Wat vinden we van t forum....
Moderator: Beheerdersteam
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 08 jan 2014, 14:06
Henkjan schreef: ik heb t alleen met het eerste bezoek in een sessie dat t ff wachten is, vervolgens komen de pagina's gewoon vlot
Ja, bij jou gaat het altijd vlot als je het draadje zo terug leest, je zit dan ook dichter bij het vuur
Maareh het is wel chronisch zo door de jaren heen en typisch voor ZBA. Is daar nou niet iets structureels aan te verbeteren?
hsmeets
Berichten: 2818 Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18
Bericht
door hsmeets » wo 08 jan 2014, 14:08
Pjotr schreef: Henkjan schreef: ik heb t alleen met het eerste bezoek in een sessie dat t ff wachten is, vervolgens komen de pagina's gewoon vlot
Ja, bij jou gaat het altijd vlot als je het draadje zo terug leest, je zit dan ook dichter bij het vuur
Maareh het is wel chronisch zo door de jaren heen en typisch voor ZBA. Is daar nou niet iets structureels aan te verbeteren?
op dit moment 'flitst' het bij mij, geen centje pijn.
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 08 jan 2014, 14:13
Hier nu ook wel weer. Maar het is erg wisselend, het is soms meer dan 30 seconden wachten. En dat is niet iets van de laatste tijd. Gisteravond was het weer dramatisch traag. Wel opvallend dat alleen het ZBA forum dat heeft en alle andere fora waar ik kom niet.
TheoK
Berichten: 1471 Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener
Bericht
door TheoK » wo 08 jan 2014, 15:56
Op dit moment is de site retesnel.
Is wel eens heel anders geweest.
Ah!buis
Berichten: 16682 Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse
Bericht
door Ah!buis » wo 08 jan 2014, 16:13
Hè bah,zo onrustig hier
.Nauwelijks iets aangeklikt en 't is er al,word er zenuwachtig van
Anne
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 08 jan 2014, 16:18
Ah!buis schreef: Hè bah,zo onrustig hier .Nauwelijks iets aangeklikt en 't is er al,word er zenuwachtig van
Anne
En je woont nog wel in een
rust huis!? Je moet die oude vrouwtjes ook niet meer willen aanklikken Anne
Ah!buis
Berichten: 16682 Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse
Bericht
door Ah!buis » wo 08 jan 2014, 16:24
Pjotr schreef: En je woont nog wel in een
rust huis!? Je moet die oude vrouwtjes ook niet meer willen aanklikken Anne
Oude vrouwtjes aanklikken
,waar peisde gij dat kiek opgebracht zijn
.
Anne
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » wo 08 jan 2014, 21:48
Pjotr schreef: Hier nu ook wel weer. Maar het is erg wisselend, het is soms meer dan 30 seconden wachten. En dat is niet iets van de laatste tijd. Gisteravond was het weer dramatisch traag. Wel opvallend dat alleen het ZBA forum dat heeft en alle andere fora waar ik kom niet.
Doel je nu op het openen van pagina's, of het plaatsen van postings ? met het laatste ervaar ik de laatste tijd ook wel soortgelijke vertragingen.
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 08 jan 2014, 21:57
Beide. Het openen van de frontpage gaat meestal wel vlot maar als je verder doorklikt is het soms een drama.
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » do 09 jan 2014, 0:17
Op het moment dat je dit bericht plaatste?
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » do 09 jan 2014, 8:04
Ik heb de indruk dat het nu wat beter gaat.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 09 jan 2014, 20:44
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » do 09 jan 2014, 20:54
Dat is toch ook zo?
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » do 09 jan 2014, 21:18
Goed idee !!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » ma 20 jan 2014, 21:01
Traag..........................................
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 23 jan 2014, 17:30
Vandaag weer regelmatig traag!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 23 jan 2014, 18:12
En op dit moment echt rampzalig traag!
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » do 23 jan 2014, 18:12
Zou er misschien een kabel verzakt zijn?
groet,
Aat
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 23 jan 2014, 18:35
AatV schreef: Zou er misschien een kabel verzakt zijn?
groet,
Aat
Niet hier, andere websites werken normaal, ben bang dat het Audiforum in blubber aan het wegzakken is....
Eigen schuld, moeten ze maar Land Rover gaan rijden!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 24 jan 2014, 18:35
Sjongejonge, nu echt zo traag als dikke stront door een dunne trechter! Of ben ik de enige met deze problemen?
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » vr 24 jan 2014, 20:19
Geen enkel probleem hier.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 24 jan 2014, 20:49
Wat voor internet-provider heb je, Gerhard ?
Begin van de week was deze site nogal stroperig, de laatste dagen loopt het normaal.
Pjotr
Berichten: 36747 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » vr 24 jan 2014, 20:57
Mwah Jeroen, dat is meer een reactie van "Ik heb geen last dus ligt het aan jou". Niet om een of ander maar gaan jullie er nog eens wat aan doen? Of blijft het gewoon verder sukkelen als vanouds?
Nu loopt het wel weer een beetje maar vanmorgen was de bereikbaarheid van dit forum gewoon belabberd. Nogal ongebruikelijke tijd. Al die Audi rijders horen dan op de weg te zitten en niet achter een PC
Laatst gewijzigd door
Pjotr op vr 24 jan 2014, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 24 jan 2014, 20:59
KPN ADSL, andere sites lopen normaal.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 24 jan 2014, 21:03
Het is inmiddels af en toe zo erg dat ik, terwijl dit forum een pagina ververst, ondertussen een andere site bekijk........ wachttijden van 30 seconden zijn geen uitzondering.