Planning: 24 mei 2014
Lokatie: Gemeenschapshuis Beemdentil te Breda
Tijd: 9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die hun sets alvast willen opzetten)
Het avondeten zal waarschijnlijk weer door Antonio's pizzalijn worden verzorgd. Het middageten overigens zelf meenemen.
Er word dit jaat iets meer door mij geregeld op verzoek van leden, maar voor de rest is het jullie dag: het wordt zo mooi als jullie zelf ervan maken....
Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.
Dit jaar wel een inschrijflijst
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot in de late uurtjes; entree blijft gelijk.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven, dat pas de ik de post met EQUIPMENT aan!!
Verdere nieuwtjes volgen nog in dit draadje!
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(natuurlijk, ik heb ook voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen een service: ik verzin het ter plekke voor je
Jan aka Wowly
PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......
EDIT: officieel is het niet de 10e keer kwam ik erachter op instigatie van Pjotr, blijkbaar zijn we van 1e naar 3e luisterdag gegaan destijds...... Maargoed, omdat we ze vanaf die tijd wél goed hebben genoemd houden we de 10e luisterdag aan
Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt
- opgeven welke apparatuur je meebrengt (dit topic)
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints
- carpooltopic
