dat is aan het eind van de regenboogds23man schreef:Die ligt rechtsachter de geldboom!
3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
dat zijn we wel, ik ben er dit jaar dus helaas niet bijik schreef:mooi! staat in de agenda. als we niet weg gaan met de voorjaarsvakantie ben ik er weer bij
- ARK-Deurne
Idd, mijn speakers op de Quad 405 van Molekuul of op jouw Quad 405. Dat was nog even de vraag!?hannesie schreef:Hans kan zijn spullen de dag ervoor klaar zetten in de gang en dan is het een fluitje van een cent om dat in de auto te zetten.
Dus ik zorg in ieder geval dat ik er redelijk op tijd ben.
Dan moet er alleen geen boom of iets dergelijks op de weg liggen.![]()
Of Joris er vroeg genoeg is dat merk ik dan wel, en op welke luidsprekers het komt weet ik al niet meer precies? Ark deurne ?
Ik moet ook nog een server aan de praat krijgen, met wat bijkomstigheden.
Gister met Bart_venner nog de playlist aangevuld. dus het is nog een kwestie van inladen en tanken en gaan!
Barry2001 schreef:Over het hoofd gezien, neem me vooral niet kwalijk, ook leuk dat je erbij bent.johan283 schreef:i'll be there
Nieuwe aanmeldingen in lawaaimakende spullen kan ook altijd nog mensen, gooien zo het schema weer om!
Geen probleem, helaas neem ik geen spullen mee
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wordt gewaardeerd Michiel, tot dan!sevenup schreef:09:00 is ok. Tot danBarry2001 schreef:Graag, moeten wat stoelen e.d. neergezet worden. Ik heb om 09:00 met de beheerder afgesproken, red je dat?sevenup schreef:Barry,
Eventueel kan ik in de 'soos' ook wel weer mijn hoofdtelefoonversterker met cd speler neer kunnen zetten. Kunnen mensen eventueel zelf een cd meenemen en luisteren.
Heb je nog hulp nodig voor 10:00 voor opbouwen en dergelijke? Ik woon vlakbij en kan er op tijd zijn.
Misschien dat die hoofdtelefoonversterker ergens in de gang kan staan, daar is best veel ruimte, koffiehoek enzo.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Henkjan een goede vakantie, Democles welkom.
Kleine routetip, zeker voor wie met spullen komt: Vlak voor het wijkcentrum/winkelcentrum ligt een grote vijver, navigatie wil je er nog wel eens links langs sturen, vanuit richting A1 afslag Ikea zeg maar. Je komt dan wel bij het winkelcentrum uit, maar moet een parkeerplaats oversteken die ook doorgaande weg is (achterlijke situatie trouwens, mag een wonder heten dat er nog nooit iemand verongelukt is) om voor de deur van het wijkcentrum te komen. Als mensen voor het eerst bij ons thuis komen en het niet kunnen vinden staan ze vaak aan de andere kant van de parkeerplaats, omdat niet duidelijk is dat je die moet oversteken.
Maar goed, als je bij de vijver komt, rechts er langs, je steekt dan dus ook geen parkeerplaats over. Aan het eind van de vijver is het eerste gebouw aan de linkerkant het wijkcentrum. Voordeel is nu dat je aan de goede kant zit en pal voor de deur kunt parkeren om uwen zware metalen uit te laden
Kleine routetip, zeker voor wie met spullen komt: Vlak voor het wijkcentrum/winkelcentrum ligt een grote vijver, navigatie wil je er nog wel eens links langs sturen, vanuit richting A1 afslag Ikea zeg maar. Je komt dan wel bij het winkelcentrum uit, maar moet een parkeerplaats oversteken die ook doorgaande weg is (achterlijke situatie trouwens, mag een wonder heten dat er nog nooit iemand verongelukt is) om voor de deur van het wijkcentrum te komen. Als mensen voor het eerst bij ons thuis komen en het niet kunnen vinden staan ze vaak aan de andere kant van de parkeerplaats, omdat niet duidelijk is dat je die moet oversteken.
Maar goed, als je bij de vijver komt, rechts er langs, je steekt dan dus ook geen parkeerplaats over. Aan het eind van de vijver is het eerste gebouw aan de linkerkant het wijkcentrum. Voordeel is nu dat je aan de goede kant zit en pal voor de deur kunt parkeren om uwen zware metalen uit te laden
- ARK-Deurne
Haarfijne uitleg!
Tot morgen ( inmiddels
)
Tot morgen ( inmiddels
Door griep kan ik helaas niet komen.
- RNacoustics
- Contacteer:
Jammerknuisje schreef:Door griep kan ik helaas niet komen.
Top geregeld zo wat mij betreft! Dank voor de flexibiliteit... Tot morgen! 
Dan stuur je toch die griep naar huis en dan heb jij je handen vrij.knuisje schreef:Door griep kan ik helaas niet komen.
