Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Enkele Solid state versterkers: check: niet meer nodig
Kabels
Kabelshaspels
Stekkerblokken
Dempingsmateriaal (tapijtjes, slaapzakken, andere absorberende zaken behalve maandverbandjes enzo)
Oja, vergeten jullie niet jullie favoriete muziek mee te nemen?
Laat het ASAP weten, dan kan ik de boel bijwerken
Groetjes en bedankt
Jan aka Wowly
Laatst gewijzigd door Wowly op za 23 mei 2009, 22:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Heren: dank u wel. Gewoon meenemen, op de dag zelf is het vaak lastiger dan lijkt om een goede match te maken. Goed gebouwde buizenjongens spelen de sterren van de hemel, maar matchen soms niet goed met bepaalde speakers. Vandaar de vraag nar ss-versterkers.
Zijn er nog speaker standaards nodig voor de monitors?
Kan wel een paartje meenemen, hoewel ik niet weet of ik Kirsten daar blij mee maak (die kan dan nmlk niet meer luisteren)
Ik gooi ook nog wel wat kabels in de wagen, meeste signaalkabels zijn nog onafgewerkt op de rol maarja daar kun je dan nog het e.e.a. van maken als het moet.
Zal ook nog mijn Behringer A500 meenemen, die klinkt nog best goed voor het geld.
Voor de stoomkabels moet ik nog kijken of ik er nog heb liggen met mijn naam erop (er zijn er al genoeg kwijtgeraakt).
Jan, eventueel heb ik nog wel een eenvoudig SS-versterkertje , een JVC RX-150, 2x 25 W en enigszins op leeftijd. Niet hoogstaand, maar roep maar als ie mee moet .
HEEL ERG BEDANKT voor deze overweldigende animo. Zo kan deze luisterdag geheid NIET meer kapot
DANK!
We hebben nu genoeg versterkers etc. Alleen nog mooie interlinks en dempinsmateriaal is gewenst. Ik zie het morgen wel verschijnen, ik ga zo slapen om mporgen enigzins fit te zijn!
Ik heb nog twee oude paardendekens in de schuur liggen, zal die meenemen...
Zijn er voldoende bronnen? Ik kan evt mijn Oppo 980HD meenemen, die speelt ook SACD en DVD-A....
Indien nodig kan ik ook mijn Rotel RA840BXII meenemen, maar die is in dezelfde klasse als de Creek van Geert dus of dat veel zin heeft....
Een Pioneer PD-S505 kan ook nog mee indien nodig ( voor een HK DAC aan te sturen ? )
Een kabelhaspel zal ook nooit kwaad kunnen zeker ?
Hele korte interlinkjes heb ik liggen (2), maar is car-audio spul van Caliber, naar mijn weten voldoende. Ik zie wel of ze nuttig kunnen wezen.