Wat vinden jullie ervan? Ik zocht een center speaker voor bij mijn Scan Speak Vertigo's en dit is hem geworden. Er is op dit moment nog geen center speaker voor de Vertigo leverbaar, dus dit is een tijdelijke oplossing.
Ik heb deze speaker 2de hands gekocht, destijds was deze speaker groen, en zat in een grote kast. Heb toen een nieuwe kast gebouwd, met de juiste inhoud van het oorspronkelijke ontwerp van de monitor shielded.
Fineren heb ik samen met mijn pa gedaan, voor de eerste keer trouwens.
Het geluid is er eigenlijk alleen maar beter op geworden, heb van binnen met loodbitumen, pritex en schapenwol afgewerkt in een gesloten behuizing.
Scan Speak Monitor Shielded center speaker
Moderator: Beheerdersteam
