Ehh... dat is weer nieuw?Henkjan schreef:De luisterdag is voor forumleden ..............
Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Als alle leden zouden komen moet je Ahoy afhuren. 
- mikekiwi
- Contacteer:
SuperR schreef:Eventueel mee-neem-baar;
Yellow 50 (let op, voor sommigen te saai; klasse AB)
Buff-A-Lot (let op, zo'n 6-10 Watt)
Audiolab MDAC (let op, DAC/PRE combo, dus enkel digitaal in!)
Interesse in bovenstaande? Misschien valt het in een van de sets te knopen.
Ha, ik heb geen idee hoe ik het nog in het programma kwijt kan inkapselen, maar neem maar mee, we zien wel hoe het loopt. Gewoon elk kanaal een andere versterker en een driedubbele-dac-combinatie en wie weet hoe het gaat klinken.vinnie411 schreef:Heb nog een setje vox200 staan die ik ook mee neem als het in de auto wil.
Zonder dollen, we gaan hier wel een oplossing voor vinden, een beetje inschikken in het programma of we maken in ruimte 7 een leuk hoekje waar ook het een en ander te demonstreren is. Er zijn nog wel meer ruimtes in het gebouw, maar die zijn niet ideaal omdat die alleen door systeemwandjes van elkaar zijn gescheiden en we dan zeker in elkaars vaarwater gaan zitten.
En beneden zijn wellicht nog andere huurders...
Ik kan zelf de bezoekerslijst niet updaten en weet dat RobertD niet in het land is; even geduld dus nog voordat dat op orde is.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
het is niet verplicht hoorPjotr schreef:Ehh... dat is weer nieuw?Henkjan schreef:De luisterdag is voor forumleden ..............![]()
maar dat t voor en door forumleden is da's dacht ik zo vanaf t begin geweest... niet dat gasten niet welkom zijn ofzo, maar we hebben toch geen algemene luisterdagen (zoals de DDIY) gehad, alleen die vanuit t forum werden georganiseerd. Hengelo dit jaar was dacht ik de eerste die samen met gelijkgestemden van een "andere club" was. lang verhaal kort: waarom verbaast het je?
De speciale "luisterdag"uitvoering is klaar:
De oplossing om snel 4 paar boxen te vergelijken.
Zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=8&t=19170 voor de werking.
Alles past maar net in de http://www.conrad.nl/ce/nl/product/330052 (van €70 !) maar heeft wel "gouwe" luidspreker-connectoren.
Het handigst is, als je je boxen alvast met een snoer met bananenstekkers uitrust, voor een snelle aansluiting.
De bedoeling van deze uitvoering is verder dat ie rouleert onder de ZBA-leden en op de luisterdagen gebruikt wordt.
Alles past maar net in de http://www.conrad.nl/ce/nl/product/330052 (van €70 !) maar heeft wel "gouwe" luidspreker-connectoren.
Het handigst is, als je je boxen alvast met een snoer met bananenstekkers uitrust, voor een snelle aansluiting.
De bedoeling van deze uitvoering is verder dat ie rouleert onder de ZBA-leden en op de luisterdagen gebruikt wordt.
- mikekiwi
- Contacteer:
mtb schreef:De speciale "luisterdag"uitvoering is klaar: De oplossing om snel 4 paar boxen te vergelijken.
Fraai!
- Hans Nootdorp
zzz
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op wo 16 apr 2014, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans Nootdorp
Zit dit achter de vraag of mijn vriendin ook mee komt....ray5150 schreef:Kijken naar elkaars spullen is ook een heel belangrijk onderdeel van een ZBA-dag...Rudolf schreef:Ik wou eigenlijk alleen komen kennismaken en alleen luisteren.
Mag dat wel ?
In dit zelfbouwgeweld zie ik niet dat iets dat ik meeneem een zinnige toevoeging kan zijn.![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Wow, dat is een mooi gebaar van je.mtb schreef:De bedoeling van deze uitvoering is verder dat ie rouleert onder de ZBA-leden en op de luisterdagen gebruikt wordt.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Over t avondeten is een separaat topic gemaakt met poll. Gaarne iedereen die komt daar ajb de voorkeur aangeven
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=20199
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=20199
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Moet je tegenwoordig ook al reserveren bij de snackbar?

