We missen nog....... check ff!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
We missen nog....... check ff!!
7.5 euro voor het drinken. Eigenlijk meer, want ik weet dat er een aantal zijn geweest die meer hebben betaald. Dus....als je niet meer weet of je het drinken hebt betaald in het laatje bij de koelkast: PM me eventjes!
Ook missen we 4 (!) matjes. Dit zijn matjes die rood zijn aan de ene kant en blauw aan de andere waarmee de dames in het gemeenschapshuis gymmen. Ik verdenk GeertM en zijn kornuiten ervan dat ze ze hebben meegenomen per ongeluk met die enorme bult aan dekens die ze in ruimte 4 hadden liggen hahaha. Maar het kan ook zijn dat iemand anders ze heeft weggegelgd op een plekje dat we niet meer hebben gezien. Heb je ze zien liggen op een vreemde plek of heb je iemand ermee zien lopen: laat het me even via PM weten!!
dank jullie wel
groetjes
Jan
Edit: de helft van het geld van de drankjes is al weer terecht! Super
Ook missen we 4 (!) matjes. Dit zijn matjes die rood zijn aan de ene kant en blauw aan de andere waarmee de dames in het gemeenschapshuis gymmen. Ik verdenk GeertM en zijn kornuiten ervan dat ze ze hebben meegenomen per ongeluk met die enorme bult aan dekens die ze in ruimte 4 hadden liggen hahaha. Maar het kan ook zijn dat iemand anders ze heeft weggegelgd op een plekje dat we niet meer hebben gezien. Heb je ze zien liggen op een vreemde plek of heb je iemand ermee zien lopen: laat het me even via PM weten!!
dank jullie wel
groetjes
Jan
Edit: de helft van het geld van de drankjes is al weer terecht! Super
Hey, wat is dat nou? Worden wij hier valschelijck beschuldigd ende in staet van verdenking gesteld?!
Die stapel dekens ligt hier in de kast en ik kan je verzekeren dat daar geen gym-matjes tussen zitten (die buizenversterkers die we er tussen hadden verstopt hebben we het even niet over. OK?)...
Gr rOdy
Gr rOdy
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Niet missend maar overgebleven: 4 nikkelkeurige schoteltjes voor spikes.
Deze waren rechts op de vloer in luisterruimte 3 blijven liggen. Harry Engwirda ontving al een bericht, omdat we vermoedden dat ze van hem zijn. Het kan echter zijn dat Amanda, Ed of iemand anders ze liet liggen. Wie ze mist: stuur maar een pm om af te spreken waar ze heen moeten.
--
Edit: de eigenaar is inmiddels bekend.
Deze waren rechts op de vloer in luisterruimte 3 blijven liggen. Harry Engwirda ontving al een bericht, omdat we vermoedden dat ze van hem zijn. Het kan echter zijn dat Amanda, Ed of iemand anders ze liet liggen. Wie ze mist: stuur maar een pm om af te spreken waar ze heen moeten.
--
Edit: de eigenaar is inmiddels bekend.
Hey Jan,Wowly schreef:Oja, helemaal vergeten: ik heb een marantz afstandsbediening gevonden en maar meegenomen....Graag PM-etje als je hem terug wil, stuur ik hem op....
Jan
Die is van mij !!! Die kom ik graag ophalen als je mijn cd hebt geript. Zou morgenvroeg uitkomen?
Even ter verificatie: hij is can een cd-speler en lag in de ruimte waar onder andere ook die prachtige ampjes van Simon stonden
Groetjes,
Mischa
