ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

mischa72 schreef:
Is er behoefte aan een setje ongewijzigde UcD180´s in dubbel-mono configuratie? Dit zijn dus de basis-UcD´s. Bij geen interesse of voldoende aanwezigheid laat ik ze lekker thuis :D . Lijkt mij wel leuk om eens een vergelijking tussen een basisversie en een HG++ te beluisteren.

Groeten,
Mischa
Ik ben erg geinteresseerd in een vergelijking tussen een standaard ucd180 en een HG+ ultra 'molto' pecunia uitvoering. 8)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Als de organisatoren het goed vinden, breng ik die dan ook mee.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

anonamemouse schreef:
Wowly schreef:
ray5150 schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de "software"?
Idd, iedereen neemt zijn favoriete cd-s mee. Zo hoor ik ieder jaar weer interessante cd-s voorbij komen. Er zijn er die echte demo's maken met de meest fraaie muziek!!!
ik beperk me tot een speciaal voor de gelegenheid gebakken verzamel cd met 17 interessante nummers.
als iemand interesse heeft in deze cd kan ik een kopie maken en meenemen.
lijkt mij een goed idee.
Ik kan ook wel enkele CDtjes branden met enkele van mijn favorieten (funk, jazz, smootjazz). Die zouden we dan tegen elkaar kunnen uitwisselen, zo heeft ieder dan weer wat nieuwe inspiratie bij
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

anonamemouse schreef:
ik neem niet meer een hele stapel cds mee, ik beperk me tot een speciaal voor de gelegenheid gebakken verzamel cd met 17 interessante nummers. ik heb geprobeerd een redelijk scala aan verschillende behoorlijk goed opgenomen stijlen (wel voornamelijk pop en rock) uit te zoeken en ik geloof dat ik daarin wel geslaagd ben.
als iemand interesse heeft in deze cd (ik weet uit mijn hoofd niet meer wat er allemaal opstaat, als ik weer thuis ben zal ik de lijst even posten) kan ik een kopie maken en meenemen.
Goed idee! Ga ik ook doen, een stuk of 3 zelfgemaakte verzamelaars met "de wat betere popmuziek". :D :D

Even terzijde: ziet iemand kans om een paar (behoorlijke) interlinks extra mee te nemen TBV mijn CD speler en Prelude?
vooralsnog heb ik alleen maar "dropveters" en ik denk niet dat ik het ga halen om nog iets behoorlijks te maken. (wat ik al een tijd van plan ben).
Laatst gewijzigd door ray5150 op ma 18 mei 2009, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

..........even inhaken op de CD`s, als het niet te veel moeite is mag men voor mij ook wel `n kopietje maken.
Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.
Vanzelfsprekend kom ik tegemoet in de gemaakte kosten.

Iedereen alvast bedank :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

[MODmodus aan]
Even volledigheidshalve voor de duidelijkheid van dit forum, mochten er organisatie's meekijken:

Jullie hebben het toch allemaal over copyrightvrije muziek niet, want dat andere mag niet hoor..........Het forum staat officieel niet achter het kopieëren van muziek voor anderen dan de rechtmatige eigenaar.......tegen de wet enzo.....

[MODmodus uit]

Wat een goed idee, dat branden van copyrightvrije muziek, daar is het voor bedoeld; beluisteren van fraaie muziek. Probeer elkaar via PB te benaderen voor het maken van extra kopieën oke? Dan blijft het draadje mooi schoon :twisted:

Wowly
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

CarloPJB schreef:
Vanzelfsprekend kom ik tegemoet in de gemaakte kosten.
nee nee dat mag niet. Je moet een gelijkwaardige CD met andere copyrightvrije muziek in de plaats geven.
Ruilen noemden ze dat vroeger!
Een bruine koe tegen een zwarte koe bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

CarloPJB schreef:
Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.
Ik heb woord "nieuw" niet gebruikt. :?:
Ik hou niet van nieuwe muziek.... :cry:

Goede muziek is net als whisk(e)y, moet minstens 20 jaar oud zijn :!:
Wowly schreef:
mochten er organisatie's meekijken:
Maar die hebben het toch veel te druk met het oprollen van The pirate bay en Mininova?
Laatst gewijzigd door ray5150 op ma 18 mei 2009, 23:10, 2 keer totaal gewijzigd.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

ray5150 schreef:
CarloPJB schreef:
Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.
Ik heb woord "nieuw" niet gebruikt. :?:
Ik hou niet van nieuwe muziek.... :cry:

Goede muziek is net als whisk(e)y, moet minstens 20 jaar oud zijn :!:
Je kunt "nieuw" ook lezen als "andere". Het gaat om andere muziek dan wat je normaal luistert. Deze kan dus nieuw voor je zijn :wink: .

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Bericht door TubeHead »

Denk dat mooiste is om veel verschillende muziek te draaien ?

van Jazz, House , Blues etc...
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

mischa72 schreef:
ray5150 schreef:
CarloPJB schreef:
Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.
Ik heb woord "nieuw" niet gebruikt. :?:
Ik hou niet van nieuwe muziek.... :cry:

Goede muziek is net als whisk(e)y, moet minstens 20 jaar oud zijn :!:
Je kunt "nieuw" ook lezen als "andere". Het gaat om andere muziek dan wat je normaal luistert. Deze kan dus nieuw voor je zijn :wink: .

