Waarom heb je hem in de kookwas gegooid?AatV schreef:Had toch al niet gekund, mijn tutu is te klein...Barry2001 schreef:Editje: de echt grote ruimte waar ik het eerder over had heb ik naar geinformeerd, maar blijkt voor een gedeelte van de dag in gebruik voor balletlesDus wie geinspireerd door alle muziek eens een huppeltje wil wagen.....
![]()
groet,
Aat
3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Helaas gaat het lastig voor me worden.....
Ik ga eens kijken of er nog wat aan te passen valt........
Ik ga eens kijken of er nog wat aan te passen valt........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Gewoon wat van je lijstje schrappen!dre schreef:Helaas gaat het lastig voor me worden.....
Ik ga eens kijken of er nog wat aan te passen valt........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Als ik je lijstje zo zie, kun je maar beter gaan verhuizen!

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Gelukkig ben ik buiten dit om ook vol met werk tot begin april...... 
- ARK-Deurne
- Berichten: 157
- Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 14:23
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik vind het nogal meevallen, anderhalf uur een mooie tijd. Dus ik vind het geen probleem.Barry2001 schreef:Heren in kamer 3, jullie komen er wat karig af, eventueel kan er ook iemand bij kamer 2 in, laat maar weten.
Mocht er iemand zijn die een "echte" stereo versterker heeft en die voor mijn luister sessie zou willen (uitlenen/meehelpen/opofferen)
ipv mijn 7.1 Yamaha Rx-v667. Omdat het geluid uit mijn Yamaha toch een groot deel knepen lijkt te zijn..
Dan mag u nu roepen!
Of iemand moet een ander goed idee hebben
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
knuisje schreef:Altijd lachen dat een ritje van 2 uur in ministaatje Nederland (m.n. bij randstedelingen) geshockeerde reacties oplevert.![]()
Ook een rit diagonaal van de ene naar de andere kant duurt max. 3 uur.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
ik heb bij mij nog een "good old" Denon stereo bak staan, Denon PMA1060 "hybrid class A"ARK-Deurne schreef:Ik vind het nogal meevallen, anderhalf uur een mooie tijd. Dus ik vind het geen probleem.Barry2001 schreef:Heren in kamer 3, jullie komen er wat karig af, eventueel kan er ook iemand bij kamer 2 in, laat maar weten.
Mocht er iemand zijn die een "echte" stereo versterker heeft en die voor mijn luister sessie zou willen (uitlenen/meehelpen/opofferen)
ipv mijn 7.1 Yamaha Rx-v667. Omdat het geluid uit mijn Yamaha toch een groot deel knepen lijkt te zijn..
Dan mag u nu roepen!![]()
Of iemand moet een ander goed idee hebben(altijd welkom natuurlijk!)
wil ik met alle plezier meenemen?!
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik heb ooit nog een paar quad405 printen(ooit een legendarische versterker) in een nieuw huisje gebouwd samen met een pasieve voorversterker.Motorfret schreef:ik heb bij mij nog een "good old" Denon stereo bak staan, Denon PMA1060 "hybrid class A"ARK-Deurne schreef:Ik vind het nogal meevallen, anderhalf uur een mooie tijd. Dus ik vind het geen probleem.Barry2001 schreef:Heren in kamer 3, jullie komen er wat karig af, eventueel kan er ook iemand bij kamer 2 in, laat maar weten.
Mocht er iemand zijn die een "echte" stereo versterker heeft en die voor mijn luister sessie zou willen (uitlenen/meehelpen/opofferen)
ipv mijn 7.1 Yamaha Rx-v667. Omdat het geluid uit mijn Yamaha toch een groot deel knepen lijkt te zijn..
Dan mag u nu roepen!![]()
Of iemand moet een ander goed idee hebben(altijd welkom natuurlijk!)
wil ik met alle plezier meenemen?!
Ik wil deze wel meenemen.
- ARK-Deurne
- Berichten: 157
- Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 14:23
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Klinkt allebei wel aantrekkelijk!
Ik heb net niet genoeg verstand van versterker om te zeggen welke er beter past bij mij speakers?
Vifa xt25 / Tangband w5
Ik heb net niet genoeg verstand van versterker om te zeggen welke er beter past bij mij speakers?
Vifa xt25 / Tangband w5
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik heb hier een originele Quad 405II staan, leuk om te vergelijken?molekuul schreef:Ik heb ooit nog een paar quad405 printen(ooit een legendarische versterker) in een nieuw huisje gebouwd samen met een pasieve voorversterker.
Ik wil deze wel meenemen.
Hij staat onder de (zit)bank als meetversterkertje.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
De Quad 405 staat al bijna in de auto.hannesie schreef:Ik heb hier een originele Quad 405II staan, leuk om te vergelijken?molekuul schreef:Ik heb ooit nog een paar quad405 printen(ooit een legendarische versterker) in een nieuw huisje gebouwd samen met een pasieve voorversterker.
Ik wil deze wel meenemen.
Hij staat onder de (zit)bank als meetversterkertje.
Leuk om deze te vergelijken, de pinten en componenten zijn echt anders. mijn printen zijn nog origineel. De voeding niet. Joris
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Zou je eigenlijk een schakelkastje moeten hebben om tussen deze 2 versterkers te kunnen omschakelen.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ja............... er is iemand die daar een kastje voor heeft gemaakt, maar wie ook weer?Barry2001 schreef:Zou je eigenlijk een schakelkastje moeten hebben om tussen deze 2 versterkers te kunnen omschakelen.
Om die vergelijking te doen kan ik hem wel meenemen.
Maar moet er dan ook een VV bij? ik heb nog wel die Nakamichi CA5 die ik ook in Groesbeek heb gebruikt.
Edit: Maar als de versterker van Joris met de VV is geïntegreerd is dat niet echt mogelijk natuurlijk.
Laatst gewijzigd door hannesie op vr 07 feb 2014, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Woeha
nouja, misschien wel een leuk idee. Maar bij de amp switcher zitten de Luidspreker gnd's aan de overige massa, is dat bij die Quad's ook het geval? Even de multimeter op de - aansluiting van de luidspreker uitgang prikken, en de andere kant aan massa van de versterker.
Voorversterker is wel handig dan erbij ja.
Voorversterker is wel handig dan erbij ja.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Blijven er mensen overnachten? Toevallig is de volgende dag een platen en cd beurs, in poppodium Metropool. Dit is direkt naast het station http://metropool.nl/agenda/platen-en-cdbeurs
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Bij een quad 405 zijn luidsprekermassa's gemeenschappelijk.Barry2001 schreef:Woehanouja, misschien wel een leuk idee. Maar bij de amp switcher zitten de Luidspreker gnd's aan de overige massa, is dat bij die Quad's ook het geval? Even de multimeter op de - aansluiting van de luidspreker uitgang prikken, en de andere kant aan massa van de versterker.
Voorversterker is wel handig dan erbij ja.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
WOW: een inhoudelijke bijdrage/post van ds23man...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Oejoej wat heb ik gedaan, nu moet ik de stoffer bij de hand nemen om eea af te stoffen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Tja, mijn eerste gebouwde versterker was een kopie van een Quad 405...... Kan dat ding wel dromen.Walt schreef:WOW: een inhoudelijke bijdrage/post van ds23man...![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
ds23man schreef:Tja, mijn eerste gebouwde versterker was een kopie van een Quad 405...... Kan dat ding wel dromen.Walt schreef:WOW: een inhoudelijke bijdrage/post van ds23man...![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
(van die van jou, natuurlijk.
