Pas op jij!!!ray5150 schreef:Echt ?
Kwam als puber vaak in de Paulus Potter straat en de Hoefkade, enige Henk Bres trekjes zijn mij niet vreemd.
Moderator: Beheerdersteam
Pas op jij!!!ray5150 schreef:Echt ?
Oeh, nu krijg ik de bibbers...hsmeets schreef:Pas op jij!!!ray5150 schreef:Echt ?
Kwam als puber vaak in de Paulus Potter straat en de Hoefkade, enige Henk Bres trekjes zijn mij niet vreemd.
Gatver Ray, op wat voor sites kom jij??ray5150 schreef:Oeh, nu krijg ik de bibbers...hsmeets schreef:Pas op jij!!!ray5150 schreef:Echt ?
Kwam als puber vaak in de Paulus Potter straat en de Hoefkade, enige Henk Bres trekjes zijn mij niet vreemd.
![]()
Meneer Bres woont hier even verderop om de hoek, en zijn vrouw is jarenlang een collega van me geweest bij mijn toenmalige werkgever.
lief mens, zo een waarvoor het woord MILF is uitgevonden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militaire_Vrouwen_Afdelingray5150 schreef:Hoezo ? ben jij net gaan kijken wat het woord MILF eigenlijk betekend ?![]()
Breda is toch familiedag?Walt schreef:Ik kan er dit jaar helaas niet bij zijn wegens een familie dag.
Wordt het dan een "luisterdag der luisterdagen"?Hans Nootdorp schreef:Wie weet wil mijn achterbuurman Erik van Voorst ook wel mee......