Wat kan ik ook meenemen: ik kom met de auto vanuit Leiden dus almost anything goes.
zelfbouwversterkers die klaar zijn: een 300B op basis van een Antique Sound Labs, en de volledig zelfgebouwde 845SET integrated.
hkdac en phonodude zijn nog in aanbouw, samen met de cleo6, en waarschijnlijk niet klaar.
Ik kan ook de Jadis meenemen als daar behoefte aan is.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=19020
Ik heb iets van 10 cd spelers of loopwerk/dac combi's, maar die zijn bijna allemaal nog stock, behalve een ge NOSte Marantz cd60. Losse dac zijn een geosconde Parasound dac1000, een geosconde TEAC D500, een van Medevoort 222 en een ARCAM BB5.
Als iemand iets daarvan wil horen, roep maar even.
Avondprogramma gaat een beetje te veel voor me zijn.
Jan Geert
