hrscharft schreef:
Ik wordt alleen wel een beetje moe van de mensen die in hun topic's gal lopen te spugen over de leveringen van webshops...
Dit is een zelfbouw forum en geen consumentenbond.
Hou alsjeblieft dat gezeur over hoe en wanneer dingen geleverd worden voor je en als je dat niet kunt doe dat dan alsjeblieft via de daarvoor bedoelde kanalen.
Ik ben er nooit eerder op ingegaan maar vond het nu toch even nodig om er mijn zegje over te doen.
.
Deze klachten zijn zeer zeker audio gerelateerd , dus mag zonder probleem geplaatst worden want zijn klacht is rieel en dat doet Wouter (in mijn ogen zeer gerespecteerd forum lid) ook nog eens netjes in zijn eigen topic die over de bouw van de speakers gaan .
Wouter heeft een punt om te klagen , andere klachten die op het forum gepost werden zijn netjes opgelost mede doordat forumleden informatie aan de persoon gaven waarom het langduurde (eenmans zaak ziek) waardoor klagende persoon gerust werd gesteld en het begrip kon opbrengen dat het langer ging duren en hij dus niet opgelicht werd .
Zonder forum input zouden die mensen in de overtuigen zijn geweest van mogenlijke oplichting .
Ook wordt duidelijk vermeld dat problemen zijn opgelost .
hrscharft waar ik als individu niets tegen heb daarvan vindt ik wel dat zijn reactie erg zwaar overtrokken of hem hiermee iets persoonlijks wordt aangedaan .
Uiteraard mag hij wel zijn mening geven maar ik vindt dat een andere bewoording echt wel meer op zijn plaats was geweest .
avdboom schreef:
Ik bestel meestal me spullen bij Tony Gee, altijd goede vlotte levering, en als het (bij voorbaad) niet lukt snel te leveren heeft de man genoeeeg eigen voorraad om een alternatief te bieden
Bij Tony zit je voor de service voor een dubbeltje op de eerste rang , geen mega korting wel service .
Tony moet ook zijn spullen bestellen bij de leverancier , daar gaan ook geen weken over heen waarom bij andere webshops die de zelfde leverancier hebben soms dan wel .
Speakerland Oss is een eenmans winkel-webshopje , geen mega korting maar korting wel bespreekbaar en zeer goede service .
Webwinkel of niet is geen excuus voor slechte service in dit geval alleen maar iemand te woordt staan via een email .
markbakk schreef:Er is soms best een reden, volgens mij hebben we op dit forum al eerder een leverancier op de korrel genomen die bij nader inzien langdurig ziek bleek. Tsja, eenmanszaakjes zonder back-up, ik snap het best. Je zou eerder willen dat we als een soort zelfbouw-Kassa of -Radar het konden uitzoeken dan dat we met z'n allen de rug toekeren aan een van de schaarse webwinkels.
Deze meneer is niet ziek hij heeft geen zin om zijn betalende klant te woordt te staan via email en neemd zijn telefoon niet op .
Deze webwinkel bestaat uit meerdere personen , kvk te naam stelling bedrijf en waarmee Wouter contact heeft .
Voor specifieke vragen zijn wij bereikbaar op onderstaand telefoonnummer of per email. Heb je een vraag die je graag persoonlijk aan een van onze medewerkers wilt stellen bel ons dan.
met welke afdeling wil je contact -customer service-sales-etc-etc-etc
Daarmee geef je aan , suggerreer je dat het bedrijf uit meerdere personen bestaat .
Dat is het punt waarover Wouter valt , geen comunicatie omdat meneer er geen zin in heeft , daaraan wordt helemaal voorbij gegaan .