versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=19682
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=19682
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Mijn stem gaat naar de buizenbak van 6550 forever. Ondanks de ventilator (Citaat Jobs: 'Niet Zen'
) een innovatief geheel, eens wat anders, en erg netjes gebouwd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Mijn stem... is een van de stemmen die je mag zien nadat je zelf hebt gestemd. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Trouwens gaat het bij mijn project niet alleen over de Ncore, het is een combinatie van een voor en eindbak: DLCP+Ncore.
Denk trouwens dat ik dit jaar maar eens een paar dingetjes verander, kan ik volgen jaar weer meedoen!

Denk trouwens dat ik dit jaar maar eens een paar dingetjes verander, kan ik volgen jaar weer meedoen!
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Doe je wel voorzichtig met al die smiley's steeds? De bodem is daar al zo instabiel, en dan ga jij er telkens op meppen. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
and we have a winner: 6550forever gefeliciteerd.
(en ook jouw creatie zouden we graag op een luisterdag zien)
(en ook jouw creatie zouden we graag op een luisterdag zien)
Re: versterker van het jaar 2013 - stemmen maar
Volgens mij wist ie sowieso niet eens dat hij genomineerd was !

(iedereen die op mijn versterker gestemd heeft trouwens hartelijk dank.
)
(iedereen die op mijn versterker gestemd heeft trouwens hartelijk dank.