FF zzzonder dollen, dat is dan wel jammer, beterschap.
Bij mij staan de spullen al klaar in 2 kratten, moet ook nog wat anders doen vanavond.
Ik heb geen luidspreker kabels bij mij, en de/mijn Quad heeft banaanstekker uitgangen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Peter beterschap!
Hans, ik kan wel LS kabel meebrengen met banaan eraan. Wil je de amp switcher nog gebruiken? Wat voor net entree heeft de Quad, een euro stekker?
Hans, ik kan wel LS kabel meebrengen met banaan eraan. Wil je de amp switcher nog gebruiken? Wat voor net entree heeft de Quad, een euro stekker?
Inderdaad, gewoon een eurostekker, het lijkt mij het mooiste om dan 1 VV en dan de eindbakken eraan te kunnen switchen, wel zo eerlijk voor Joris. 
Bedankt, mannen. Veel plezier morgen!
- RNacoustics
- Contacteer:
Bij mij staan de spullen ook klaarhannesie schreef:Dan stuur je toch die griep naar huis en dan heb jij je handen vrij.knuisje schreef:Door griep kan ik helaas niet komen.![]()
FF zzzonder dollen, dat is dan wel jammer, beterschap.![]()
Bij mij staan de spullen al klaar in 2 kratten, moet ook nog wat anders doen vanavond.
Ik heb geen luidspreker kabels bij mij, en de/mijn Quad heeft banaanstekker uitgangen.
@Peter, Ondanks jou afwezigheid, staat jou AFDAC-2 creatie morgen wel te pronken
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Is goed. Ik neem die euro netsnoeren ook wel mee, dat is male - female, van die pc naar monitor snoeren. Die kunnen dan direkt in de Quad's.
- mistercountach
Ik denk dat ik morgen ook maar eens mijn oortjes meeneem naar Hengelo
Ik wil die Cornflakes van Marco Bouwer wel eens horen
Wel effe een pokke eind rijden,maar het is een luister Virus waar je nooit meer van af komt
Dus Heren van Stand,tot Morgen denk ik
Martin
Wel effe een pokke eind rijden,maar het is een luister Virus waar je nooit meer van af komt
Dus Heren van Stand,tot Morgen denk ik
Martin
Dat is in een Countach toch geen strafmistercountach schreef:Wel effe een pokke eind rijden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Met pijn in mijn hart moet ik de dag van morgen afzeggen met de Ultrazoooms.
Door al het gesodemieter rond de aardbevingen wordt het ons hier allemaal te veel. Afgelopen dagen daar weer vele uren aan kwijt geweest en de crisismeeting van vanochtend met restauratiearchitect, constructeur en aannemer hakt er toch heftiger in dan gedacht. Dus moeten wij prioriteiten gaan stellen en de audiohobby valt daar (voorlopig) niet onder.
De soos heb ik al aan Berry betaald, dus die mogen jullie gewoon gebruiken op mijn kosten, misschien iets voor Koen?
Door al het gesodemieter rond de aardbevingen wordt het ons hier allemaal te veel. Afgelopen dagen daar weer vele uren aan kwijt geweest en de crisismeeting van vanochtend met restauratiearchitect, constructeur en aannemer hakt er toch heftiger in dan gedacht. Dus moeten wij prioriteiten gaan stellen en de audiohobby valt daar (voorlopig) niet onder.
De soos heb ik al aan Berry betaald, dus die mogen jullie gewoon gebruiken op mijn kosten, misschien iets voor Koen?
- mistercountach
Dat is ook geen Straf,alleen wat een straf is , dat hij 1 op 4 A 1 op 3 LooptZweitse schreef:Dat is in een Countach toch geen strafmistercountach schreef:Wel effe een pokke eind rijden
- aaronboumans
kan helaas niet komen, bah.
Soms worden er plannen voor je gemaakt door omstandigheden...
Soms worden er plannen voor je gemaakt door omstandigheden...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ik vind het jammer Gerhard, deze late afmelding, maar begrijpelijk gezien de shit waar je in zit. Het is niet anders. Ik heb er even over nagedacht en wil het volgende voorstellen: ik kan het denk ik met Frans (beheerder) wel regelen dat we de 4e kamer niet hoeven te huren, en dan laten we het programma zoals het nu is, in de overige 3 kamers. Het geld stort ik aan je terug. De sessies zijn lang genoeg om er goed naar te kunnen luisteren, en om iedereen an z'n trekken te laten komen.ds23man schreef:Met pijn in mijn hart moet ik de dag van morgen afzeggen met de Ultrazoooms.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
mistercountach (hebbie echt zo'n ding?!) welkom, aaronboumans en democles van de lijst gehaald.
Ik ben er in de middag ook nog even bij. Heerlijk genieten van de zelfbouwcreaties
entree was 5 euro toch?
Tot morgen heren
Tot morgen heren