De mannen van kamer 3 bedankt voor de input/versterkers/voorversterkers en de prachtige platenspeler met wat geniale platen!
Ik vond idd de needle's met het broodtrommel versterkertje prachtig klinken, boven verwachting.
Ik heb te weinig tijd doorgebracht in kamer 1 om er iets nuttigs van te zeggen, het zag er in ieder geval prachtig uit en het klonk fijn.
