[Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moderator: Beheerdersteam
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Een tuinhuisje dat al 13 jaar kaarsrecht staat, en dat zonder fundering...

Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ze zien er op de foto gelikt uit!
Best goed voor iemand die verslaafd is aan soldeerbouten.
Lekker doorgaan!!
mvgr. Leon.
Zag net bij aangeboden ; 2 eton 11 inch (van EdgarAudio) . Is misschien ook leuk.
Best goed voor iemand die verslaafd is aan soldeerbouten.
Lekker doorgaan!!
mvgr. Leon.
Zag net bij aangeboden ; 2 eton 11 inch (van EdgarAudio) . Is misschien ook leuk.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik doe mijn best...
Volgende stap is het uitmeten en grof uitzagen van de gaten voor de drivers.
Om de Accutons te verzinken heb ik iemand van het forum bereid gevonden om daarmee te assisteren.
Het blijkt namelijk dat er bij mijn bovenfrees geen kopieerring zit.
En om dat nou uit de losse hand te gaan doen, nou nee...
Volgende stap is het uitmeten en grof uitzagen van de gaten voor de drivers.
Om de Accutons te verzinken heb ik iemand van het forum bereid gevonden om daarmee te assisteren.
Het blijkt namelijk dat er bij mijn bovenfrees geen kopieerring zit.
En om dat nou uit de losse hand te gaan doen, nou nee...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Nou, ik ben er nog lang niet. nog een hele lange weg te gaan... 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik zie de achterkappen van de C77 mids er nog opzitten...
Maar wordt een fraaie speaker zo te zien, ik hoop ze een keer op een luisterdag te mogen horen. Ondanks dat het oude Accuton units zijn klinken ze toch echt bijzonder mooi!
Groetjes Walter
Maar wordt een fraaie speaker zo te zien, ik hoop ze een keer op een luisterdag te mogen horen. Ondanks dat het oude Accuton units zijn klinken ze toch echt bijzonder mooi!
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op zo 13 apr 2014, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Met dit tempo kan het nog wel eens net zo lang als bij mij gaan duren. 
Lekker laten zitten die kapjes!
Lekker laten zitten die kapjes!
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Dat die kappen er nu nog op zitten heeft niks te betekenen, ze gaan er pas op het allerlaatste moment af. 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Als het eraf halen dan mislukt, is alles voor niks geweest... Als je ze er echt wilt afhalen zou ik dat zo snel mogelijk doen.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Zo kwetsbaar is de achterkant niet hoor zonder de kap, ze hebben een erg forse magneet die de achterzijde van de konus goed afschermd.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Volgende week gaan ze op transport naar ypenburg...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Eerst de infrezingen maken is wel praktisch inderdaad...
Als de kap eraf is heeft de C77 wel een eigen gesloten kamertje nodig, ik kan het niet goed zien op de foto's maar is die kamer al aanwezig in de kast?
Groetjes Walter
Als de kap eraf is heeft de C77 wel een eigen gesloten kamertje nodig, ik kan het niet goed zien op de foto's maar is die kamer al aanwezig in de kast?
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Lekker laten zitten,kan het ook niet fout gaan.
Die kamer zit er toch,dus als het niet bevalt kan het altijd nog.
Die kamer zit er toch,dus als het niet bevalt kan het altijd nog.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Nog effe, en ik zal d'r een poll over gaan houden...
(ik ben voor...
)
(ik ben voor...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Tuinhuisje, tuinhuisje.. Chalet zal je bedoelen! En zie ook een druif langs de schutting?ds23man schreef:Ray, wat een vreselijk tuinhuisje en dan ook nog met een bak geraniums ervoor......
groet,
Aat
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Call it what you want....als je het woord modificeren gebruikt krijgen de meeste zelfbouwers gelijk een strakke plasser...dre schreef:Voor slopen?
Ja, er staat inderdaad een druivestruik Aat, maar ze smaken een partij zuur...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Maak niet uit hoe we het noemen, ik zou willen dat ik hem had.AatV schreef:Tuinhuisje, tuinhuisje.. Chalet zal je bedoelen! En zie ook een druif langs de schutting?ds23man schreef:Ray, wat een vreselijk tuinhuisje en dan ook nog met een bak geraniums ervoor......
groet,
Aat
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Waarschijnlijk dat het dan in de huiskamer of keuken heel donker word als je daar een tuinhuisje neerzet ? 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Nope een terras van 5.50x8 met rondom een soort open gallerijhekjes tussen de buren.
En met wat strikte bewonersregels ennnnn aan de overkant een flat waar de gemiddelde leeftijd 130 is. De dagbesteding daar is ons heel de dag in de gaten houden of wij ons wel aan de regels houden.
Een schuurtje zou het eind van de dag niet halen.
En met wat strikte bewonersregels ennnnn aan de overkant een flat waar de gemiddelde leeftijd 130 is. De dagbesteding daar is ons heel de dag in de gaten houden of wij ons wel aan de regels houden.
Een schuurtje zou het eind van de dag niet halen.
