Waarin is teflon als mantel voor elektr. geleiders beter?

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Waarin is teflon als mantel voor elektr. geleiders beter

Bericht door Ah!buis »

Ach,er worden ook percelen maangrond verkocht :shock:
Anne
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Waarin is teflon als mantel voor elektr. geleiders beter

Bericht door ds23man »

Shit, heb net een lapje grond op Jupiter gekocht.......... :oops:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Waarin is teflon als mantel voor elektr. geleiders beter

Bericht door Pjotr »

AatV schreef:
Pjotr schreef:
Maar dat hoort toch allemaal meer thuis in de rubriek "HiFi Humor"
Ben het helemaal met je eens, ware het niet dat er tweaks verkocht worden die 1/f ruis, verborgen in het signaal uitfilteren en de electronenstroom bevorderen en waarvoor slechts 730 euro betaald hoeft te worden. Dat vind ik dan weer geen grap...

groet,
Aat
Ach, de mens wil nou eenmaal graag belazerd worden. Vroegâh was daar de kerk goed voor (met aflaten e.d. om een plekje in de hemel te kopen) maar dat is niet meer in de mode. Blijft toch een kwestie van vraag en aanbod :mrgreen:
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Waarin is teflon als mantel voor elektr. geleiders beter

Bericht door Muug »

Pjotr schreef:
Net als deze http://www.nathanmarciniak.com/elemental/
Maar dat hoort toch allemaal meer thuis in de rubriek "HiFi Humor"
Het is echt te gek voor woorden wat ze schrijven :
"Plaats de acousto-sphere tussen je boxen en speel je favoriete cd en hoor hoe goed het klinkt" wordt drie zinnen verderop gevolgd door "Steek de acousto-sphere weg in een schuif, speel je minst favoriete cd op en bemerk hoe slecht het klinkt". :rofl: en ook "it was created beyond space and time, in another dimension".
Dus jawel, ze zijn ermee aan 't lachen :goeie: :rock:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Waarin is teflon als mantel voor elektr. geleiders beter

Bericht door AatV »

Laatst nog een aardig stukje gevonden in goed te volgen taal door een meneer Lampden van Belden, Wire & Cable over kabels. Er worden aardige dingen gezegd over o.a. directionaliteit en het gebruik van materialen :
Hier is het te vinden.

groet,
Aat
Plaats reactie