Als DACje nu even gebruik gemaakt van een MUSE HiFi PCM2704 USB to S/PDIF Converter DAC Sound Card.
Nu nog kijken naar een App voor op de iPhone en iPad.
Moderator: Beheerdersteam
Heb jij ook een spoiler op je auto met krappe PK's ?????.........rjmulder schreef:Ik had ook niet verwacht dat die zo warm zou worden, ik heb er al koel blokjes op zitten vond ik wat mooier staan
De Synology is nu druk met het indexeren van de muziek. Verder te veel andere dingen te doen dus zal wel niet eerder zijn dan zaterdag avond dat ik hier weer mee verder kan.
Witte racestrepen werken inderdaad veel beter!hannesie schreef:Heb jij ook een spoiler op je auto met krappe PK's ?????.............
..........
Nee dan verbruikt die meerhannesie schreef:Heb jij ook een spoiler op je auto met krappe PK's ?????.............
..........
Je kunt dus met een veel kleinere 1 Gb SDkaart ook werken, en als je dat zou willen vergroten dat volume kan dat wel met een tooltje van Linux.
Zat ik ook mee,hield maar +-50mb over.Hoe kan ik wel mn kaartje helemaal leegmaken ?
...?? S/Pdif of ...?rjmulder schreef:Oeps en weer wat besteld
Kijken hoelang het duurt voordat het bestellinkje uit Zwitserland bij mij thuis is.
Komt me bekend voor................heb nog genoeg liggen dus vervelen hoef ik me niet
en dan voor de Logitech media server.rjmulder schreef:Wat is trouwens een makkelijke app voor op de iPad voor de bediening?
Ga ik eens bekijken doe het nu via de web interface en dat is geen donder waard.hannesie schreef:Ipeng !