Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Een avondprogramma is wel overwogen, maar dient van tevoren even afgestemd te worden met de beheerder.
We moeten niet vergeten dat het in dat weekend ook pasen is en men wellicht wel op tijd thuis wil zijn (om eieren te schilderen ofzo).
Het wijkcentrum wordt ook door veel kerkgenootschappen gebruikt en ik kan me voorstellen dat er dan zaterdagavond ook wat religieuze groepen ongestoord hun dienst willen kunnen houden.
We komen daar z.s.m. op terug.
In de tussentijd zijn we een beetje aan het brainstormen over de indeling van de zalen.
De ruimtes zijn redelijk ruim en in elk geval enigszins gedempt (Tapijt en plafondtegels.)
Zijn er systemen die jullie graag bij elkaar in één ruimte zouden willen plaatsen - of juist niet?
We moeten niet vergeten dat het in dat weekend ook pasen is en men wellicht wel op tijd thuis wil zijn (om eieren te schilderen ofzo).
Het wijkcentrum wordt ook door veel kerkgenootschappen gebruikt en ik kan me voorstellen dat er dan zaterdagavond ook wat religieuze groepen ongestoord hun dienst willen kunnen houden.
We komen daar z.s.m. op terug.
In de tussentijd zijn we een beetje aan het brainstormen over de indeling van de zalen.
De ruimtes zijn redelijk ruim en in elk geval enigszins gedempt (Tapijt en plafondtegels.)
Zijn er systemen die jullie graag bij elkaar in één ruimte zouden willen plaatsen - of juist niet?
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik zou mijn Fane/Beyma kastjes wel eens willen horen op een zware kwaliteits versterker (bijv. de N-cores van Henkjan) maar ook wel op een klein buizenbakkie.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Op zich hebben mijn Paper Hatts niet zo'n hoog rendement en lusten dus wel wat sap (lees: meer dan 10 watt). Maar als de Concertino's van Tony op de PM6004 gedraaid worden, dan moeten mijn paper hatts het met een ongeveer gelijk rendement er ook wel goed op doen.RobertD schreef:Zijn er systemen die jullie graag bij elkaar in één ruimte zouden willen plaatsen - of juist niet?
Zou zelf deze luidsprekers wel eens met elkaar willen vergelijken (heb de Concertino's al bij Tony thuis even mogen beluisteren en vond dat erg fijn klinken, kreeg al een beetje spijt dat ik al met de PH's was begonnen), maar als je deze in de planning achter elkaar plaatst weet ik niet of dat de variatie in het programma ten goede komt...
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
En over de mogelijkheid van een avondprogramma: daar is nog niets over duidelijk.
Heb van de beheerder een tijdje terug vernomen dat eventueel dit mogelijk zou kunnen zijn. Als blijkt dat hier animo voor is (vanwege a. vanwege mensen die overdag niet kunnen, b. om een overvol programma wat meer lucht te geven, c. om een plek te hebben om de pizza/gyros/patattekes te nuttigen), dan ga ik er uiteraard achteraan!
Heb van de beheerder een tijdje terug vernomen dat eventueel dit mogelijk zou kunnen zijn. Als blijkt dat hier animo voor is (vanwege a. vanwege mensen die overdag niet kunnen, b. om een overvol programma wat meer lucht te geven, c. om een plek te hebben om de pizza/gyros/patattekes te nuttigen), dan ga ik er uiteraard achteraan!
