Blank draad gaat lukkenWalt schreef:Ik zie dat mijn Fane/Beyma kastjes zijn ingedeeld met de N-core versterker van Henkjan en de KT77 versterker van Fred van Dam.
Omdat ik speakon aansluitingen heb op de kastjes, kan niet zomaar elke kabel worden gebruikt. Ik heb beschikbaar aan kabels:
4 polig speakon -> 4 polig speakon (aangesloten +/- 1)
4 polig speakon -> blanke draad +/-
Kunnen de eigenaren van de versterkers even kijken of we hieraan genoeg hebben?
Groetjes Walter
Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik ben van mening dat het voedsel en de drank tijdens laatste avondmaal voor Pasen in stijl dienen te worden genuttigd..
groet,
Aat
groet,
Aat
- mikekiwi
- Contacteer:
Je bedoelt dat we pizza's gaan laten komen en dat ik die dan door het pand heen ga verstoppen? En dat jullie moeten gaan zoeken? Welke speakert heeft de grootste baspoort? Past wel een calzone doorheen hoop ik?AatV schreef:Ik ben van mening dat het voedsel en de drank tijdens laatste avondmaal voor Pasen in stijl dienen te worden genuttigd..![]()
groet,
Aat
Staat niet eens mijn Pass Labs in het lijstje....

- mikekiwi
- Contacteer:
In programma v3 al wel...wat vind je zelf een mooie combi met de PL?
- pappaleo
- Contacteer:
Hangen we die toch aan mijn speakers?ray5150 schreef:Staat niet eens mijn Pass Labs in het lijstje....![]()
![]()
![]()
- mikekiwi
- Contacteer:
dat kan, ik had hem nu aan mijn Paper Hatts gekoppeld...pappaleo schreef:Hangen we die toch aan mijn speakers?ray5150 schreef:Staat niet eens mijn Pass Labs in het lijstje....![]()
![]()
![]()
- pappaleo
- Contacteer:
De laatste versie van de indeling die ik gezien heb heette programma_v2. Is er al een nieuwere (kan ik gemist hebben) ?
Ik heb nog geen V3 gezien. de PL is een goede combi met de zware 3 weggen van HJ, maar die zag ik er ook niet bijstaan ?mikekiwi schreef:In programma v3 al wel...wat vind je zelf een mooie combi met de PL?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Die staan nog op zolderray5150 schreef:Ik heb nog geen V3 gezien. de PL is een goede combi met de zware 3 weggen van HJ, maar die zag ik er ook niet bijstaan ?mikekiwi schreef:In programma v3 al wel...wat vind je zelf een mooie combi met de PL?
- mikekiwi
- Contacteer:
nee, is wel in bewerking, maar komt pas later beschikbaarpappaleo schreef:De laatste versie van de indeling die ik gezien heb heette programma_v2. Is er al een nieuwere (kan ik gemist hebben) ?
zal ik deze combi maar ergens gaan inpassen dan?Henkjan schreef:Die staan nog op zolderray5150 schreef:Ik heb nog geen V3 gezien. de PL is een goede combi met de zware 3 weggen van HJ, maar die zag ik er ook niet bijstaan ?mikekiwi schreef:In programma v3 al wel...wat vind je zelf een mooie combi met de PL?maar als jij je pass meeneemt kan ik mn rug ook wel weer pijnigen hoor
- mikekiwi
- Contacteer:
Zo, ik ben vandaag een dagje buitenshuis, om jullie bezig te houden, bij deze versie 3 van het programma. Wat foutjes eruitgehaald, luisterstints omgedraaid/aangepast op verzoek. Er is nu nog 1 timeslot open voor een nog in te plannen stint aan het einde van de middag. Suggesties hiervoor zijn mogelijk (de Orfeo's voor een mooie luistersessie?, maar weet niet of mr. Geenius dan nog in da house is), anderzijds kan het nodig zijn om deze ruimte beschikbaar te hebben om nog wat te kunnen schuiven in het programma.
