Philips CD104
Moderator: Beheerdersteam
Philips CD104
Waarvoor een verjaardag niet allemaal goed is! Een collega had me een verjaardagscadeautje mee met de melding: "ik weet niet of ie nog werkt": een philips CD104. De dag kon niet snel genoeg om zijn om die speler te proberen. En ja, hij speelt vlekkeloos ... tot rond het half uur. daar geeft hij er de brui aan. Soms geraakt hij wat verder, soms ook niet en ik kan al helemaal niet direct naar een track springen die na die 30 minuten komt. Dan maakt hij zo'n schurend geluid. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn.
- audiomanics
- Contacteer:
Mooi ding. Ik weet niet of je naar de meeting gaat aanstaande zaterdag, want dan heb ik de mijne ook bij me. Ben er tot nu toe alleen nog niet aan toe gekomen om fatsoenlijke cinch-pluggen erin te maken, dus waarschijnlijk moeten we het doen met de dropveters die er standaard aan zitten
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
ik denk niet dat er buiten een paar cinch-pluggen veel gemod zal worden. misschien maak ik er zelfs gewoon een audiofiele dropveter aan zodat ik echt maar minimale wijzigingen uitvoer. heb nog altijd een zwak voor originele zaken. Net zoals mijn nordmende spectra futura uit '69.
Gelukkig was de zaak snel geklaard, want dat betekent dat ik extra tijd heb om die ps1 eens open te gooien. Ik zal er niet bij zijn zaterdag, heb nog maar pas jullie forum ontdekt, maar ik zal de resterende tijd wel nuttig gebruiken.
Gelukkig was de zaak snel geklaard, want dat betekent dat ik extra tijd heb om die ps1 eens open te gooien. Ik zal er niet bij zijn zaterdag, heb nog maar pas jullie forum ontdekt, maar ik zal de resterende tijd wel nuttig gebruiken.