Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Woowww, dat is vast geen Ikea keuken. 
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Als het thuis is ? Ja dan wel... tupperware disco partyds23man schreef:Dan dreig je toch gewoon hier mee:TubeHead schreef:Aarrggg... Wat een mooi spul zie ik hier voorbij komen![]()
Moet me helaas afmelden.... Vrouwen
![]()
![]()
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Als het goed is zijn deelnemerslijst en apparatuurlijst nu up-to-date.
We gaan vrijdag even overleggen over de dagindeling en de apparatuurcombinaties.
We gaan vrijdag even overleggen over de dagindeling en de apparatuurcombinaties.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
DACs, versterkers, luidsprekers,....
....en geen kabels

....en geen kabels
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
geen probleem, de Gamma is dichtbij, rolletje koper is zo gehaald als we tekort komen....Jan Geert schreef:DACs, versterkers, luidsprekers,....
....en geen kabels
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Daar zit luchtjeJan Geert schreef:DACs, versterkers, luidsprekers,....
....en geen kabels
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Neemt Hans niets mee?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik ga er een beetje vanuit dat iedereen wel wat draden, snoeren en kabels meebrengt... We gaan toch geen interlink vergelijking doen?
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 5#p1680775ds23man schreef:Neemt Hans niets mee?
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
RNacoustics schreef:
Zal ik mijn OTL's ook meenemen?
M'n luidsprekers laat ik dit keer thuis. Van het versjouw naar Hengelo ben ik nog moe van
Wasda?
8 keer 6as7??
Gaaf om te zien, soort van antieke duikboot.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Er zitten wel Russische buizen in, die wellicht ook in hun duikboten worden gebruiktJan Geert schreef:
Wasda?
8 keer 6as7??
Gaaf om te zien, soort van antieke duikboot.![]()
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
U96... Das Boot...
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
titanic......was bootray5150 schreef:U96... Das Boot...
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik heb er zin in, eindelijk een kans om mijn Fane/Beyma combi eens wat meer watts te voeren
Hopelijk neemt iemand ook een wat zwaardere versterker mee, iets van 2x150W aan 8 ohm zou mooi zijn.
Groetjes Walter
Hopelijk neemt iemand ook een wat zwaardere versterker mee, iets van 2x150W aan 8 ohm zou mooi zijn.
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Is dit een open sollicitatie voor mijn Ncores?Walt schreef:Ik heb er zin in, eindelijk een kans om mijn Fane/Beyma combi eens wat meer watts te voeren![]()
Hopelijk neemt iemand ook een wat zwaardere versterker mee, iets van 2x150W aan 8 ohm zou mooi zijn.
Groetjes Walter
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik heb er hier thuis een oude Stageline versterker op staan, ik ben wel erg benieuwd hoe het met zo'n Hypex N-core zou klinken, ik gok toch wel stukken beter!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Vanavond heb ik met Mikekiwi een beetje over de indeling en het programma gebrainstormd.
In overleg met HenkJan hebben we besloten om de akoestiek tutorial te laten vervallen. De animo was onvoldoende en dan zou het te zwaar op het budget drukken.
We houden natuurlijk wel de presentatie van Hannesie over streaming audio en de workshop luidspreker meten over.
We kunnen nu de toegangsprijs vastleggen op € 7,50 per persoon.
Aan het begin van de ochtend kan er bij Mikekiwi of bij RobertD afgerekend worden en krijg je een naametiket waar je je forumnaam en je echte naam op kunt zetten. Dan kunnen we elkaar die dag herkennen.
Als iedereen die apparatuur meeneemt ook wat aansluitsnoeren en kabels meeneemt, dan komen we in elk geval niet tekort.
De ruimtes die wij hebben gereserveerd zijn allemaal voorzien van tapijt en systeemplafonds, we zullen niet veel dekens e.d. nodig hebben, maar neem voor de zekerheid e.e.a. mee.
De indeling van de ruimtes zal Mikekiwi wel plaatsen.
Wie zijn er van plan om ook 's avonds te komen, danwel te blijven?
We hebben nog geen pizzabakker benaderd, maar er zit een chinees aan de overkant en daarnaast een snackbar.
Als er voldoende gegadigden zijn voor het avondprogramma, dan kunnen we eventueel contact opnemen met een pizzabakker in de regio om te zien of er een korting uit te slepen is.
In overleg met HenkJan hebben we besloten om de akoestiek tutorial te laten vervallen. De animo was onvoldoende en dan zou het te zwaar op het budget drukken.
We houden natuurlijk wel de presentatie van Hannesie over streaming audio en de workshop luidspreker meten over.
We kunnen nu de toegangsprijs vastleggen op € 7,50 per persoon.
Aan het begin van de ochtend kan er bij Mikekiwi of bij RobertD afgerekend worden en krijg je een naametiket waar je je forumnaam en je echte naam op kunt zetten. Dan kunnen we elkaar die dag herkennen.
Als iedereen die apparatuur meeneemt ook wat aansluitsnoeren en kabels meeneemt, dan komen we in elk geval niet tekort.
De ruimtes die wij hebben gereserveerd zijn allemaal voorzien van tapijt en systeemplafonds, we zullen niet veel dekens e.d. nodig hebben, maar neem voor de zekerheid e.e.a. mee.
De indeling van de ruimtes zal Mikekiwi wel plaatsen.
Wie zijn er van plan om ook 's avonds te komen, danwel te blijven?
We hebben nog geen pizzabakker benaderd, maar er zit een chinees aan de overkant en daarnaast een snackbar.
Als er voldoende gegadigden zijn voor het avondprogramma, dan kunnen we eventueel contact opnemen met een pizzabakker in de regio om te zien of er een korting uit te slepen is.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Bij deze meld ik mij ook aan.
Groeten,
Groeten,
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Houden jullie er wel rekening mee dat de Ultrazoooms wel wat ruimte nodig hebben?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
De ultrazooms hebben we in een grotere zaal ingedeeld, dus dat zou goed moeten gaan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Mooi.RobertD schreef:De ultrazooms hebben we in een grotere zaal ingedeeld, dus dat zou goed moeten gaan.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Dakterras was het toch?RobertD schreef:De ultrazooms hebben we in een grotere zaal ingedeeld, dus dat zou goed moeten gaan.
@ Mr.Ultrazoom: vergeet geen zeiltjes/paraplu's mee te nemen. En scheerlijnen...
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Geen oordoppen? 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Zegt degene met een papieren hoedje......mikekiwi schreef:Dakterras was het toch?RobertD schreef:De ultrazooms hebben we in een grotere zaal ingedeeld, dus dat zou goed moeten gaan.
@ Mr.Ultrazoom: vergeet geen zeiltjes/paraplu's mee te nemen. En scheerlijnen...
