopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Luisterdag Alphen: het Eettopic
Over 48 uur (berekend vanaf topicstarttijd) moeten we ongeveer aan het eten in Alphen gaan beginnen. Graag verneem ik via de poll wat jullie willen gaan doen. Laat ook even weten als je niet blijft eten, ook als je dat al in een ander topic hebt vermeldt.
Zo kunnen we inschatten of het eten nog wat voorbereiding en reserveringen vereist of dat we het op z'n beloop kunnen laten en zaterdag ter plaatse beslissen hoe en wat te doen.
Zo kunnen we inschatten of het eten nog wat voorbereiding en reserveringen vereist of dat we het op z'n beloop kunnen laten en zaterdag ter plaatse beslissen hoe en wat te doen.
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Hoe ver is het van daar naar Van Der Valk in Alphen ? zou ook nog een idee kunnen zijn ?
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
We gaan toch niet in vreetschuur etenray5150 schreef:Hoe ver is het van daar naar Van Der Valk in Alphen ? zou ook nog een idee kunnen zijn ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Ray gaat voor het kindermenuutje: Patat met appelmoes.RNacoustics schreef:We gaan toch niet in vreetschuur etenray5150 schreef:Hoe ver is het van daar naar Van Der Valk in Alphen ? zou ook nog een idee kunnen zijn ?
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Serveren ze bij Van der Valk dan nog steeds appelmoes met een kers/biggarreaux?
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Toevallig op uitnodiging met iemand daar wezen eten(vdValk Dordrecht) geen appelmoes gezien, laat staan een kers.
Maar ik denk wel dat er zat en voldoende restaurants zijn die er makkelijk mee kunnen concurreren.
Maar de Lelie zou dat zo maar het geval kunnen zijn, en wil ik wel proberen.
Maar ik denk wel dat er zat en voldoende restaurants zijn die er makkelijk mee kunnen concurreren.
Maar de Lelie zou dat zo maar het geval kunnen zijn, en wil ik wel proberen.
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Zo te zien zijn de meningen nogal verdeeld, ik had de pizza gekozen maar dat kan net zo goed de snackbar zijn dan staat het 5-5 snackbar versus de lelie
In het geval van pizza/snackbar kan er denk ik nog gewoon worden geluisterd na het eten, in het geval van de Lelie waarschijnlijk niet, dat is dus wel een verschil.
EDIT: shit wie heeft daar net weer voor de Lelie gestemd?
Groetjes Walter
In het geval van pizza/snackbar kan er denk ik nog gewoon worden geluisterd na het eten, in het geval van de Lelie waarschijnlijk niet, dat is dus wel een verschil.
EDIT: shit wie heeft daar net weer voor de Lelie gestemd?
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Ray, heeft ze gebeld of ze appelmoes met een kers hebben.Walt schreef:
EDIT: shit wie heeft daar net weer voor de Lelie gestemd?![]()
Groetjes Walter
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
wat mij betreft kan er dus ook een onderscheid gemaakt worden: de elite gaat eten bij de Lelie en het plebs kan naar de snackbar (maar daarna weer wel genieten van alle mooie creaties die er nog staan). Geen enkele verplichting om je bij de meerderheid aan te sluitenWalt schreef:Zo te zien zijn de meningen nogal verdeeld, ik had de pizza gekozen maar dat kan net zo goed de snackbar zijn dan staat het 5-5 snackbar versus de lelie![]()
In het geval van pizza/snackbar kan er denk ik nog gewoon worden geluisterd na het eten, in het geval van de Lelie waarschijnlijk niet, dat is dus wel een verschil.
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Een echte audio liefhebber geeft natuurlijk liever 5 euro uit bij de snackbar dan 30 euro bij de Lelie, voor het bespaarde geld kan je toch weer een leuke condensator erbij kopen!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Ik had gehoopt op de kookkunsten van Ray, het speciale potje kruiden was toch forum gerelateerd ? 
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Misschien kan Ray een tosti apparaat meenemen en voor ons heerlijke tosti's maken met persilade kruiden als lunch!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
En ik denk dat je niet bij de Lelie met je overtollige condensatoren kunt betalen...Walt schreef:Een echte audio liefhebber geeft natuurlijk liever 5 euro uit bij de snackbar dan 30 euro bij de Lelie, voor het bespaarde geld kan je toch weer een leuke condensator erbij kopen!
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Dat weet jij niet, misschien ben ik wel de eigenaar...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Zou zomaar kunnen als je door jou naar de snackbar aan de overkant gestuurd wordtWalt schreef:Dat weet jij niet, misschien ben ik wel de eigenaar...![]()
Groetjes Walter
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Als het dan maar wel audiofiel verantwoorde pindasaus is die minstens 35 euro per 100 gram kost....
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Voor ieder die naar de Lelie wil/gaat: Probeer de saté...echt perfect.. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
mijn keuze is gemaaktEdo schreef:Voor ieder die naar de Lelie wil/gaat: Probeer de saté...echt perfect..![]()
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
Nu begrijp ik het, de meeste audiofielen wonen in Ethiopië.Walt schreef:Een echte audio liefhebber geeft natuurlijk liever 5 euro uit bij de snackbar dan 30 euro bij de Lelie, voor het bespaarde geld kan je toch weer een leuke condensator erbij kopen!
Groetjes Walter