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Voor mijn speakercontrol/selector is het juist nodig om maximaal 4-sets bij elkaar in één ruimte te kunnen vergelijken:RobertD schreef:Zijn er systemen die jullie graag bij elkaar in één ruimte zouden willen plaatsen - of juist niet?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... =76695&t=1
zie ook: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=8&t=19170.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Geen probleem Alexander, we bellen gewoon omstebeurt met 088 2692 888 en melden een pechgeval bij het wijkcentrum. Geef als het programma straks bekend is maar even aan op welke tijden je aan zou willen schuivenavdboom schreef:Slecht nieuws van hier... Ik moest alleen nog een dagje ruilen omdat dat mijn "werk" weekeinde is, maar nooit bij stil gestaan dat dat het paas weekeinde is, en dat gaat onmogelijk zijn om die dag te ruilen omdat vrijwel iedereen wel iets van plannen heeft zo'n weekeinde en om zijn verplichte werkdagen (feestdagen) heen plant. M.a.w., ruilen is nagenoeg geen optie of ik moet me echt in alle bochten gaan wringen, en dat zie ik momenteel niet echt zitten i.v.m. thuissituatie. Ik moet helaas toch verstek laten gaan
![]()
![]()
![]()
Baal er erg van, had wel eens wat handjes willen schudden en gezichten achter de avatars willen zien, en zeker nu het bijna in mijn achtertuin is... mijn hoop is gevestigd op heeeel misschien toch vrij kunnen nemen (mocht er overbezetting zijn) of dat ik eerder kan stoppen omdat het erg rustig is, dan kom ik misschien nog wel even om de hoek kijken...
BALEN!
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
You're brilliantmikekiwi schreef:Geen probleem Alexander, we bellen gewoon omstebeurt met 088 2692 888 en melden een pechgeval bij het wijkcentrum. Geef als het programma straks bekend is maar even aan op welke tijden je aan zou willen schuivenavdboom schreef:Slecht nieuws van hier... Ik moest alleen nog een dagje ruilen omdat dat mijn "werk" weekeinde is, maar nooit bij stil gestaan dat dat het paas weekeinde is, en dat gaat onmogelijk zijn om die dag te ruilen omdat vrijwel iedereen wel iets van plannen heeft zo'n weekeinde en om zijn verplichte werkdagen (feestdagen) heen plant. M.a.w., ruilen is nagenoeg geen optie of ik moet me echt in alle bochten gaan wringen, en dat zie ik momenteel niet echt zitten i.v.m. thuissituatie. Ik moet helaas toch verstek laten gaan
![]()
![]()
![]()
Baal er erg van, had wel eens wat handjes willen schudden en gezichten achter de avatars willen zien, en zeker nu het bijna in mijn achtertuin is... mijn hoop is gevestigd op heeeel misschien toch vrij kunnen nemen (mocht er overbezetting zijn) of dat ik eerder kan stoppen omdat het erg rustig is, dan kom ik misschien nog wel even om de hoek kijken...
BALEN!
Rijd er gewoon in mijn pauze heen (als het al lekker gezellig is) en maak een gevonden pech geval, wordt die zeker aan mij toebedeeld, en een moeilijke storing dat dit gaat zijn....
En weet je, volgens de verhalen is het daar zo ongeveer de lokale bermuda driehoek qua autopech.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik ben er met een Land Rover, kun je uren aan knutselen zonder dat ze daar moeilijk over gaan doen!avdboom schreef:You're brilliantmikekiwi schreef:Geen probleem Alexander, we bellen gewoon omstebeurt met 088 2692 888 en melden een pechgeval bij het wijkcentrum. Geef als het programma straks bekend is maar even aan op welke tijden je aan zou willen schuivenavdboom schreef:Slecht nieuws van hier... Ik moest alleen nog een dagje ruilen omdat dat mijn "werk" weekeinde is, maar nooit bij stil gestaan dat dat het paas weekeinde is, en dat gaat onmogelijk zijn om die dag te ruilen omdat vrijwel iedereen wel iets van plannen heeft zo'n weekeinde en om zijn verplichte werkdagen (feestdagen) heen plant. M.a.w., ruilen is nagenoeg geen optie of ik moet me echt in alle bochten gaan wringen, en dat zie ik momenteel niet echt zitten i.v.m. thuissituatie. Ik moet helaas toch verstek laten gaan
![]()
![]()
![]()
Baal er erg van, had wel eens wat handjes willen schudden en gezichten achter de avatars willen zien, en zeker nu het bijna in mijn achtertuin is... mijn hoop is gevestigd op heeeel misschien toch vrij kunnen nemen (mocht er overbezetting zijn) of dat ik eerder kan stoppen omdat het erg rustig is, dan kom ik misschien nog wel even om de hoek kijken...
