ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Na een boos mailtje van mij vandaag:
Dear Gerhard,
I wish I had a better answer for you, however we have been hard at work to find out the cause of this problem and been testing several drivers and solutions to stop this mode of failure from happening in the future.
We now feel that we are ready to ship you a quality product with the proper corrections to our processes, so Rainer has been kind enough to take care of this thus are shipping the replacement unit today if not no later than tomorrow.
We are truly sorry about what you’ve gone through, however we are finally in a position to ship you the new driver. I think it will be going to Proraum first and then on to your location, so please bear with us as those details are finalized and it’s on its way. Our deepest apologies.
Sincerely,
Robin Ellis
National & International Sales
Dear Gerhard,
I wish I had a better answer for you, however we have been hard at work to find out the cause of this problem and been testing several drivers and solutions to stop this mode of failure from happening in the future.
We now feel that we are ready to ship you a quality product with the proper corrections to our processes, so Rainer has been kind enough to take care of this thus are shipping the replacement unit today if not no later than tomorrow.
We are truly sorry about what you’ve gone through, however we are finally in a position to ship you the new driver. I think it will be going to Proraum first and then on to your location, so please bear with us as those details are finalized and it’s on its way. Our deepest apologies.
Sincerely,
Robin Ellis
National & International Sales
Ik heb nog een paar mooie behuizingen staan om een paar mini-zooooms mee te maken. Maar ik zag dat de geschikte driver uit productie is genomen, de RD28. Maar na de problemen die jij hebt met die dingen wacht ik wel sowieso wel tot zich een geschikt alternatief aandient...
- bas focal m180
- Contacteer:
In mijn ogen een reactie van iemand die graag ziet dat het goed komt , erkend dat er een probleem is en bereid willend om dat op te lossen .
Helaas gaat dat niet snel (genoeg) , zijn ook geen AT's
Helaas gaat dat niet snel (genoeg) , zijn ook geen AT's
Het is een beetje het risico van kleine bedrijfjes met kleine oplages en kleine ontwikkelbudgetten. Voordat je zoveel units verkocht hebt dat de structurele fouten bovendrijven, ben je een tijd verder. Ik vraag me ook af hoe ze zeker weten dat deze oplossing geen problemen hebben, hoeveel units hebben ze hoe lang kunnen testen. Dat gezegd hebbende, koop ik met veel plezier produkten van kleine bedrijfjes en ontwikkelaars. Want juist daar heb je wat te kiezen, zeg maar.
Als ik 1000€ uitgeef dan moet ik toch wel een zekere garantie hebben dat iets goed uitpakt. Daar draagt het verhaal van Gerhard nou niet echt aan bij...Ivo schreef:Het is een beetje het risico van kleine bedrijfjes met kleine oplages en kleine ontwikkelbudgetten. Voordat je zoveel units verkocht hebt dat de structurele fouten bovendrijven, ben je een tijd verder. Ik vraag me ook af hoe ze zeker weten dat deze oplossing geen problemen hebben, hoeveel units hebben ze hoe lang kunnen testen. Dat gezegd hebbende, koop ik met veel plezier produkten van kleine bedrijfjes en ontwikkelaars. Want juist daar heb je wat te kiezen, zeg maar.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Net de bevestiging van BG gehad dat de driver afgelopen vrijdag verzonden is.

Dan heb je weer wat te slopen! 
Goed nieuws! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
dre schreef:Dan heb je weer wat te slopen!
Dacht al, waar is Dre?
Ik hoop ze ook eens in stereo te beluisteren eigenlijk.... 
Ik vond ze -toen ze het nog deden- goed klinken. Het heeft wel wat zo'n magnetostaat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Zijn jullie de necrologie al aan het schrijven? 
Heerlijk toch, die oprechte warme liefde die jullie voor elkaar koesteren...ds23man schreef:dre schreef:Dan heb je weer wat te slopen!
Dacht al, waar is Dre?
en dan te bedanken dat het allemaal begon met één simpele vingerafdruk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Die hangt ingelijst boven mijn bed!ray5150 schreef:en dan te bedanken dat het allemaal begon met één simpele vingerafdruk.![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Driver is vandaag in Duitsland gearriveerd. Nu onderweg naar mij met DPD. 
En als ie thuis is, eerst nog 400 uur inspelen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Heeft bij de fabrikant al twee weken onafgebroken gespeeld!

Maakt niet uit, die speakers moeten eerst nog aan Groningen wennen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Moest jij niet nog een kabeltje punniken?jeroen_d schreef:Maakt niet uit, die speakers moeten eerst nog aan Groningen wennen.
Te heet onder je voeten en dan maar snel van onderwerp veranderen?
Maar je kan goed raden, ik ga zo meteen de garage in om nog twee digitale interlinks te maken.
Maar je kan goed raden, ik ga zo meteen de garage in om nog twee digitale interlinks te maken.
- pappaleo
- Contacteer:
ds23man schreef:Driver is vandaag in Duitsland gearriveerd. Nu onderweg naar mij met DPD.
DPD ?????
Zorg maar dat je thuis bent dan, anders wordt het ophalen in Berkel & Rodenrijs.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
DPD depot zit hier 40km vandaan in Tynaarlo......pappaleo schreef:ds23man schreef:Driver is vandaag in Duitsland gearriveerd. Nu onderweg naar mij met DPD.
DPD ?????
Zorg maar dat je thuis bent dan, anders wordt het ophalen in Berkel & Rodenrijs.
jeroen_d schreef:En als ie thuis is, eerst nog 400 uur inspelen.
Nog maar 64 uur te gaan dan...ds23man schreef:Heeft bij de fabrikant al twee weken onafgebroken gespeeld!![]()
![]()
![]()
Weet je nooit zeker. In verschillende delen van Nederland gaat de tijd niet even snel. De Brabantse nachten bijv. duren nogal lang, dus in verhouding korte inspeeltijd.ray5150 schreef:Nog maar 64 uur te gaan dan...
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
AatV schreef:Weet je nooit zeker. In verschillende delen van Nederland gaat de tijd niet even snel. De Brabantse nachten bijv. duren nogal lang, dus in verhouding korte inspeeltijd.ray5150 schreef:Nog maar 64 uur te gaan dan...
groet,
Aat