14dB n 't laag en meer dan 20dB hoognl3prc schreef:Hiermee haal je die frq zowel laag als hoog iets op zodat het geluid iets beter klinkt
ik vindt over het algemeen ook bij buizen amps dat het iets wat te vlak klinkt en vooral de 1 Khz vind ik irritant dus verzwakken die zooi
Wel goed bezig ,veel boem boem en lekker krijsen
Of moet je een gebrek van de LS's wegwerken ?
Anne
