Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Wowly »

Op verzoek de terugkeer van de luisterstints van de eerste jaren. persoonlijk vond ik dat altijd erg fijn (al is met de drukte van de latere dagen voor mij bijna geen ruimte meer om rustig te luisteren....aaaaaaaaaah)

PROGRAMMA en OPZET combinatie's


Ik heb tot nu toe voor ogen om stints te maken van 1,5 uur, zodat iedereen de gelegenheid krijgt om uitgebreid (45 minuten per set) te kunnen luisteren van de creme de la creme van de zelfbouw. Een stint bestaat dus uit twee ruimtes waarin een set staat opgesteld waarmee 45 minuten kan worden geluisterd. Na die drie kwartier zal van luisterruimte worden geswitched door de luisteraars, zodat de sets mooi door kunnen spelen en we minimale tijd kwijt zijn aan het opzetten van de set.
De twee ruimte's boven zullen hiervoor worden gebruikt. De kleine ruimte zal nummer 1 zijn, de grotere ruimte nummer 2.
Inschrijvongen komen hieronder te staan

De sets zullen als het even kan bestaan uit gebalanceerde sets van een bovengemiddeld nivo om de muziek in optima forma te beluisteren.
De inhoud van de muziek zal de eerste 20 minuten bestaan uit muziek van de seteigenaar(s), de andere 25 uit software van de luisteraars.
De seteigenaar zal de groep luisteraars begeleiden, en ikzelf zal ervoor zorgen dat alleen ingeschrevenen aanwezig kunnen zijn. Tijdens het spelen van muziek is het de bedoeling dat er alleen geluid uit de speakers komt, en niet uit de luisteraars :D Dit klinkt wat flauw vind ik zelf, maar het is van groot belang dat er wezenlijk geluisterd kan worden.

Betekenis afkortingen:
2 ruimte's: Ruimte 1 (R1) en Ruimte 2 (een grotere ruimte) (R2)
Luidspreker/vv/ev/cd



PROGRAMMA en OPZET Combinatie's


10.00 tot 11.30 : Luisteren deel 1

L1.R1 : SEAS Peerles combi. De subs hebben inmiddels een gedaantewisseling ondergaan en zitten nu in een 30 liter behuizing. Aansturing zal verzorgd worden via Squeezebox, nanoDIGI, 2 metrum stereo DACs, Hypex 4-kanaals versterker
L1.R2 : Orfeo's /vv??/ev??/cd??

14.00 tot 15:30 : Luisteren deel 2

L2.R1 : Luidspreker/vv/ev/cd
L2.R2 : Luidspreker/vv/ev/cd




Mocht het niet lukken om in de luisterlijst te komen staan: na de luisterstint is er natuurlijk ruimte om alsnog de set te beluisteren, alleen heb je dan wel kans dat het rumoeriger is natuurlijk vanwege de ooh's en aah's en andere verbaal geuitte bewonderingen voor de set alsmede bezoekers die in en uit lopen enzo.........

Mocht je een set hebben die je goed vind: geef het even aan bij mij en ik kijk of we hem in kunnen delen...

Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints (dit topic)
- carpooltopic
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Wowly »

Inschrijvingen voor een luistergroep. Mocht je graag met een maatje bij elkaar willen zitten geef dat even aan dan probeer ik er rekening mee te houden.
Gewoon een reply geven in dit draadje is voldoende. Wie het eerst komt die het eerst maalt

Groep 1 (ochtendstint)
1 Tino
2 Dre
3 jeroen_d
4 avdboom
5 Mischa72
6 Molekuul
7 Tigradekat
8 Bert DB

Groep 2 (ochtendstint)
1
2
3
4
5
6
7
8

Groep 3 (middagstint)
1 Henkjan
2 Hsmeets
3 Mischa72
4 Molekuul
5 jeroen_d
6 Bert DB
7
8


Groep 4 (middagstint)

1
2
3
4
5
6
7
8
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Wowly »

res
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door dre »

