Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en
al wat hiermee verband houdt.
(daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)
Moderator: Beheerdersteam
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 21 mei 2009, 12:46
Ik wilde gisteren wat nummers van een SACD rippen tbv m'n compilatie voor Breda, maar EAC melde "no audio CD detected" terwijl het toch echt hybride SACD's zijn... iemand ook zo'n ervaring, of zou het gewoon moeten kunnen
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 21 mei 2009, 13:13
windhoos mediepleejer snapt de schijf ook al niet....
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758 Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:
Bericht
door amanda » do 21 mei 2009, 13:31
Ik gebruik dBpoweramp en heb geen problemen met saccd's.....
Misschien ligt het aan je drive.....
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 21 mei 2009, 13:56
net ff in andere PC geprobeerd, en dat ging gewoon goed... ligt dus aan de drive. vreemd, je zou toch verwachten dat een DVD drive meer dingen lust dan een CD drive...
dekkersj
Berichten: 1210 Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:
Bericht
door dekkersj » do 21 mei 2009, 20:30
Technisch is een sacd een dvd en het kan zijn dat de drive heeft geconcludeerd dat het een dvd is. Dan is er geen cd meer mee uit te lezen natuurlijk.
Groet,
Jacco
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » do 21 mei 2009, 22:59
wat SOMS helpt: de spatiebalk ingedrukt houden tijdens het laden.
je kan het in elk geval proberen...
Xander
Berichten: 137 Lid geworden op: wo 04 feb 2009, 23:36
Bericht
door Xander » vr 22 mei 2009, 0:50
Naar aanleiding van de hint van Jacco zou je kunnen opzoeken of het mogelijk is de DVD ondersteuning in EAC/Windows/bios/jumper/whatever uit te schakelen. Ik weet niet wie wat herkend, maar zodra dit ook in EAC gebeurd zou je het formaat moeten kunnen "forceren".
Anders de DVD laser aftapen.
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » wo 03 jun 2009, 22:48
Ik heb voor Breda ook een paar nummers van een hybride sacd geript met EAC. Gaf geen problemen met mijn dvd+rw brander.