tangband W5-876SE van 16 ohm
Of een hoorn?
Oftewel hoe kom ik zo laag mogelijk met een 5" subje
Hoeft uiteraard niet heel hard te gaan, gewoon voor een lekker muziekje
Moderator: Beheerdersteam
Da's toch verbodengrimoire schreef:Is 3x vrouwen ook een optie eigenlijk?
mn vriendin vroeg al wat is dat voor een forum :/ hahaSARK schreef:Da's toch verbodengrimoire schreef:Is 3x vrouwen ook een optie eigenlijk?
Zo, 7 jaar verder, tijd om er wat mee te doenbartsegers schreef:-3db op 33hz +/- interessant?
tapse TL zonder poespas en zonder uren simuleren.
Kan dus wellicht nog beter.
- offset driver, BR poortje erbij etc.
Denk dat je daarmee wel de holle klank verruild voor wat warmer en nog wat dieper laag.grimoire schreef:bartsegers schreef:Moet er nog vulling in, of hoeft dat bij een TL subwoofer niet?