Ik ben erg geinteresseerd in een vergelijking tussen een standaard ucd180 en een HG+ ultra 'molto' pecunia uitvoering.mischa72 schreef:Is er behoefte aan een setje ongewijzigde UcD180´s in dubbel-mono configuratie? Dit zijn dus de basis-UcD´s. Bij geen interesse of voldoende aanwezigheid laat ik ze lekker thuis. Lijkt mij wel leuk om eens een vergelijking tussen een basisversie en een HG++ te beluisteren.
Groeten,
Mischa
ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
lijkt mij een goed idee.anonamemouse schreef:ik beperk me tot een speciaal voor de gelegenheid gebakken verzamel cd met 17 interessante nummers.Wowly schreef:Idd, iedereen neemt zijn favoriete cd-s mee. Zo hoor ik ieder jaar weer interessante cd-s voorbij komen. Er zijn er die echte demo's maken met de meest fraaie muziek!!!ray5150 schreef:Hoe zit het eigenlijk met de "software"?
als iemand interesse heeft in deze cd kan ik een kopie maken en meenemen.
Ik kan ook wel enkele CDtjes branden met enkele van mijn favorieten (funk, jazz, smootjazz). Die zouden we dan tegen elkaar kunnen uitwisselen, zo heeft ieder dan weer wat nieuwe inspiratie bij
Goed idee! Ga ik ook doen, een stuk of 3 zelfgemaakte verzamelaars met "de wat betere popmuziek".anonamemouse schreef:ik neem niet meer een hele stapel cds mee, ik beperk me tot een speciaal voor de gelegenheid gebakken verzamel cd met 17 interessante nummers. ik heb geprobeerd een redelijk scala aan verschillende behoorlijk goed opgenomen stijlen (wel voornamelijk pop en rock) uit te zoeken en ik geloof dat ik daarin wel geslaagd ben.
als iemand interesse heeft in deze cd (ik weet uit mijn hoofd niet meer wat er allemaal opstaat, als ik weer thuis ben zal ik de lijst even posten) kan ik een kopie maken en meenemen.
Even terzijde: ziet iemand kans om een paar (behoorlijke) interlinks extra mee te nemen TBV mijn CD speler en Prelude?
vooralsnog heb ik alleen maar "dropveters" en ik denk niet dat ik het ga halen om nog iets behoorlijks te maken. (wat ik al een tijd van plan ben).
Laatst gewijzigd door ray5150 op ma 18 mei 2009, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
[MODmodus aan]
Even volledigheidshalve voor de duidelijkheid van dit forum, mochten er organisatie's meekijken:
Jullie hebben het toch allemaal over copyrightvrije muziek niet, want dat andere mag niet hoor..........Het forum staat officieel niet achter het kopieëren van muziek voor anderen dan de rechtmatige eigenaar.......tegen de wet enzo.....
[MODmodus uit]
Wat een goed idee, dat branden van copyrightvrije muziek, daar is het voor bedoeld; beluisteren van fraaie muziek. Probeer elkaar via PB te benaderen voor het maken van extra kopieën oke? Dan blijft het draadje mooi schoon
Wowly
Even volledigheidshalve voor de duidelijkheid van dit forum, mochten er organisatie's meekijken:
Jullie hebben het toch allemaal over copyrightvrije muziek niet, want dat andere mag niet hoor..........Het forum staat officieel niet achter het kopieëren van muziek voor anderen dan de rechtmatige eigenaar.......tegen de wet enzo.....
[MODmodus uit]
Wat een goed idee, dat branden van copyrightvrije muziek, daar is het voor bedoeld; beluisteren van fraaie muziek. Probeer elkaar via PB te benaderen voor het maken van extra kopieën oke? Dan blijft het draadje mooi schoon
Wowly
Ik heb woord "nieuw" niet gebruikt.CarloPJB schreef:Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.
Ik hou niet van nieuwe muziek....
Goede muziek is net als whisk(e)y, moet minstens 20 jaar oud zijn
Maar die hebben het toch veel te druk met het oprollen van The pirate bay en Mininova?Wowly schreef:mochten er organisatie's meekijken:
Laatst gewijzigd door ray5150 op ma 18 mei 2009, 23:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Je kunt "nieuw" ook lezen als "andere". Het gaat om andere muziek dan wat je normaal luistert. Deze kan dus nieuw voor je zijnray5150 schreef:Ik heb woord "nieuw" niet gebruikt.CarloPJB schreef:Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.![]()
Ik hou niet van nieuwe muziek....![]()
Goede muziek is net als whisk(e)y, moet minstens 20 jaar oud zijn
Groeten,
Mischa
Wij begrijpen elkaarmischa72 schreef:Je kunt "nieuw" ook lezen als "andere". Het gaat om andere muziek dan wat je normaal luistert. Deze kan dus nieuw voor je zijnray5150 schreef:Ik heb woord "nieuw" niet gebruikt.CarloPJB schreef:Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.![]()
Ik hou niet van nieuwe muziek....![]()
Goede muziek is net als whisk(e)y, moet minstens 20 jaar oud zijn.
