Oh, vandaar die tutu, je gaat verkleed als ballerina...AatV schreef:Weet je nooit zeker. In verschillende delen van Nederland gaat de tijd niet even snel. De Brabantse nachten bijv. duren nogal lang, dus in verhouding korte inspeeltijd.ray5150 schreef:Nog maar 64 uur te gaan dan...
ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Moderator: Beheerdersteam
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Wat doet mijn pakket nou in Oostenrijk?????
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Lekker op wintersport?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Niet te filmen! Routing error.....
Nu op weg naar Nederland!
Nu op weg naar Nederland!
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Het heeft natuurlijk de vorm van een paar ski's

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
En we houden het lekker spannend zo voor zaterdag............ 
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Het motto van de post:
Aat
- "Veel beloven,
weinig geven,
doet de gek
in vreugde leven".
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
AatV schreef:Het motto van de post:
groet,
- "Veel beloven,
weinig geven,
doet de gek
in vreugde leven".
Aat
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Dit kan je niet maken dit zegt ze vrouw ook al jarenAatV schreef:Het motto van de post:
groet,
- "Veel beloven,
weinig geven,
doet de gek
in vreugde leven".
Aat
Het lijkt wel samenzwering , bij Audiolicious sturen ze gewoon weer de beschadigde woofers terug vanuit England .
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Zo, pakket is weer in Duitsland. Gaat nu op transport naar Nederland en wordt morgen uitgeleverd!
Zou het toch nog goed komen?

Zou het toch nog goed komen?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Nee.ds23man schreef:Zou het toch nog goed komen?![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Lekker positief ben je!ijscobar schreef:Nee.ds23man schreef:Zou het toch nog goed komen?![]()
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Anders neem je toch gewoon je gereedschapskist mee naar Hengelo, kunnen we helpen monteren.ds23man schreef:Zo, pakket is weer in Duitsland. Gaat nu op transport naar Nederland en wordt morgen uitgeleverd!
Zou het toch nog goed komen?![]()
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
ijscobar schreef:Nee.ds23man schreef:Zou het toch nog goed komen?![]()
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Wie neemt een koker siliconenkit mee.hannesie schreef:Anders neem je toch gewoon je gereedschapskist mee naar Hengelo, kunnen we helpen monteren.
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ray kan wel voor doekjes zorgenknuisje schreef:Wie neemt een koker siliconenkit mee.hannesie schreef:Anders neem je toch gewoon je gereedschapskist mee naar Hengelo, kunnen we helpen monteren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Ik merk het al weer: Gedeelde smart is halve smart...... 
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Misschien klinken ze wel beter zonder mid/hoog, die geniale JBL 15 inchers kunnen best fullrange spelen toch?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Dat kan een AMT toch ook?Walt schreef:Misschien klinken ze wel beter zonder mid/hoog, die geniale JBL 15 inchers kunnen best fullrange spelen toch?
Groetjes Walter
Een halve seconde dan......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
En hij zit nu in de uitlevering!

- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Als je ze vandaag gemonteerd krijgt, kunnen ze hoogstens 50 uur inspelen. Dat is toch niet genoeg?ds23man schreef:En hij zit nu in de uitlevering!![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
En binnen!
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
ds23man schreef:En binnen!
Aan het werk jij.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
zit al op mijn werk!hannesie schreef:ds23man schreef:En binnen!![]()
![]()
![]()
Aan het werk jij.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Mooi! Dus je haalt de deadlineds23man schreef:En binnen!
Dat wordt een burn-in tijd voor 2 nachten en één dag
Ik hoop dat je daar doorheen kan slapen
