3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Forumlid Tino schuift gelukkig ook nog aan!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ja, het is te geef, 5 euris slechts voor al dit moois
tot morgen!
- ARK-Deurne
- Berichten: 157
- Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 14:23
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Zonde dat de Ultrazoooms er niet zijn, ik had ze ook wel willen horen!
maar idd wel begrijpelijk, sterkte met de schade
Hier in Deurne staat ook alles klaar, kwestie van morgen inladen ! ^^
maar idd wel begrijpelijk, sterkte met de schade
Hier in Deurne staat ook alles klaar, kwestie van morgen inladen ! ^^
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Zo,
Ik ben er klaar voor. Direct in de auto springen en op naar Hengelo
Gr.
Joris
Ik ben er klaar voor. Direct in de auto springen en op naar Hengelo
Gr.
Joris
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
mooi,
koffie op, karren maar.
tot zo
koffie op, karren maar.
tot zo
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Hier moet de koffie er nog in samen met wat brood, maar daarna tuf ik ook die kant op!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Veel plezier mannen, bij mij heeft de griep nu toegeslagen. Had gisteravond al wat hoofdpijn en wat druk achter de neus. Ik ga mijn bed weer in.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Veel plezier allemaal!
En voor degenen die vandaag niet kunnen en degenen die er geen genoeg van kunnen krijgen:
op 19 april is er een luisterdag in Alphen a.d. Rijn
En voor degenen die vandaag niet kunnen en degenen die er geen genoeg van kunnen krijgen:
op 19 april is er een luisterdag in Alphen a.d. Rijn
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Helaas kan ik er niet bij zijn, wel jammer dat de ultrazooms niet komen, ik was wel benieuwd hoe deze door de andere forumleden ervaren zouden worden.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
Audiolicious
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Hier hetzelfde, ik heb kennelijk teveel met ds23man opgetrokken afgelopen week?ds23man schreef:Veel plezier mannen, bij mij heeft de griep nu toegeslagen. Had gisteravond al wat hoofdpijn en wat druk achter de neus. Ik ga mijn bed weer in.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
veel plezier lui ! Kom helaas niet..Heb deze week 50 over uur gemaakt en ben aardig gesloopt.. helaas 
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Waar is de leraarsevenup schreef:Klinkt goed hier
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Barry het was TOP georganiseerd, en allen bedankt voor de gezelligheid en al het moois wat er te zien en te horen was.
Oh ja en nog een projectje erbij, een LM1875 versterkertje
Oh ja en nog een projectje erbij, een LM1875 versterkertje
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
met dank aan Barry.
top dag, met een fijn geluid.
Inspiratie genoeg. accu stuk dus dit is het.
top dag, met een fijn geluid.
Inspiratie genoeg. accu stuk dus dit is het.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Gave dag, perfect georganiseerd. Geweldig genoten van de creatie van RNacoustics!
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Heren ik heb een heerlijke middag gehad.
Mooie dingen gezien en beluisterd , top dat de mannen van audio-creative erbij waren.
De heren hebben een mooie kamer opgebouwd met mooie spullen en goed geluid.
Tevens konden ze alles in jip en janneke taal alles goed uitleggen
Helaas was ik er pas in de middag dus heb ik niet alles beluisterd.
Maar wat ik heb gezien zag er goed uit en goed geluid ,oa the copper project.
De arm van george mooi ding!
Dus barry bedankt en de rest van de aanwezige ook natuurlijk
Dennis
Mooie dingen gezien en beluisterd , top dat de mannen van audio-creative erbij waren.
De heren hebben een mooie kamer opgebouwd met mooie spullen en goed geluid.
Tevens konden ze alles in jip en janneke taal alles goed uitleggen
Helaas was ik er pas in de middag dus heb ik niet alles beluisterd.
Maar wat ik heb gezien zag er goed uit en goed geluid ,oa the copper project.
De arm van george mooi ding!
Dus barry bedankt en de rest van de aanwezige ook natuurlijk
Dennis
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Barry, perfect georganiseerd!
Voor mij was dit de eerste keer, ik heb genoten!
Jammer dat dat Koen k en DS23man geen demo konden geven.
Nog ff met Marco gesproken over de DIY arm. Hij heeft beloofd dat deze nu echt zeer binnenkort beschikbaar komt!
Want een diy draaitafel wordt mijn volgend project.