Groeten,
Mischa
asterduc schreef:nee nee dat mag niet. Je moet een gelijkwaardige CD met andere copyrightvrije muziek in de plaats geven.CarloPJB schreef:Vanzelfsprekend kom ik tegemoet in de gemaakte kosten.
Ruilen noemden ze dat vroeger!
Een bruine koe tegen een zwarte koe bijvoorbeeld.
Pas op hoor.........
Neem bij de volgende BBQ zomaar `n koe mee
Idem dito. Ik neem een stuk of 5 kopietjes mee nva een nog samen te stellen cd. Wellicht kunnen alle branders op voorhand enkele extra exemplaren meenemen voor een bescheiedn ruilhandel.CarloPJB schreef:..........even inhaken op de CD`s, als het niet te veel moeite is mag men voor mij ook wel `n kopietje maken.
Ben dol op nieuwe muziek en het is DE ideale manier om met nieuwe artiesten in aanraking te komen.
Vanzelfsprekend kom ik tegemoet in de gemaakte kosten.:
Groeten,
Hans.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
grrrrrWowly schreef:Dat zou echt enorm gaaf zijn!! Ik ben daar persoonlijk ERG benieuwd naar!scanspeakman schreef:Mogelijk neem ik de nieuwe twisted pear audio buffalo32s DA-converter mee.
Of ik hem meeneem is afhankelijk van het feit of de spullen op tijd binnen zijn (moet op moment van schrijven nog verstuurd worden vanuit de VS) en of ik het ook nog op tijd aan de praat krijg.
Scanspeakman
Jan
"Your item was misrouted. The error has been corrected and every effort is being made to deliver it as soon as possible. "
is dus zeer onzeker of ik de nieuwe dac mee kan nemen. zou wel erg cool zijn als hij meegenomen kan worden in de dac-shootout. ik ben zelf namelijk ook wel erg benieuwd hoe hij het doet ten opzichte van andere dac's.
Scanspeakman
Laatst gewijzigd door scanspeakman op di 19 mei 2009, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
En als ik nu een copietje (want mijn origineel is kapot) met iemand ruil?
En deze persoon betaald met geld of in natura (hij koopt voor me een lekker colatje of bezorgd me een leuk gesprek of geeft me een koe).
Het blijft wazig allemaal
Maar we snappen je bedoeling Henkjan, open en bloot cd's uitwisselen op een forum en voor je het weet heb je klunzen van een Brein op je dak.
En deze persoon betaald met geld of in natura (hij koopt voor me een lekker colatje of bezorgd me een leuk gesprek of geeft me een koe).
Het blijft wazig allemaal
Maar we snappen je bedoeling Henkjan, open en bloot cd's uitwisselen op een forum en voor je het weet heb je klunzen van een Brein op je dak.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
ATB Pro draait op de Laptop en heeft de 701 controller herkend.
De Lyngdorf DSP is via een USB / Serial adapter verbonden met de Laptop, en wonder boven wonder, ook die doet het.
De Concaeve SATelites spelen en kunnen zaterdag mee.
Leonidas kan ik vrijdagavond ophalen.
Alleen een paar goede baskasten met dito eindtrap is nog gevraagd. Iemand?
De Lyngdorf DSP is via een USB / Serial adapter verbonden met de Laptop, en wonder boven wonder, ook die doet het.
De Concaeve SATelites spelen en kunnen zaterdag mee.
Leonidas kan ik vrijdagavond ophalen.
Alleen een paar goede baskasten met dito eindtrap is nog gevraagd. Iemand?
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Eigenlijk heb ik alleen nog de RCF woofers te koop en de Line Array.... ik ga iedergeval proberen om een busje te regelen en alles mee te nemen !Wowly schreef:Hee amanda, waren die ook niet te koop? Kun je meteen laten horen wat je waren zijn!amanda schreef:Als ik zaterdag een busje heb neem ik mijn subwoofers, 2 x 15" RCF PA woofer loopt tot ca 35 a 40Hz, mee met stereo PA versterker, ik laat het morgenavond weten!
jan
