Baas boven baas.....Kun je trouwens Beyobcé niet ook meenemen naar de dag?anonamemouse schreef:mijn laatste pizza ordertje voor de crew van beyonce: 125... in een stuk of 10 verschillende versies.Wowly schreef:heb net weer eens gebeld met de pizzaboer. Vorige keer stonden ze al te wapperen van 30 pizza's. Vandaag: "55 pizza's meneer???........ ik weet niet of we dat aankunnen, huhuhuhuh. Mijn baas komt vanmiddag, wilt u dan even terugbellen?"![]()
![]()
Blijft leuk, pizza's bestellen hahaha.
Jan
allemaal perfect op tijd bezorgd met twee combotjes. dus maar 55 is geen enkel probleem lijkt me...
ZBA Luisterdag V !! 23 MEI 2009 - Hoofdtopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.