Groeten,
Mischa
Wij begrijpen elkaar :wink:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

asterduc schreef:
CarloPJB schreef:
Vanzelfsprekend kom ik tegemoet in de gemaakte kosten.
nee nee dat mag niet. Je moet een gelijkwaardige CD met andere copyrightvrije muziek in de plaats geven.
Ruilen noemden ze dat vroeger!
Een bruine koe tegen een zwarte koe bijvoorbeeld.



Pas op hoor.........
Neem bij de volgende BBQ zomaar `n koe mee :twisted:
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

CarloPJB schreef:
..........even inhaken op de CD`s, als het niet te veel moeite is mag men voor mij ook wel `n kopietje maken.
Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.
Vanzelfsprekend kom ik tegemoet in de gemaakte kosten.:
Idem dito. Ik neem een stuk of 5 kopietjes mee nva een nog samen te stellen cd. Wellicht kunnen alle branders op voorhand enkele extra exemplaren meenemen voor een bescheiedn ruilhandel.

Groeten,
Hans.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

:!: even voor de duidelijkheid: ruilen is alleen toegestaan voor rechtenvrije muziek (zie bv het topic in "muziek" daarover). copieën voor eigen gebruik is uiteraard OK, e.e.a. conform de auteurswet. elke andere opmerking die ook maar een hint richting overtreden van de auteurswet suggereert zal worden verwijderd :!:
Gebruikersavatar
scanspeakman
Berichten: 423
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43

Bericht door scanspeakman »

Wowly schreef:
scanspeakman schreef:
Mogelijk neem ik de nieuwe twisted pear audio buffalo32s DA-converter mee.

Of ik hem meeneem is afhankelijk van het feit of de spullen op tijd binnen zijn (moet op moment van schrijven nog verstuurd worden vanuit de VS) en of ik het ook nog op tijd aan de praat krijg.

Scanspeakman
Dat zou echt enorm gaaf zijn!! Ik ben daar persoonlijk ERG benieuwd naar!

Jan
grrrrr :evil: ........ amerikaanse post loopt te kloten met het pakketje.....

"Your item was misrouted. The error has been corrected and every effort is being made to deliver it as soon as possible. "

is dus zeer onzeker of ik de nieuwe dac mee kan nemen. zou wel erg cool zijn als hij meegenomen kan worden in de dac-shootout. ik ben zelf namelijk ook wel erg benieuwd hoe hij het doet ten opzichte van andere dac's.

Scanspeakman
Laatst gewijzigd door scanspeakman op di 19 mei 2009, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

En als ik nu een copietje (want mijn origineel is kapot) met iemand ruil?

En deze persoon betaald met geld of in natura (hij koopt voor me een lekker colatje of bezorgd me een leuk gesprek of geeft me een koe).

Het blijft wazig allemaal :lol: 8)
Maar we snappen je bedoeling Henkjan, open en bloot cd's uitwisselen op een forum en voor je het weet heb je klunzen van een Brein op je dak.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

geen klunzen, maar gewoon advocaten en aanklagers die vervolgens de site plat kunnen leggen. ik ken de discussie over de grijze gebieden in de auteurswet, maar hier op de site is er geen grijs: alleen wat zonder enige discussie is toegestaan is wit, de rest is zwart.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

:evil: :evil: :evil:

Het lukt me niet de coaxen klaar te maken. Alle materiaal in huis, alle gereedschappen geslepen en onder stroom. Lijm, fineer, dempingsspul, alles.

Wat mist er dan?

Tijd

Moet morgen en vrijdag toch werken... Planning om zeep. Helaas Wowly, het wordt alleen de Meridian.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

ATB Pro draait op de Laptop en heeft de 701 controller herkend.

De Lyngdorf DSP is via een USB / Serial adapter verbonden met de Laptop, en wonder boven wonder, ook die doet het.

De Concaeve SATelites spelen en kunnen zaterdag mee.

Leonidas kan ik vrijdagavond ophalen.

Alleen een paar goede baskasten met dito eindtrap is nog gevraagd. Iemand?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Er zal toch wel iemand zijn die twee kasten kan missen??

Ik heb er maar eentje.....anders nam ik ze wel mee


Jan
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door amanda »

Als ik zaterdag een busje heb neem ik mijn subwoofers, 2 x 15" RCF PA woofer loopt tot ca 35 a 40Hz, mee met stereo PA versterker, ik laat het morgenavond weten!
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Of flinke vloerstaanders als sub gebruiken..
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

ik neem een actief subje met een 23w mee,dat is al iets
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

amanda schreef:
Als ik zaterdag een busje heb neem ik mijn subwoofers, 2 x 15" RCF PA woofer loopt tot ca 35 a 40Hz, mee met stereo PA versterker, ik laat het morgenavond weten!
Hee amanda, waren die ook niet te koop? Kun je meteen laten horen wat je waren zijn!

jan
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door amanda »

Wowly schreef:
amanda schreef:
Als ik zaterdag een busje heb neem ik mijn subwoofers, 2 x 15" RCF PA woofer loopt tot ca 35 a 40Hz, mee met stereo PA versterker, ik laat het morgenavond weten!
Hee amanda, waren die ook niet te koop? Kun je meteen laten horen wat je waren zijn!

jan
Eigenlijk heb ik alleen nog de RCF woofers te koop en de Line Array.... ik ga iedergeval proberen om een busje te regelen en alles mee te nemen !
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”