Hallo allemaal
Ik ben Bas
Elektricien van beroep
en als ik het zelf mag zeggen redelijk handig met de handen.
vader van 2 kinderen en een derde op komst
sinds enige tijd heb ik het id in zijn hoofd om zelf een set speakers te gaan bouwen.
En ben dus ook al een tijdje aan het meelezen en kijken hier
Mijn eerste kleine schreden zijn gezet door de aanschaf van 6 woofer units die koen K aanbood
maar goed dat is voor een ander forum deel.
zal nu rustig aan de rest bij elkaar gaan zoeken en de nodige informatie gaan vergaren.
wil je nog eens iets van me weten vraag het gerust
groet bas
Dit ben Ik
Moderator: Beheerdersteam
- basbultman
- Berichten: 7
- Lid geworden op: zo 29 dec 2013, 17:31
Re: Dit ben Ik
dre schreef:Is er al een idee over het ontwerp?
heb wel wat ideeën dit http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 59&t=14773 vind ik op zich wel een mooi model
maar ga er binnenkort met een maat van me een cad tekening van maken
Hij is wat handiger met het programma
verder ben ik er nog niet uit of ik ze alle 6 in 2 speakers ga plaatsen of 4

