Hallo!
Ik heb voor mijn tante een wat ouder setje op de kop getikt.
NAD 7225PE receiver, 5220 cd-speler en Kef C35 uni-Q speakers.
Hartstikke leuk setje maar de versterker heeft denk ik wat onderhoud nodig. De phonotrap geeft wat bijgeluiden: wat plopjes en gerommel. Na een tijdje verdwijnt dit en is hij stil.
Ik heb de kap er af gehad en een van de 2 voedingselco's staat een beetje bol. Dus ik ga de elco's allemaal vervangen, zoveel zitten er niet in de versterker. Ik heb hier en daar al gelezen dat deze versterkers nog wel eens hard willen omvallen als er eentje stuk gaat.
Ook zitten er een viertal potmeters naast de koellichamen, voor de ruststroom? Zoiets heb ik nog nooit ingesteld. Iemand tips?
Een service manual zou heel handig zijn. Heeft iemand deze?
NAD 7225PE receiver
Moderator: Beheerdersteam
- sterremuur
- Berichten: 174
- Lid geworden op: di 15 mei 2007, 15:36
- Locatie: Haren Gn.
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door sterremuur op wo 24 apr 2013, 0:17, 1 keer totaal gewijzigd.