Laat mij maar samen met Tino luisteren,da's het beste voor iedereen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Henkjan »

luisteren dan hè, niet kletsen :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door dre »

:roll:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ds23man »

Begrijp ik het nou goed dat je moet inschrijven voor een stint terwijl je niet weet waarnaar je gaat luisteren?
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door AatV »

ds23man schreef:
Begrijp ik het nou goed dat je moet inschrijven voor een stint terwijl je niet weet waarnaar je gaat luisteren?
Exact! gewoon (dubbel)blind luisteren! :sure:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Wowly »

Goeie opmerking!; zo snel als ik weet welke sets er gaan spelen vul ik het in.

Overigens; het gaat er overigens niet zozeer om de apparatuur waar je naar luistert, maar meer om de software/muziek. Doorgaans worden hiervoor wel de betere sets voor klaargezet.

Zoals je ziet is de groepsgrootte niet groot zodat iedereen een (redelijk) goede plek kan hebben. Vaak wordt er ook wel een paar keer geshuffled met de zitplaatsen om de sweetspot te ervaren.
Mocht je niet zeker weten of je 1,5 uur stil kunt zitten luisteren (in 2 delen) kun je misschien beter gewoon naar de sets luisteren na de stints. Dan is er namelijk tijd nog genoeg.

Dit is echt bedoeld voor mensen die rustig muziek willen beluisteren zegmaar. Ik verwacht (gezien de ervaring in het verleden) dat de plaatsen zo vergeven zullen zijn......
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ds23man »

Ah, we maken een ABX test van :lol:
Laatst gewijzigd door ds23man op do 20 mar 2014, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ds23man »

Is er een lift?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ds23man »

En is het de bedoeling dat de sets dezelfde zijn bij de ochtend en middagprogramma?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Wowly »

Geen lift, en als het kan verschillende sets in de ochtend en middag. Als dat niet lukt dan laten we de sets staan.
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door avdboom »

Ik neem dan wel de optie voor groep 1.

Mocht er van sets gewisseld worden in de ochtend/middag (en er nog ruimte in de andere groepen is) en er iets tussen zit dat men heel graag wil horen in de andere sessie lijkt het me geen probleem om te wisselen al je dit tijdig aangeeft toch?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Henkjan »

lekker in de middag luisteren lijkt me een goede opvulling tussen het kletsen in de ochtend en het pizza eten er na :mrgreen:
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door hsmeets »

Hoi Jan,

Schrijf mij dan maar eens in voor een van beide middag groepen (ook als PM verstuurd).

Huib
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door bas focal m180 »

Als je hiervoor niet inschrijft krijg je de set + speakers niet te horen ?
Of is na 15.30 toegangkelijk voor iedereen ?

Ik en vermoedelijk ook enkele andere kunnen het niet opbrengen om bepaalde muziek te moeten aanhoren waarbij je normaal gesproken gillend de deur uitloopt .
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ray5150 »

Waar moet ik mij opgeven voor de Ultrazooom ? :-k [-o<
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Waar moet ik mij opgeven voor de Ultrazooom ? :-k [-o<
Loket 2b :mrgreen: :mrgreen:

Doe mij ook maar een kaartje.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ray5150 »

pappaleo schreef:
Doe mij ook maar een kaartje.
Gezellie. :D
Kan ik hier ook verzoekplaatjes opgeven ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ds23man »

Denk dat de grote zaal maar voor de hele dag gereserveerd moet worden voor de Ultrazooom..... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door dre »

We hebben tenslotte geen lift. :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ds23man »

dre schreef:
We hebben tenslotte geen lift. :mrgreen:
Wou je naar Parijs dan? :lol: :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door dre »

En dan Kaboom!! missen? :shock:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Walt »

Dre had niet zulke geweldige resultaten met zijn 15" woofers in die grote zaal, volgens mij is het een aardige crime om daar goed laag te krijgen...

Groetjes Walter
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”