Roland
Voor mij was dit de eerste keer, ik heb genoten!
Jammer dat dat Koen k en DS23man geen demo konden geven.
Nog ff met Marco gesproken over de DIY arm. Hij heeft beloofd dat deze nu echt zeer binnenkort beschikbaar komt!
Want een diy draaitafel wordt mijn volgend project.
Roland
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Tis weer een enorm gezellige dag geweest en heb genoten van de mooie dingen die we weer hebben gezien en gehoord.
Barry je hebt een mooie ruimte gevonden!
Vooral dat de ruimtes goed gescheiden waren was erg prettig.
Er was van de andere ruimtes uit geen geluid te horen en de ruimtes hadden een goed formaat om iedereen kwijt te kunnen en was ook voor eigenlijk alle systemen groot genoeg om goed te vullen.
Ruimte 1
Het was erg mooi om de spullen van Audio creative te kunnen zien en beluisteren.
zij hadden een condensator vergelijk opgezet en konden live schakelen.
Verschillen waren er te horen maar heb niet de tijd genomen om uitgebreid de test mee te doen.
Wel ben ik erg nieuwsgierig naar de uitslag.
Ruimte 2
Wat een enorme speakers en dito versterkers.
Ik heb het dan over de set van RNacoustics,
In eerste instantie komt het enorm indrukwekkend over maar miste eigenlijk ruimte de dynamiek was er zeker wel en spatte de ruimte in. ik verwacht dat het met een andere bron heel anders gaat maar dat is een speculatie van mijn kant.
Verder deden de kleine breedbanders het verrassend goed.
zeker met het kleine broodtrommel versterkertje dat er voor stond, erg leuk.
Ruimte 3
Voor mij de verassing van de dag. Erg mooie speaker die een mooi plaatje neerzet en voldoende dynamiek heeft om een goede woonkamer te vullen.
Ook gelijk de enige foto die ik gemaakt heb maar daar voor nog even op onze huis fotograaf Hans wachten.
Daarnaast was ook de framboos van Hans erg mooi, met name die met dat kleine op prik bordje deed het goed en kon een goed plaatje neer zetten.
Verschil was goed te horen toen de Laptop als bron werd gebruikt.
Je weet weer gelijk dat deze niet zijn gemaakt om muziek te maken.
Verder een top dag gehad!!
Barry bedankt voor de goede organisatie.
Groetjes George
Barry je hebt een mooie ruimte gevonden!
Vooral dat de ruimtes goed gescheiden waren was erg prettig.
Er was van de andere ruimtes uit geen geluid te horen en de ruimtes hadden een goed formaat om iedereen kwijt te kunnen en was ook voor eigenlijk alle systemen groot genoeg om goed te vullen.
Ruimte 1
Het was erg mooi om de spullen van Audio creative te kunnen zien en beluisteren.
zij hadden een condensator vergelijk opgezet en konden live schakelen.
Verschillen waren er te horen maar heb niet de tijd genomen om uitgebreid de test mee te doen.
Wel ben ik erg nieuwsgierig naar de uitslag.
Ruimte 2
Wat een enorme speakers en dito versterkers.
Ik heb het dan over de set van RNacoustics,
In eerste instantie komt het enorm indrukwekkend over maar miste eigenlijk ruimte de dynamiek was er zeker wel en spatte de ruimte in. ik verwacht dat het met een andere bron heel anders gaat maar dat is een speculatie van mijn kant.
Verder deden de kleine breedbanders het verrassend goed.
zeker met het kleine broodtrommel versterkertje dat er voor stond, erg leuk.
Ruimte 3
Voor mij de verassing van de dag. Erg mooie speaker die een mooi plaatje neerzet en voldoende dynamiek heeft om een goede woonkamer te vullen.
Ook gelijk de enige foto die ik gemaakt heb maar daar voor nog even op onze huis fotograaf Hans wachten.
Daarnaast was ook de framboos van Hans erg mooi, met name die met dat kleine op prik bordje deed het goed en kon een goed plaatje neer zetten.
Verschil was goed te horen toen de Laptop als bron werd gebruikt.
Je weet weer gelijk dat deze niet zijn gemaakt om muziek te maken.
Verder een top dag gehad!!
Barry bedankt voor de goede organisatie.