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
als die in de michelin gids staat welds23man schreef:Moet je tegenwoordig ook al reserveren bij de snackbar?![]()
![]()
Huh ? kanieklikke ?
Edit. nu wel.
Edit. nu wel.
ik kom ook nog even snuffelen 
- Fredvandam
Ik zal mijn Topas speakers meenemen. Voor bij de KT77 PP versterker.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ben er bijna klaar voor, morgenvroeg even een goedkoop routertje halen. Dacht dat ik er ergens nog 1 had liggen, weggegooid blijkbaar.
Zal wel in een sinkhole onder je huis liggends23man schreef:Ben er bijna klaar voor, morgenvroeg even een goedkoop routertje halen. Dacht dat ik er ergens nog 1 had liggen, weggegooid blijkbaar.
- RobertD
- Contacteer:
Wat voor router heb je nodig? Ik heb nog een WiFi dingetje op zolder staan. Met 4 ethernetpoortjes en een usb host poort. Ik geloof 300MBPS Wireless.
Ik denk dat Hans er ook wel een bij zich zal hebben. (even geen idee of dat voor Gerhard werkt)
Klopt, met een meer dan voldoende signaal, er werd bij de linuxclub over geklaagd.
Maar ik weet niet wat hij er mee wil, bij mij staat hij als router/wireless acces-point gekoppeld aan de streamers en server en android Tablets.
Ik neem aan dat er geen internet zal zijn, en zal dat ook niet koppelen.
Maar ik weet niet wat hij er mee wil, bij mij staat hij als router/wireless acces-point gekoppeld aan de streamers en server en android Tablets.
Ik neem aan dat er geen internet zal zijn, en zal dat ook niet koppelen.
- mikekiwi
- Contacteer:
Bij deze even een samenvattend stukje met diverse informatie:
De Oude Wereld 51 - 59
2408 NV Alphen aan den Rijn
Alle luisterruimtes bevinden zich op de 1e verdieping, er is een lift aanwezig om de zwaardere spullen naar boven te transporteren.
Parkeren in de parkeerplaatsen die ruim voorhanden zijn, voor laden en lossen kan de auto iets dichter bij de ingang worden gezet.
Tijden:
Start programma: 09:30 uur
Eind programma: 20:30 uur
Om 21:00 moet alles leeg, schoon en weer in oorspronkelijke staat zijn
Kosten:
De kosten bedragen €7,50 p.p., contant te overhandigen aan RobertD of mikekiwi. Gelieve zoveel mogelijk gepast te betalen, dat scheelt een hoop rompslomp. Wij zitten niet met een kassa bij de ingang, maar proberen zelf ook nog wat mee te krijgen van deze dag. Zoek ons dus zelf even op als je nog niet betaald hebt.
Na betaling krijg je een etiket met je forumnaam erop, liefst deze bevestigen op een zichtbare plaats, dat praat wat makkelijker
Eten/Drinken:
De bar zal op gezette tijden (niet continu waarschijnlijk) bemand/bevrouwd zijn voor koffie, thee, frisdrank en meer. Eten wordt er niet verkocht, neem dus voor tussendoor/lunch zelf iets mee.
Avondeten wordt besproken in het separate topic, het is een ieder vrij om een keuze te maken. Er zal in ieder geval gezorgd worden dat apparatuur die tijdens het eten nog aanwezig is in de luisterruimtes, in de gaten gehouden zal worden
Huishoudelijke regels/aansprakelijkheid:
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Ga niet slepen met spullen die niet van je zelf zijn zonder dat de eigenaar daar toestemming voor heeft gegeven.
Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen zou kunnen. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Ruil/verkoop
In ruimte 7 is genoeg plaats om wat artikelen uit te stallen waar je vanaf zou willen. Zorg zelf voor beprijzing en maak duidelijk wat van wie is
Programma
De laatste versie van het programma kun je hier vinden: >> KLIK << en is ook aan deze posting toegevoegd.
