Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » ma 20 jan 2014, 21:10
Henkjan schreef: ray5150 schreef: ... sleur ik de Pass Labs wel weer mee, geheide hit.
OK, dan ga ik ook zeulen
Dat wordt dan het tweede huwelijk tussen de zware* van Henkjan en de warme** van Ray!
groet,
Aat
* zware 3weg
** Pass Labs
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » ma 20 jan 2014, 21:35
AatV schreef: Henkjan schreef: ray5150 schreef: ... sleur ik de Pass Labs wel weer mee, geheide hit.
OK, dan ga ik ook zeulen
Dat wordt dan het tweede huwelijk tussen de zware* van Henkjan en de warme** van Ray!
groet,
Aat
* zware 3weg
** Pass Labs
Begint hier aardig Low End te worden!
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 20 jan 2014, 21:46
Dan past jouw meuk er goed bij !
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 20 jan 2014, 22:28
Mono weergave?
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 20 jan 2014, 22:31
78 toeren?
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 20 jan 2014, 23:42
Tsja, op 5 minuten lopen van mijn huis kan ik dit natuurlijk niet laten gaan...dus bij deze wil ik me aanmelden...
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » di 21 jan 2014, 0:42
Het word gezellig !
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » di 21 jan 2014, 6:40
Edo schreef: Tsja, op 5 minuten lopen van mijn huis kan ik dit natuurlijk niet laten gaan...dus bij deze wil ik me aanmelden...
Ik had niet anders verwacht, Edo, anders had ik je komen halen
mikekiwi
Berichten: 1150 Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:
Bericht
door mikekiwi » di 21 jan 2014, 7:24
Robert, pas je onderschrift even aan. Ik snap dat 't nu wel herfst lijkt, maar het is een beetje verwarrend...
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » di 21 jan 2014, 8:51
mikekiwi schreef: Robert, pas je onderschrift even aan. Ik snap dat 't nu wel herfst lijkt, maar het is een beetje verwarrend...
Oeps, geregeld....
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » di 21 jan 2014, 13:20
Wil me bij deze ook aanmelden. Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
groet,
Aat
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 21 jan 2014, 13:21
AatV schreef: Wil me bij deze ook aanmelden.
gezellig
AatV schreef: Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
je line arrays?
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » di 21 jan 2014, 13:46
Henkjan schreef: AatV schreef: Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
je line arrays?
Ja hoor! in 2015..
groet,
Aat
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » di 21 jan 2014, 14:22
AatV schreef: Henkjan schreef: AatV schreef: Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
je line arrays?
Ja hoor! in 2015..
groet,
Aat
Beetsterzwaag 2015, lijkt mij leuk
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » di 21 jan 2014, 17:53
AatV schreef: Henkjan schreef: AatV schreef: Weet nog niet wat ik tegen die tijd mee kan nemen.
je line arrays?
Ja hoor! in 2015..
Kan hij nu alvast op zoek gaan naar een flinke stationcar.
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » di 21 jan 2014, 23:51
Draaitafel is in elk geval speelklaar... Fotootje volgt, lukt niet met de telefoon.
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » wo 22 jan 2014, 0:05
RobertD schreef: Apparatuur:
RobertD : Stella lights - Philips tqwt's - buizenbakkie - Technics draaitafel met Denon arm
Mikekiwi: Paper Hatts (mooie streefdatum om ze af te hebben)
- ieniemieniesub ( wellicht dan omgebouwd tot Paper Sub, maar dat zal nog wel niet)
- Marantz CD63 MKII Ki Signature cd-speler (tenzij er interessantere spelers aangekondigd worden)
Pappaleo: Kleine 2 weg en EL34 versterkers.
MTB: speakercontrol
Henkjan:
- ncore, squeezebox touch
- (en als Ray z'n Pass meezeult neem ik m'n zware 3weg ook mee)
Nog wat nodig qua speakers/bekabeling? Laatste tijd niet veel gemaakt maar ik heb nog wel wat staan in de woonkamer (en op kantoor
)
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » wo 22 jan 2014, 0:06
Waar is je site gebleven, Edo ?
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » wo 22 jan 2014, 0:08
Even off-line
Ben bezig met een andere (goedkopere) oplossing qua hosting.
muizenissen
Berichten: 113 Lid geworden op: ma 24 okt 2011, 0:08
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door muizenissen » do 23 jan 2014, 16:22
Effe gemist. Ik neem mee:
- De 3-weg zuil met side woofer
- Rear/monitor/bookshelf op basis van een Dayton RS100.
Ik heb geen eindversterker om mee te nemen, helaas.
vinnie411
Berichten: 432 Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door vinnie411 » vr 24 jan 2014, 5:51
Zo dicht bij huis, dan moet ik toch ook meedoen.
Wil ook nog wel wat spullen meenemen, mits daar nog vraag naar is.
Platenspeler: SRM Arezzo Ultra.
Versterker: Phonodude en kt88
Speakers: Alpair10
Zal het ook op mijn werk melden, lopen daar ook een paar audiofielen rond die het wellicht leuk vinden een keer zoiets mee te maken.
mikekiwi
Berichten: 1150 Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:
Bericht
door mikekiwi » ma 27 jan 2014, 8:15
Edo schreef: Nog wat nodig qua speakers/bekabeling? Laatste tijd niet veel gemaakt maar ik heb nog wel wat staan in de woonkamer (en op kantoor
)
Wat mij betreft zeker interessant, je speakers konden mij altijd wel bekoren!
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 27 jan 2014, 14:23
Ik neem Pegasus wel mee. Eens kijken wat ie daar doet.
Bijlagen
corto maltese
Berichten: 14 Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
Locatie: santpoort
Contacteer:
Bericht
door corto maltese » wo 29 jan 2014, 14:47
Zo dicht bij! Dat wil ik niet misen.
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » wo 29 jan 2014, 16:59
HenkJan heeft je erbij gezet! (Wat is ie toch weer snel...)
Neem je nog iets moois mee?