Ook dit is dus nog geen definitief programma, het is gemaakt op basis van de input die ik tot nu toe heb gehad.
Oh ja, de link naar het V3-programma: >>KLIK<<
Ook dit is dus nog geen definitief programma, het is gemaakt op basis van de input die ik tot nu toe heb gehad.
Oh ja, de link naar het V3-programma: >>KLIK<<
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ziet er al wat beter uit en de sterke concurrentie tegenover Hans zijn praatje is nu ook opgelost.
Als ik even snel tel dan kom ik op 12 sets speakers en 12 versterkers, een mooie hoeveelheid moet ik zeggen!
@Henkjan, ik zie dat wij nu vroeg het spits afbijten om 9.45, de zalen gaan om 9.30 open dus weinig tijd om aan te sluiten etc. Ben jij om 9.30 aanwezig denk je?
(Verder heb ik alleen mijn speakers alsmede speakerkabels bij me, eventuele netkabels, verdeeldozen etc. heb ik niet bij).
EDIT: ik zie dat we ook nog een bron missen, en wellicht een voorversterker voor de N-core?
Groetjes Walter
@Henkjan, ik zie dat wij nu vroeg het spits afbijten om 9.45, de zalen gaan om 9.30 open dus weinig tijd om aan te sluiten etc. Ben jij om 9.30 aanwezig denk je?
(Verder heb ik alleen mijn speakers alsmede speakerkabels bij me, eventuele netkabels, verdeeldozen etc. heb ik niet bij).
EDIT: ik zie dat we ook nog een bron missen, en wellicht een voorversterker voor de N-core?
Groetjes Walter
EDIT: ik heb de Orfeo's toch gevonden in het schema, was even zoeken...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op zo 13 apr 2014, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Als Hans zijn server en router bij zich heeft is een extra Squeezebox al voldoende?Walt schreef:Als ik even snel tel dan kom ik op 12 sets speakers en 12 versterkers, een mooie hoeveelheid moet ik zeggen!
Groetjes Walter
En de Squeezebox heeft HJ, en ook een Beamer met VGA?FR_Aad schreef:Als Hans zijn server en router bij zich heeft is een extra Squeezebox al voldoende?Walt schreef:Als ik even snel tel dan kom ik op 12 sets speakers en 12 versterkers, een mooie hoeveelheid moet ik zeggen!
Groetjes Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
@Walt: ja hoor, dan ben ik er al wel
@Hans: beamer kan ik wel meenemen
Ik kan ook nog wel een CD spelert meenemen? Of nog een SB?
@Hans: beamer kan ik wel meenemen
Ik kan ook nog wel een CD spelert meenemen? Of nog een SB?
Een CD-speler zou wel handig zijn, of we moeten 'Marcus Miller' ook op de SB HD hebben staan... Mijn Fane/Beyma kastjes moeten natuurlijk wel een beetje stevige muziek hebben om af te spelen
Moet er verder geen voorversterker voor jouw N-core worden gezet?
Groetjes Walter
Moet er verder geen voorversterker voor jouw N-core worden gezet?
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op zo 13 apr 2014, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem sowieso mijn Stream Magic 6 mee. Ook leuk als vergelijk met andere zelfbouw streamers.
Een streamer kan toch direkt een EV aansturen ?
Als er volumeregeling in zit wel..... 
Als er een volume regeling opzit wel lijkt me, geldt ook voor een cd-speler, die hebben soms ook een ingebouwde volumeregelaar maar dat is niet echt standaard te noemen...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Volumeregeling is voor watjes...

Op de MS6 zit een volumeregeling. Is ook gelijk een voorversterker met gebalanceerd uit. Zit een Wolfson dac in in als ik me niet vergis. Er zitten ook digitale ingangen op. Je kan er een stickie op aansluiten of een harde schijf. Netwerkspeler alsmede via USB direct aan de computer hangen. Het is wel een handig dingetje.