JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
ik zou graag deze twee mee willen nemen
en deze
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Jij was toch ook met zo'n soort MFB projektje bezig, Gerhard ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ja, de printen zitten nog steeds in een bubbeltjesenvelop....ray5150 schreef:Jij was toch ook met zo'n soort MFB projektje bezig, Gerhard ?
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Jan, zwier m'n ESS Sabre DAC maar mee op de lijst van equipment.
Te zonde om thuis te laten staan en er zijn zat sets om 'em even tussen te steken
Te zonde om thuis te laten staan en er zijn zat sets om 'em even tussen te steken
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
mijn nieuwe dac komt ook mee http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 20&t=19561
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
ALARM
Vanochtend werd het ineens zomertijd. En ja hoor, Jan is al weer de DIY dag aan het organiseren.
Tja... ik loop al heel ver achter op mijn planningen, en nu zal ik me echt moeten gaan haasten. Veel te veel werk, mijn vriendin heeft haar been gebroken, frees machine kapot.
Nou ja, genoeg geklaagd! Het leven bestaat tenslotte niet uit problemen, maar uit uitdagingen.
Ik kom!
En mijn ambitie om mee te nemen is:
-Ncore 6 kanaals versterker
-Mijn Harray van vorig jaar, dezelfde drivers in versie 2
-Mijn cornerwoofers XL, alhoewel waarschijnlijk nog niet afgewerkt.
Gr. Harry
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
You're on!ds23man schreef:Haha, we gaan een B&G battle houden!
De verliezer betaalt de pizza....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Dan moeten we wel een jury hebben.harryeng schreef:You're on!ds23man schreef:Haha, we gaan een B&G battle houden!
De verliezer betaalt de pizza....
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
ds23man schreef:Dan moeten we wel een jury hebben.harryeng schreef:You're on!ds23man schreef:Haha, we gaan een B&G battle houden!
De verliezer betaalt de pizza....![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Een jury met een knuppel??????dre schreef:ds23man schreef:Dan moeten we wel een jury hebben.harryeng schreef:You're on!
De verliezer betaalt de pizza....![]()
![]()
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ik heb een veel beter idee!dre schreef:Lijkt me jullie niet overbodig.
Ik neem mijn vriendin wel mee als jury. Die heeft met haar gebroken been toch niets te doen...
En waar zullen we op jureren? Ik stel voor speaker hoogte!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ik kom op 2,3 meter!harryeng schreef:Ik heb een veel beter idee!dre schreef:Lijkt me jullie niet overbodig.
Ik neem mijn vriendin wel mee als jury. Die heeft met haar gebroken been toch niets te doen...
En waar zullen we op jureren? Ik stel voor speaker hoogte!
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Die van mij zijn 2,1 meter, maar ik heb er dan nog 2,1 meter aan bas naast staan. Pizza!ds23man schreef:
Ik kom op 2,3 meter!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Wat moet je nou met 2,1 meter bas? 60cm in het vierkant is zat!

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
60cm in het vierkant is inderdaad een heel behoorlijke pizzads23man schreef:Wat moet je nou met 2,1 meter bas? 60cm in het vierkant is zat!![]()
![]()
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Tjonge jonge, dacht dat we het stadium van "wie heeft de langste of wie heeft de grootste" toch achter ons gelaten zouden hebben.
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ik heb de dikste tractor hier op dit forum!
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Zegt de man die ook een paar torens van dik 2 meter aan het bouwen is...AatV schreef:Tjonge jonge, dacht dat we het stadium van "wie heeft de langste of wie heeft de grootste" toch achter ons gelaten zouden hebben.![]()
