Komt wel, wacht maar af. De zeesluizen vallen onder het aardbevingsrampenplan............hrscharft schreef:Ach delfzijl ligt gelukkig net zo'n beetje buiten de zone. Heb er eigenlijk nog nooit een gemerkt.
Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Geloof trouwens dat Delfzijl zo'n beetje buiten alles ligt...
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Dat is trouwens de gemiddelde mentaliteit van de delfzijster...........AatV schreef:Geloof trouwens dat Delfzijl zo'n beetje buiten alles ligt...![]()
groet,
Aat
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
De assen voor de geleiding liggen momenteel op de lokale zeevaartschool hier om daar op maat gedraaid te worden en de gaatjes er in te tappen.
Verder nog wat plaatjes van de laatste vorderingen.
Verder nog wat plaatjes van de laatste vorderingen.
Laatst gewijzigd door hrscharft op za 08 mar 2014, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Dat is echt wel degelijk werk. Dat wordt neer zetten en vooral laten staan volgens mij 
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Ja idd zeker omdat nog niet eens alle ijzer er aan en op zit 
Hier nog een paar plaatjes van de onderdelen voor de Z-As
Heb het aluminium net vandaag binnen gekregen.
Hier nog een paar plaatjes van de onderdelen voor de Z-As
Heb het aluminium net vandaag binnen gekregen.
Laatst gewijzigd door hrscharft op za 08 mar 2014, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Wagenborg Nedlift komt zeker langs om de handel je huis in hijsen zeker? 
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Nee,
hij gaat straks gewoon weer uit elkaar en wordt dan hier in het schuurtje weer netjes opbebouwd.
Maar nedlift mag van mij ook hoor als jij het ff betaalt
hij gaat straks gewoon weer uit elkaar en wordt dan hier in het schuurtje weer netjes opbebouwd.
Maar nedlift mag van mij ook hoor als jij het ff betaalt
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Yay,
vandaag de geleideassen opgehaald.
De boel direct even in elkaar gezet om te passen. Past allemaal erg mooi in elkaar

Hier een kleine mock-up
vandaag de geleideassen opgehaald.
De boel direct even in elkaar gezet om te passen. Past allemaal erg mooi in elkaar
Hier een kleine mock-up
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Hoe neem je 4 einden massief 30mm rond van 1m40 lang mee op een fiets....
Nou 2 aan elke kant.

Nou 2 aan elke kant.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
verder alles vandaag weer in elkaar gezet om te kunnen bepalen hoe lang de assen voor de X-As moeten worden.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Vanavond de NOB cnc weer even aan de loop geslingerd om een proef onderdeel te maken voor zijn grote broer.
De basisplaat voor de Z-as uit een restje alu. Heb eerst een proef gedaan omdat ik niet direct mijn mooie stuk tooling plate er onder wilde leggen met het risico van mislukken.
Ps, die fleece is eigenlijk van de hondjes en was het eerste dat voor de greep lag
vandaar de haren en rommeltjes...... 
De basisplaat voor de Z-as uit een restje alu. Heb eerst een proef gedaan omdat ik niet direct mijn mooie stuk tooling plate er onder wilde leggen met het risico van mislukken.
Ps, die fleece is eigenlijk van de hondjes en was het eerste dat voor de greep lag
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Zo....
vandaag op de tafel na alle onderdelen mee naar huis genomen Schuurtje ontruimd en een stuk van de werkbank af gehaald.
Als de tafel er ook is kan ik op m'n gemakkie alles hier gaan installeren en stellen.
vandaag op de tafel na alle onderdelen mee naar huis genomen Schuurtje ontruimd en een stuk van de werkbank af gehaald.
Als de tafel er ook is kan ik op m'n gemakkie alles hier gaan installeren en stellen.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Nog maar een paar plaatjes Gewoon omdat het kan en ik ze ergens anders ook nodig heb 
En natuurlijk:

En natuurlijk:
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Degelijk gebouwd is nogal een understatement. 
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Zegt de man die een kachel als versterker gebruikt.....Degelijk gebouwd is nogal een understatement.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Heftig!
Maar wel extra bodemdaling in Delfzijl......

Maar wel extra bodemdaling in Delfzijl......
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Geeft weer extra opwaartse druk onder die stulp van jou.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
pappaleo schreef:Geeft weer extra opwaartse druk onder die stulp van jou.
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr
Mooi ding zeg..... fraai afgewerkt met die blauwe verf. Lijkt me heerlijk zo'n ding in de schuur te hebben staan.....