BALEN!![]()
Rijd er gewoon in mijn pauze heen (als het al lekker gezellig is) en maak een gevonden pech geval, wordt die zeker aan mij toebedeeld, en een moeilijke storing dat dit gaat zijn....![]()
En weet je, volgens de verhalen is het daar zo ongeveer de lokale bermuda driehoek qua autopech.....![]()
Laatst gewijzigd door ds23man op za 08 mar 2014, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Je was me net voor !

Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
zit zo veel waarheid in.... Worden die krengen op de weg eindelijk eens een voordeel haha....ds23man schreef:Ik ben er met een Land Rover, kun je uren aan knutselen zonder dat ze daar moeilijk over gaan doen!avdboom schreef:You're brilliantmikekiwi schreef:Geen probleem Alexander, we bellen gewoon omstebeurt met 088 2692 888 en melden een pechgeval bij het wijkcentrum. Geef als het programma straks bekend is maar even aan op welke tijden je aan zou willen schuiven![]()
Rijd er gewoon in mijn pauze heen (als het al lekker gezellig is) en maak een gevonden pech geval, wordt die zeker aan mij toebedeeld, en een moeilijke storing dat dit gaat zijn....![]()
En weet je, volgens de verhalen is het daar zo ongeveer de lokale bermuda driehoek qua autopech.....![]()
![]()
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Mijn eigen ervaring met een Landrover is dat ze er niet eens aan beginnen. Ze slepen hem gelijk weg.
Wat was er aan de hand? Nou de versnellingspook was afgebroken
Wat was er aan de hand? Nou de versnellingspook was afgebroken
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Dit keer niet eens een steekas? Daarvan kon je er wel gelijk een aantal achterin gooien. Moet zeggen dat ik destijds wel lol met die dingen heb gehad, je moest er alleen niet mee in de modder komen als je er geen liertje voorop had zitten (en een bijpassende stevige een boom in de buurt)ijscobar schreef:Mijn eigen ervaring met een Landrover is dat ze er niet eens aan beginnen. Ze slepen hem gelijk weg.
Wat was er aan de hand? Nou de versnellingspook was afgebroken
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Wel eens gesproken met iemand die een landrover had gehad en uit pure frustratie (inderdaad de steekassen) overgestapt was op zo'n Lada terreinding. Die Lada was nog nooit stuk geweest en dat terwijl er dapper mee door terrein werd gereden...
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
We dwalen een beetje af, misschien dit stukje even afsplitsen naar "Land Rove perikelen"?
Mijn ervaring is dat het allemaal wel mee valt, maar..... nu gooi ik alle Engelse tereinwagens even op een hoop...
Als er iets stuk is kom je er vaak niet of nouwelijks bij. Hengst op de startmotor geven... soms is hij niet eens te zien...
Dat ene koeslangetje wat lek is moet de halve motorruim weggesloopt worden om er bij te komen...
Dynamo's is soms net genoeg ruimte voor om met een eind ijzer een tik op te geven, that's it, meten er op ho-maar...
De electronica is erg gevoelig en snel van slag... met allemaal vervelende verschijnselen als gevolg...
En Range Rover's in eht bijzonder...
Bij sommige modeljaren als de accuspanning laag of er af is geweest... niet meer aan de praat te krijgen
. Vaak nog wel met allemaal fratsen die als leek niet echt uitvoerbaar zijn, maar soms ook echt niet meer en kan gewoon op de kar gezet worden... door een lege accu
. Leuk als je in de rimboe/woestein/op een berg in Peru staat
En slepen is maar zeer beperkt mogelijk bij vele van deze auto's
Mijn ervaring is dat het allemaal wel mee valt, maar..... nu gooi ik alle Engelse tereinwagens even op een hoop...
Als er iets stuk is kom je er vaak niet of nouwelijks bij. Hengst op de startmotor geven... soms is hij niet eens te zien...