Dit programma is een leidraad om de dag in te delen op een manier waarop zo optimaal mogelijk van tijd en luisterruimtes geprofiteerd kan worden. Desondanks gebeuren er altijd onvoorziene dingen, het is aan eenieder om hier zo praktisch mogelijk mee om te gaan.
Probeer de tijden te respecteren zodat ook anderen hun trots kunnen laten beluisteren
Ruimte 7 is des morgens voor de workshop van Hannesie in gebruik, daarna kunnen hier ook luidsprekers/versterkers/bronnen neergezet worden die in het programma niet aan bod zijn gekomen. Denk bijv. aan de luidsprekerschakelaar van mtb om directe vergelijkingen te kunnen doen of de later aangemelde versterkers/dacs.
Maar bovenal, veel plezier!!!
De Oude Wereld 51 - 59
2408 NV Alphen aan den Rijn
Alle luisterruimtes bevinden zich op de 1e verdieping, er is een lift aanwezig om de zwaardere spullen naar boven te transporteren.
Parkeren in de parkeerplaatsen die ruim voorhanden zijn, voor laden en lossen kan de auto iets dichter bij de ingang worden gezet.
Tijden:
Start programma: 09:30 uur
Eind programma: 20:30 uur
Om 21:00 moet alles leeg, schoon en weer in oorspronkelijke staat zijn
Kosten:
De kosten bedragen €7,50 p.p., contant te overhandigen aan RobertD of mikekiwi. Gelieve zoveel mogelijk gepast te betalen, dat scheelt een hoop rompslomp. Wij zitten niet met een kassa bij de ingang, maar proberen zelf ook nog wat mee te krijgen van deze dag. Zoek ons dus zelf even op als je nog niet betaald hebt.
Na betaling krijg je een etiket met je forumnaam erop, liefst deze bevestigen op een zichtbare plaats, dat praat wat makkelijker
Eten/Drinken:
De bar zal op gezette tijden (niet continu waarschijnlijk) bemand/bevrouwd zijn voor koffie, thee, frisdrank en meer. Eten wordt er niet verkocht, neem dus voor tussendoor/lunch zelf iets mee.
Avondeten wordt besproken in het separate topic, het is een ieder vrij om een keuze te maken. Er zal in ieder geval gezorgd worden dat apparatuur die tijdens het eten nog aanwezig is in de luisterruimtes, in de gaten gehouden zal worden
Huishoudelijke regels/aansprakelijkheid:
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Ga niet slepen met spullen die niet van je zelf zijn zonder dat de eigenaar daar toestemming voor heeft gegeven.
Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen zou kunnen. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Ruil/verkoop
In ruimte 7 is genoeg plaats om wat artikelen uit te stallen waar je vanaf zou willen. Zorg zelf voor beprijzing en maak duidelijk wat van wie is
Programma
De laatste versie van het programma kun je hier vinden: >> KLIK << en is ook aan deze posting toegevoegd.
Dit programma is een leidraad om de dag in te delen op een manier waarop zo optimaal mogelijk van tijd en luisterruimtes geprofiteerd kan worden. Desondanks gebeuren er altijd onvoorziene dingen, het is aan eenieder om hier zo praktisch mogelijk mee om te gaan.
Probeer de tijden te respecteren zodat ook anderen hun trots kunnen laten beluisteren
Ruimte 7 is des morgens voor de workshop van Hannesie in gebruik, daarna kunnen hier ook luidsprekers/versterkers/bronnen neergezet worden die in het programma niet aan bod zijn gekomen. Denk bijv. aan de luidsprekerschakelaar van mtb om directe vergelijkingen te kunnen doen of de later aangemelde versterkers/dacs.
Maar bovenal, veel plezier!!!
- Bijlagen
-
- Programma_v4.pdf
- (188.42 KiB) 48 keer gedownload
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik heb een routertje nodig om mijn Nas en Sonos met elkaar te verbinden. Kan moeilijk de hoofdrouter hier uit het netwerk trekken, dan heeft mijn vriendin geen internet meer.
- RobertD
- Contacteer:
Ik neem de mijne wel mee. Die is over.
Volgens mij bedoel je feitelijk een switch.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Nee, een router. Vanwege de DHCP server.