Ja, en het gaat om een speciale open versie (Import Frankrijk) met eigen akoestische behuizing. Deze klinken nog fraaier dan de gesloten versie.bas focal m180 schreef:Ja focal als tweet nog steeds mensen die een tc120 (tdx)2) kunnen waarderen .RNacoustics schreef:
Wat dacht je van deze jongens
3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Interessant programmadre schreef:De lijst staat in de 2e post.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Dat model of vergelijkbaars laatst op ebay voorbij zien komen .RNacoustics schreef:Ja, en het gaat om een speciale open versie (Import Frankrijk) met eigen akoestische behuizing. Deze klinken nog fraaier dan de gesloten versie.bas focal m180 schreef:Ja focal als tweet nog steeds mensen die een tc120 (tdx)2) kunnen waarderen .RNacoustics schreef:
Wat dacht je van deze jongens
Groot gat in de magneet en daar moet de eindgebruiker zelf een kamer voor maken .
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
@ Motorfret: Ik zet de l'orfeo's erbij, kijk maar of het lukt.
@RNacoustics: In de openingspost staat 10:00, maar ik ben er vanaf 09:00 heb ik met de beheerder afgesproken, vast wat tafels/stoelen klaar zetten e.d. Dus als je eerder wilt komen is dat geen probleem, koffie staat klaar.
Die deelnemerslijst en de spullen die mensen meebrengen werk ik steeds bij, dus je ziet inderdaad bij de 2e post van dit topic de actuele status.
@RNacoustics: In de openingspost staat 10:00, maar ik ben er vanaf 09:00 heb ik met de beheerder afgesproken, vast wat tafels/stoelen klaar zetten e.d. Dus als je eerder wilt komen is dat geen probleem, koffie staat klaar.
Die deelnemerslijst en de spullen die mensen meebrengen werk ik steeds bij, dus je ziet inderdaad bij de 2e post van dit topic de actuele status.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Stil hier, nog mensen die interesse hebben?
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Interesse zeker en ik probeer de dag ook vrij te houden om te komen. Alleen is er niets substantieel af om te kunnen showen. Neem aan dat we dat niet hoeven te laten weten? 
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Zet mij er ook maar bij Barry, goede herinneringen aan de vorige dagen.
Groeten,
Groeten,
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Helaas valt deze dag precies op de verjaardag van mijn dochter.
Wel kan ik alvast een vooraankondiging doen van een luisterdag in Alphen a.d. Rijn op een zaterdag in April.
Details volgen nog....
Wel kan ik alvast een vooraankondiging doen van een luisterdag in Alphen a.d. Rijn op een zaterdag in April.
Details volgen nog....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Peter en Loek (motor kan uit de schuur als het weer zo blijft he
) welkom, Robert volgende keer beter.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik probeer hem ook vrij te houden. Ik ben vooral benieuwd naar het project van audio-creative.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Kijk, dat is nog eens lekker in de buurt !RobertD schreef:alvast een vooraankondiging doen van een luisterdag in Alphen a.d. Rijn op een zaterdag in April.
Details volgen nog....
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Helaas moet ik mij bij deze afmelden, vriendin heeft late dienst en moet om 15:00 beginnen, ik heb dan de zorg over de kinderen. Dan is Enschede net even te ver om even op en neer te rijden. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
het is een stuk dichterbij hoor, 't is in Hengelo
dik uurtje trappen en je bet er
dik uurtje trappen en je bet er
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Dat maakt elkaar niet zo veel. Wel jammer, had graag wat buizenversterkers willen horen.Henkjan schreef:het is een stuk dichterbij hoor, 't is in Hengelo![]()
dik uurtje trappen en je bet er
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Heb je geen (schoon)ouders waar je ze droppen?Zweitse schreef:Helaas moet ik mij bij deze afmelden, vriendin heeft late dienst en moet om 15:00 beginnen, ik heb dan de zorg over de kinderen. Dan is Enschede net even te ver om even op en neer te rijden.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik kom ook wel even langs. Heb niet echt iets om te laten horen, mijn projecten zijn nog in progress.
Wel kan ik mijn versterkerprintje meenemen, met 2xLM1875 en onboard koeling. Misschien krijg ik hem nog werkend op een plankje
Wel kan ik mijn versterkerprintje meenemen, met 2xLM1875 en onboard koeling. Misschien krijg ik hem nog werkend op een plankje
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik probeer nog wel wat te regelen, maar ben bang dat het niet gaat lukkends23man schreef:Heb je geen (schoon)ouders waar je ze droppen?Zweitse schreef:Helaas moet ik mij bij deze afmelden, vriendin heeft late dienst en moet om 15:00 beginnen, ik heb dan de zorg over de kinderen. Dan is Enschede net even te ver om even op en neer te rijden.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Moet eerst nog de zijwieltjes erafhalenBarry2001 schreef:Peter en Loek (motor kan uit de schuur als het weer zo blijft he) welkom,
- Bijlagen
-
- yamaha-xj900-s.jpg (30.2 KiB) 309 keer bekeken
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Kneedown zal niet meevallen
Deelnemerslijst weer aangepast.
Deelnemerslijst weer aangepast.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik kom tochZweitse schreef:Helaas moet ik mij bij deze afmelden, vriendin heeft late dienst en moet om 15:00 beginnen, ik heb dan de zorg over de kinderen. Dan is Enschede net even te ver om even op en neer te rijden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Nou, leuk toch. Als je je luidsprekers (ivm je toekomstige buizenplannen
) eens op buizen wilt horen, kan zo een buizenbakkie meenemen.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
De Ciare HT03-7 speakers en de LM4780 eindversterker komen in ieder geval mee, al was het maar als showcase. Als ik voor 15 februari de voorversterker (van forumlid Ronnydepony) klaar heb neem ik ook die mee. Insteek is in ieder geval om met een complete set te komen.Barry2001 schreef:Nou, leuk toch. Als je je luidsprekers (ivm je toekomstige buizenplannen) eens op buizen wilt horen, kan zo een buizenbakkie meenemen.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Als het meezit ben ik ook van de partij. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
En de lijst is weer compleet. Neem jij nog wat mee Knuisterman?
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Net bericht van de spuiterij; gezien de tijd die zij nodig hebben, gaat het me niet lukken om m'n Orfeo's op tijd af te hebben. Helaas...
