Dan zitten we inmiddels in 2015......................Walt schreef:@ds23man: als ik jouw was zou ik even het volledige Termino topic doorlezen![]()
Groetjes Walter
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
Re: project: termino
Idd, vanaf pagina 40 is de sjeu er wel uit hierdre schreef:Als je de nonsens overslaat ben je er zo doorheen.
Re: project: termino
Ik geloof dat het wel erg lekker is zo!
Dankzij Jeroen is het laatste irritatie puntje in het laag nu ook verholpen!
Dankzij Jeroen is het laatste irritatie puntje in het laag nu ook verholpen!
Re: project: termino
Wil je dat echt zo graag?
Het is niet helemaal 100%,maar het scheelt weinig.
Het is niet helemaal 100%,maar het scheelt weinig.
Re: project: termino
Maandag is Jeroen nog 'even' komen luisteren......
Een kleine maar ze fraaie aanpassing heeft me doen besluiten dan het geheel nu af is.
Volgende week hoop ik weer verder te gaan met de filterkastjes:het fineren van de onder en bovenzijdes,gaten boren en het spuiten van de voor en achterkant.
Een kleine maar ze fraaie aanpassing heeft me doen besluiten dan het geheel nu af is.
Volgende week hoop ik weer verder te gaan met de filterkastjes:het fineren van de onder en bovenzijdes,gaten boren en het spuiten van de voor en achterkant.
Re: project: termino
Morgen ga ik maar weer eens wat doen.....
-Het fineren van de onder en de bovenkanten.
-Gaten boren in de voor en achterkanten.
-Gronden van de voor en achterkanten.
De terminals van termino had ik afgewrkt met de WBT 0716,maar die zijn nu uit de handel.........
Maar eens kijken of ik iets anders kan vinden....
-Het fineren van de onder en de bovenkanten.
-Gaten boren in de voor en achterkanten.
-Gronden van de voor en achterkanten.
De terminals van termino had ik afgewrkt met de WBT 0716,maar die zijn nu uit de handel.........
Maar eens kijken of ik iets anders kan vinden....
Re: project: termino
Onder het mom, niet l*llen maar poetsen wil ik je account anders ook wel een weekje of 2 blokkeren. Hou je ineens veel tijd over voor andere zakendre schreef:Ik kom gewoon wat laat op gang.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
Bart_M schreef:Onder het mom, niet l*llen maar poetsen wil ik je account anders ook wel een weekje of 2 blokkeren. Hou je ineens veel tijd over voor andere zakendre schreef:Ik kom gewoon wat laat op gang.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: project: termino
Speakon's ?????dre schreef:Morgen ga ik maar weer eens wat doen.....![]()
-Het fineren van de onder en de bovenkanten.
-Gaten boren in de voor en achterkanten.
-Gronden van de voor en achterkanten.
De terminals van termino had ik afgewrkt met de WBT 0716,maar die zijn nu uit de handel.........![]()
Maar eens kijken of ik iets anders kan vinden....
Re: project: termino
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... ctId=11432
Een ander mogelijkheid is de door Walter gepropageerde verbindings techniek :
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewCat&catId=505
Maak nu uw keuze...
Re: project: termino
Zou me niks verbazen als er in jouw huis nog katoenen bedrading zit met porceleinen lasdoppen ! 
Re: project: termino
Zelfs dat gaat niet helpen!Bart_M schreef:Onder het mom, niet l*llen maar poetsen wil ik je account anders ook wel een weekje of 2 blokkeren. Hou je ineens veel tijd over voor andere zakendre schreef:Ik kom gewoon wat laat op gang.
Re: project: termino
Dat worden leuke beschuitdozen, of is het ergens anders voor bedoeld? ............

