Dit ben Ik

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
basbultman
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 29 dec 2013, 17:31

Dit ben Ik

Bericht door basbultman »

Hallo allemaal


Ik ben Bas
Elektricien van beroep
en als ik het zelf mag zeggen redelijk handig met de handen.
vader van 2 kinderen en een derde op komst

sinds enige tijd heb ik het id in zijn hoofd om zelf een set speakers te gaan bouwen.
En ben dus ook al een tijdje aan het meelezen en kijken hier


Mijn eerste kleine schreden zijn gezet door de aanschaf van 6 woofer units die koen K aanbood
maar goed dat is voor een ander forum deel.
zal nu rustig aan de rest bij elkaar gaan zoeken en de nodige informatie gaan vergaren.

wil je nog eens iets van me weten vraag het gerust


groet bas
Gebruikersavatar
Koen K
Berichten: 614
Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:59
Locatie: Dordrecht

Re: Dit ben Ik

Bericht door Koen K »

Welkom Bas :)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dit ben Ik

Bericht door dre »

Is er al een idee over het ontwerp?
Gebruikersavatar
basbultman
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 29 dec 2013, 17:31

Re: Dit ben Ik

Bericht door basbultman »

dre schreef:
Is er al een idee over het ontwerp?

heb wel wat ideeën dit http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 59&t=14773 vind ik op zich wel een mooi model
maar ga er binnenkort met een maat van me een cad tekening van maken
Hij is wat handiger met het programma

verder ben ik er nog niet uit of ik ze alle 6 in 2 speakers ga plaatsen of 4
Plaats reactie