Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Line Array (tevens te koop)
- 2 x Subwoofer met 15" RCF woofer (de kasten zijn verkocht, de woofers worden er het einde van de dag uitgehaald en zijn gewoon te koop)
- PA versterker ep2500
- Actief scheidingsfilter
- Signaalversterker XLR > Cinch en andersom
- Wat kabeltjes....
Misschien, als ik nog wat energie over heb...., dan neem ik mijn achtergrond doek mee, voor de demping.......
Een en ander is gewijzigd....
De subwoofer krijg ik niet van zijn plek, is te zwaar onhandig....
Nu neem ik dus mee:
- line array
- Marantz KI versterker
- Marantz KI saccd speler
- wat kabeltjes....
En ik heb CarloPJB gevraagd zijn dubbele UcD mee te nemen, die vorig jaar de sterren van de hemel speelde. Dat zijn dan weer twee solid state versterkers erbij!
En ik heb CarloPJB gevraagd zijn dubbele UcD mee te nemen, die vorig jaar de sterren van de hemel speelde. Dat zijn dan weer twee solid state versterkers erbij!
Pre-amp kan ook geen kwaad....
Ik heb ook een setje dubbel-mono UcD180 bij me en een eenvoudige vintage preamp.
Ik heb 1 kistje klaar voor een 15" Dayton RSS390HF (50x50x50 cm met een beetje bracing ), is nog maar enkelwands 18mm MDF, niet gedempt vanbinnen. Als iemand terminals kan meebrengen en evt dempingsmateriaal als dat nodig zou zijn.
Dan wil ik de kist + woof meebengen als hij ergens kan dienen als sub.
Als iemand terminals kan meebrengen en evt dempingsmateriaal als dat nodig zou zijn.
check. moet jij wel een gat van rond 77mm in de kist maken en wat schroeven, een schroevendraaier, en kit meenemen
Moeten poolklemmen zijn met iets als een M4 ( of M5 ) schroefdraad ofzo, daarvoor zijn er nu al 2 gaatjes voorzien. Want in de uiteindelijke kast gaat het ook zo worden ( anders is dat gat van 77mm het zwakke punt van de sub , te geringe kastdikte ).
Er komt later nog een laag 18mm MDF rond, die in verstek zal gezaagd worden en misschien gefineerd worden met resopal houtlaminaat.
Als je er toevallig hebt liggen die banaanstekkers "aankunnen" en kastwanden van 36mm, dan neem ik ze graag achteraf ineens van je over ( breng je dan 2 paartjes mee ?, ik heb nl nog zon sub te bouwen , die zit nu nog in zen doosje ).
Let wel op ! Deze sub zal actief gefilterd moeten worden, aangezien ik GEEN amp voor deze sub heb. Ik testte hem steeds op de LM3886 amp ( die overigens naar Breda komt ) met x-over plugin voor foobar2000 .
Als je er toevallig hebt liggen die banaanstekkers "aankunnen" en kastwanden van 36mm, dan neem ik ze graag achteraf ineens van je over ( breng je dan 2 paartjes mee ?, ik heb nl nog zon sub te bouwen , die zit nu nog in zen doosje ).
Pfff,
Het setje Concaeve SATelite zit net in elkaar. Nog wat metingen en kleine filteraanpassingen doorvoeren en dan zijn ze klaar om morgen mee te gaan.
Pfff,
Het setje Concaeve SATelite zit net in elkaar. Nog wat metingen en kleine filteraanpassingen doorvoeren en dan zijn ze klaar om morgen mee te gaan.
dan ben je `n dag te laat......
maar ben wel weer erg benieuwd naar je laatste kunststukje !