Dat 'wegspelen' zal wel lukken
Groetjes Walter
Moderator: Beheerdersteam
Conclusie zolang we niet beter weten/horen zijn we tevreden.Walt schreef:Na een tijdje met de Fane/Beyma 2-weggen te hebben gespeeld zit ik nu weer naar de AT/AMT open baffle combinatie te luisteren. En dan is het ineens weer duidelijk waarom je voor hifi toepassingen beter geen PA units kan gebruiken![]()
(en zeker geen Fane dualcone van 25 jaar oud)
Groetjes Walter
Jads23man schreef:Misschien een ABX testje?![]()
![]()
![]()
Halverwege de test zijn de kabels ingespeeld!rikpost schreef:Jads23man schreef:Misschien een ABX testje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de interlink de wel en de niet ingespeelde versie
Dat mag niet uitmaken. Als de kast daar niet tegen kan, dan is hij niet goedWalt schreef:Ik hoop verder dat Ray inderdaad het verschil weet tussen een stoel en een speakerkast...![]()
Walt schreef:Na een tijdje met de Fane/Beyma 2-weggen te hebben gespeeld zit ik nu weer naar de AT/AMT open baffle combinatie te luisteren. En dan is het ineens weer duidelijk waarom je voor hifi toepassingen beter geen PA units kan gebruiken![]()
(en zeker geen Fane dualcone van 25 jaar oud)
Groetjes Walter
Waarom krijgt PA de schuldEn dan is het ineens weer duidelijk waarom je voor hifi toepassingen beter geen PA units kan gebruiken
Walt schreef:Net even wat harder gezet, je ziet de konussen nog nauwelijks bewegen maar je voelt de druk dan al in je maag.
Toch apart dat je die ervaring bijna nooit krijgt met een hifi-speaker, ook al maken de woofers daarvan fors meer uitslag.
Een stug opgehangen 12" blijkt hier dan toch heer en meester... En Fane is natuurlijk ook een goed merk voor PA units.
Groetjes Walter
Walt schreef:Weet jij niet hoe Ray eruit ziet dan?
![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
Jazeker, ik heb hem gesproken in Groesbeek.Walt schreef:Weet jij niet hoe Ray eruit ziet dan?
![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
Oh, dan heb ik blijkbaar toch iemand anders gesprokends23man schreef:Walt schreef:Weet jij niet hoe Ray eruit ziet dan?
![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
Hij klust wat bij in de weekenden......pappaleo schreef:Oh, dan heb ik blijkbaar toch iemand anders gesprokends23man schreef:Walt schreef:Weet jij niet hoe Ray eruit ziet dan?
![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter![]()
ds23man schreef:Hij klust wat bij in de weekenden......pappaleo schreef:Oh, dan heb ik blijkbaar toch iemand anders gesprokends23man schreef:![]()
![]()
![]()