Dat ene koeslangetje wat lek is moet de halve motorruim weggesloopt worden om er bij te komen...
Dynamo's is soms net genoeg ruimte voor om met een eind ijzer een tik op te geven, that's it, meten er op ho-maar...
De electronica is erg gevoelig en snel van slag... met allemaal vervelende verschijnselen als gevolg...
En Range Rover's in eht bijzonder...
Bij sommige modeljaren als de accuspanning laag of er af is geweest... niet meer aan de praat te krijgen
En slepen is maar zeer beperkt mogelijk bij vele van deze auto's
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Moet zeggen dat mijn Disco 3 weinig problemen geeft. Gekocht met 166K op de teller. Storingen tot nu toe:
Verrotte EGR klep , aandrijfashoes, zwetende lekolieretourleiding en bij 194K een dynamo. Oh ja, een deurslot van 50 euro. Dat doe ik allemaal zelf. Heb trouwens een Faultmate MSV-2 voor diagnostiek en kan daar alles mee doen wat de dealer ook kan.
Verrotte EGR klep , aandrijfashoes, zwetende lekolieretourleiding en bij 194K een dynamo. Oh ja, een deurslot van 50 euro. Dat doe ik allemaal zelf. Heb trouwens een Faultmate MSV-2 voor diagnostiek en kan daar alles mee doen wat de dealer ook kan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
De deelnemerslijst is niet echt up to date!
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
En dus ook de apparatuur lijst.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Die van mij (de eerste uit 1976! met de 3,5 liter V8) heb ik eens in een haal aangeslingerd, de hele flat stond te kijken en ik was de grote held!avdboom schreef:En Range Rover's in eht bijzonder...
Bij sommige modeljaren als de accuspanning laag of er af is geweest... niet meer aan de praat te krijgen. Vaak nog wel met allemaal fratsen die als leek niet echt uitvoerbaar zijn, maar soms ook echt niet meer en kan gewoon op de kar gezet worden... door een lege accu
. Leuk als je in de rimboe/woestein/op een berg in Peru staat
![]()
En slepen is maar zeer beperkt mogelijk bij vele van deze auto's
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Mijn low budget dac komt ook mee. Wellenswaar nogzonder het buizen eindtrapje. Maar wel werkend
Laatst gewijzigd door sander1238 op vr 14 mar 2014, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Onder voorbehoud kom ik even langs hoppen.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik ben een beetje overspoeld met werk en gebruik mijn uurtjes voor de hf10. Zal er dit weekend eens naar kijken.ds23man schreef:De deelnemerslijst is niet echt up to date!
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Oh ? Daar is in het topic anders nog niks over bekend...sander1238 schreef:Mijn low budget dac komt ook mee. Wellenswaar nogzonder het buizen eindtrapje. Maar wel werkend
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
klopt ray (schaam modus aan
schaammodus uit)
hij staat zo mooi te spelen in de kast dat ik hem er nog niet heb uitgehaald of foto's van te maken
hij staat zo mooi te spelen in de kast dat ik hem er nog niet heb uitgehaald of foto's van te maken
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Mij werd gevraagt om langs te komen evt met de Draaitafel,
Mijn draaitafel laat ik graag horen, maar helaas is het zo dat ik mijn eerste Race evenement heb op Assen.
Ook vind ik mijn spullen nog niet echt zelfbouw genoeg, dan wil ik ook mn eigen (Phonodude) voorversterker hebben bijvoorbeeld.
Mijn draaitafel laat ik graag horen, maar helaas is het zo dat ik mijn eerste Race evenement heb op Assen.
Ook vind ik mijn spullen nog niet echt zelfbouw genoeg, dan wil ik ook mn eigen (Phonodude) voorversterker hebben bijvoorbeeld.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Het is inmiddels al donderdag..........RobertD schreef:Ik ben een beetje overspoeld met werk en gebruik mijn uurtjes voor de hf10. Zal er dit weekend eens naar kijken.ds23man schreef:De deelnemerslijst is niet echt up to date!