Groetjes George
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ondanks de storm en de olympische spelen een enorme opkomst, om 11:00 was ik al door m'n 75 ingekochte naamkaartjes heen
bezoekersaantal moet toch een aardig eind boven de 100 zijn gegaan, op de vorige edities nog niet meegemaakt.
2 tegenvallers, het afmelden van Gerhard met de Ultrazooom gisteravond en Koen met z'n Linearrays die keurig op tijd aankwam vanmiddag maar bleek z'n dsp te zijn vergeten. Altijd zijn die dingen aanwezig op een luisterdag, uitgerekend nu... jammer maar helaas.
De mannen van Audio Creative hadden de auto goed volgepakt en hun hele arsenaal aan spullen meegebracht. Aardig was de koppelcondensatortest, waarbij tussen 6 verschillende condensatoren kon worden geschakeld. Publiek kon invullen welke ze de beste vonden, heb eigenlijk niet meegekregen welke de winnaar was, vond zelf de verschillen wel erg minimaal, zal zeker aan mijn gehoor liggen. Toch eens overdenken als weer een dure condensator 'moet' worden aangeschaft..
Mick deed op de gang z'n werk als audicien, en heeft bij verschillende mensen het gehoor getest ondanks dat er eigenlijk wat teveel omgevingslawaai was.
Verder bijzonder fraaie dingen gehoord, de zowel voor het oor als het oog schitterende set van RNAcoustics, de opvallende Copper Project van Rick, fraai geluidsbeeld.
Voor het eerst op deze locatie wat me eigenlijk goed bevallen is: goede voorzieningen, goede ruimtes, goed bereikbaar, wat mij betreft hier weer de volgende keer
Rest mij nog enkele mensen te bedanken: allereerst natuurlijk een ieder die weer de moeite heeft genomen af te reizen naar Hengelo met dit baggerweer, en helemaal diegene met een auto vol spullen. Verder sevenup en Kappa7 die vroeg hun nest zijn uitgekomen om te helpen met tafels en stoelen klaar te zetten, en natuurlijk beheerder Frans die z'n vrije zaterdag heeft opgeofferd en de hele dag paraat was om de dag goed te laten verlopen.
Dan heb ik gelukkig nog wel foto's gemaakt, komen er zo aan
Mensen bedankt allemaal en tot wat mij betreft tot volgend jaar!
2 tegenvallers, het afmelden van Gerhard met de Ultrazooom gisteravond en Koen met z'n Linearrays die keurig op tijd aankwam vanmiddag maar bleek z'n dsp te zijn vergeten. Altijd zijn die dingen aanwezig op een luisterdag, uitgerekend nu... jammer maar helaas.
De mannen van Audio Creative hadden de auto goed volgepakt en hun hele arsenaal aan spullen meegebracht. Aardig was de koppelcondensatortest, waarbij tussen 6 verschillende condensatoren kon worden geschakeld. Publiek kon invullen welke ze de beste vonden, heb eigenlijk niet meegekregen welke de winnaar was, vond zelf de verschillen wel erg minimaal, zal zeker aan mijn gehoor liggen. Toch eens overdenken als weer een dure condensator 'moet' worden aangeschaft..
Mick deed op de gang z'n werk als audicien, en heeft bij verschillende mensen het gehoor getest ondanks dat er eigenlijk wat teveel omgevingslawaai was.
Verder bijzonder fraaie dingen gehoord, de zowel voor het oor als het oog schitterende set van RNAcoustics, de opvallende Copper Project van Rick, fraai geluidsbeeld.
Voor het eerst op deze locatie wat me eigenlijk goed bevallen is: goede voorzieningen, goede ruimtes, goed bereikbaar, wat mij betreft hier weer de volgende keer
Rest mij nog enkele mensen te bedanken: allereerst natuurlijk een ieder die weer de moeite heeft genomen af te reizen naar Hengelo met dit baggerweer, en helemaal diegene met een auto vol spullen. Verder sevenup en Kappa7 die vroeg hun nest zijn uitgekomen om te helpen met tafels en stoelen klaar te zetten, en natuurlijk beheerder Frans die z'n vrije zaterdag heeft opgeofferd en de hele dag paraat was om de dag goed te laten verlopen.
Dan heb ik gelukkig nog wel foto's gemaakt, komen er zo aan
Mensen bedankt allemaal en tot wat mij betreft tot volgend jaar!
