Topic mag dicht/weg

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Kan dit? (gezamelijke -)

Bericht door Ah!buis »

ray5150 schreef:
Lijkt me sterk dat TS na drie maanden nog niet tot een keuze gekomen zou zijn over wat voor kabeltje hij zou moeten nemen... :roll:
Zou kunnen maar vanmiddag,
The_Maxx schreef:
Tis maar PA he, dus super geluid hoeft het ook niet te zijn.
Projectje staat even in de kast (eh schuur). Dus hier zijn nog geen ontwikkelingen in.
dus wie weet... :o .
Anne
The_Maxx
Berichten: 266
Lid geworden op: do 21 jul 2011, 23:04
Locatie: Echt
Contacteer:

Re: Kan dit? (gezamelijke -)

Bericht door The_Maxx »

-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 1:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Kan dit? (gezamelijke -)

Bericht door ray5150 »

het lijkt me best wel een behoorlijke kabel voor het geld, inderdaad niet al te dikke aderdoorsnede, maar het is dan ook niet de verwachting dat er kilowatts aan vermogen door gaan lopen.

Ook handig dat de aders apart genummerd zijn, scheelt weer een hoop mogelijke problemen met verkeerd aansluiten.
Plaats reactie